Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Постанова ВАСУ від 09.06.2016 року у справі №812/3740/13-а

Постанова ВАСУ від 09.06.2016 року у справі №812/3740/13-а

11.02.2017
Автор:
Переглядів : 146

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"09" червня 2016 р. м. Київ К/800/59124/13

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України в складі:

Головуючого, суддіГорбатюка С.А. (доповідач) СуддівМороз Л.Л. Шведа Е.Ю. провівши у порядку письмового провадження касаційний розгляд адміністративної справи за позовом Управління з питань будівництва Луганської міської ради до Державної фінансової інспекції в Луганській області про скасування вимоги про усунення порушень за касаційною скаргою Державної фінансової інспекції (далі - ДФІ) в Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 28 травня 2013 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 31 жовтня 2013 року

в с т а н о в и л а :

У квітні 2013 року Управління з питань будівництва Луганської міської ради у Луганському окружному адміністративному суді пред'явило позов до ДФІ в Луганській області про скасування вимоги про усунення порушень.

В обґрунтування позовних вимог зазначило, що ДФІ в Луганській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності в Управлінні з питань будівництва Луганської міської ради за період з 01 серпня 2011 року по 31 грудня 2012 року, за результатами якої складено акт від 05 лютого 2013 року

№ 06-21/001.

Вказаний акт підписаний позивачем із запереченнями.

За результатами розгляду зауважень ДФІ в Луганській області на адресу позивача направлена вимога про усунення порушень від 26 березня 2013 року

№ 12-06-14-14/2709.

Позивач вважає вимогу безпідставною та такою, що підлягає скасуванню.

Просив скасувати вимогу ДФІ в Луганській області про усунення порушень від 26 березня 2013 року № 12-06-14-14/2709 у повному обсязі.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 28 травня 2013 року, залишеною без зміни ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 31 жовтня 2013 року, позовні вимоги задоволено частково.

Скасовано пункти 2, 3, 6 вимоги ДФІ в Луганській області про усунення порушень від 26 березня 2013 року № 12-06-14-14/2709.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з рішеннями судів попередніх інстанцій ДФІ в Луганській області подала касаційну скаргу. Посилаючись на неправильне застосування судами норм матеріального та процесуального права, просить їхні рішення скасувати та ухвалити нову постанову.

Заслухавши доповідь судді Вищого адміністративного суду України стосовно обставин, необхідних для прийняття рішення судом касаційної інстанції, перевіривши і обговоривши доводи касаційної скарги, проаналізувавши правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга підлягає частковому задоволенню з таких підстав.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що відповідно до пункту 1.2.4.1 Плану роботи ДФІ в Луганській області на ІV квартал 2012 року проведено ревізію фінансово-господарської діяльності в Управлінні з питань будівництва Луганської міської ради за період з 01 серпня 2011 року по 31 грудня 2012 року, в ході якої встановлено порушення законодавства в сфері фінансів та недоліки в організації господарської діяльності Управління, які викладені в акті ревізії від 05 лютого 2013 року № 06-21/001. Акт підписаний посадовою особою Управління з питань будівництва Луганської міської ради із запереченнями (зауваженнями) та в подальшому надано до відповідача заперечення (зауваження).

26 березня 2013 року ДФІ в Луганській області винесено вимогу про усунення порушення № 12-06-14-14/2709, якою зобов'язано позивача вжити заходи:

1. Опрацювати матеріали ревізії та вжити вичерпні заходи щодо усунення виявлених порушень, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності винних осіб (з оформленням розпорядчого документу).

2. Розглянути питання щодо звільнення із займаної посади або відповідності займаної посади головного спеціаліста-юрисконсульта Сілкіної Тетяни Іванівни.

3. Стягнути до бюджету м. Луганська з ТОВ "Амстор-Інвест" кошти у сумі 927000,00 грн.

Стягнути до державного бюджету з ТОВ "Новое время" кошти у сумі 944620,00 грн. та ТОВ "Амстор-Інвест" у сумі 1563530,00 грн.

Здійснити корегування витрат в меморіальному ордері № 6 "Накопичувальна відомість за розрахунками з підрядниками" за дебетом субрахунку 631 "Розрахунки з постачальниками і підрядниками", кредитом субрахунку 431 "Результат виконання кошторису по загальному фонду" на суму 1321669,00 грн. та зменшити в бухгалтерському обліку Управління кредиторську заборгованість на відповідну суму.

4. Відобразити в обліку дебіторську заборгованість по ТОВ "Нові технології" за не виконані роботи (різницю у вартості виконаних робіт) у сумі 3667,69 грн. Стягнути з ТОВ "Нові технології" незаконні витрати у сумі 3667,69 грн. та повернути на реєстраційний казначейський рахунок Управління з питань будівництва Луганської міської ради, або відшкодувати шляхом виконання обсягу робіт на відповідну суму.

5. Відшкодувати незаконні витрати у сумі 1223,80 грн. шляхом повернення на реєстраційній казначейський рахунок до відповідного місцевого бюджету.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст