Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Ухвала КГС ВП від 22.05.2019 року у справі №910/16303/18

Ухвала КГС ВП від 22.05.2019 року у справі №910/16303/18

08.09.2020
Автор:
Переглядів : 278

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 січня 2020 року

м. Київ

Справа № 910/16303/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

Баранець О.М. - головуючий, Стратієнко Л.В., Студенець В.І.,

розглянувши у порядку письмового провадження касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ла Фамілья Кейтерінг»

на рішення Господарського суду міста Києва

у складі судді Баранова Д.О.

від 11.02.2019

та постанову Північного апеляційного господарського суду

у складі колегії суддів: Разіної Т.І., Іоннікової І.А., Тарасенко К.В.

від 25.09.2019

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Брайт Лондрі Сервіс»

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ла Фамілья Кейтерінг»

про стягнення 34 780,82 грн

ВСТАНОВИВ:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

У грудні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Брайт Лондрі Сервіс» звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ла Фамілья Кейтерінг» про стягнення боргу згідно актів приймання-передачі послуг з прання, що становить 29 377,69 грн, пені в розмірі 5 403,13 грн та сплаченого судового збору в розмірі 1 762,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем за договором № 20/241017-Бр від 24.10.2017 було надано відповідачу послуги з прання, що підтверджується актами здачі-приймання робіт, які підписані сторонами без претензій по об?єму, якості та строкам виконання. Однак відповідач порушив умови договору та не виконав свої зобов?язання щодо оплати вартості наданих послуг, заборгованість складає 29 377,69 грн.

Короткий виклад обставин справи, встановлених судами попередніх інстанцій

24.10.2017 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Брайт Лондрі Сервіс» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ла Фамілья Кейтерінг» укладено договір № 20/241017-Бр про надання послуг з прання за умовами якого позивач, за договором виконавець, зобов`язується за завданням відповідача, за договором замовник, та відповідно до умов даного договору надати пральні послуги, а відповідач зобов`язується прийняти та оплатити позивачеві зазначені послуги в порядку та на умовах, визначених цим договором.

Згідно з пунктом 4.1 договору вартість пральних послуг, узгоджена замовником та виконавцем, наведена у додатку № 1.

Відповідно до пунктів 4.2, 4.3, 4.6 договору оплата пральних послуг здійснюється у формі безготівкового розрахунку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок виконавця. Оплата послуг наданих позивачем здійснюється за підсумками прання, за виставленими рахунками в термін 3 банківських днів з дня виставлення рахунку. Виконавець надає рахунки для оплати в електронному вигляді у відповідності до чинного законодавства, а саме частин 1, 3 статті 207 Цивільного кодексу України, частини 3 статті 4 Закону України «Про електронноцифровий підпис», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Згідно з пунктами 5.1-5.3 договору виконавець вважається таким, що виконав свої обов`язки за цим договором з моменту підписання Замовником акта приймання-передачі наданих послуг, а також у випадку передбаченому пунктом 5.3 договору. Виконавець надає замовнику акт приймання-передачі наданих послуг. Замовник зобов`язаний у 3 денний термін з моменту отримання акту приймання-передачі наданих послуг підписати і повернути його, або надати мотивовану відмову у його підписанні. У разі неповернення акта приймання-передачі наданих послуг чи відсутності мотивованої відмови у підписанні зазначеного акта у терміни, передбачені пунктом 5.2. цього договору, вважається, що замовник прийняв надані послуги, послуги надані відповідно до умов договору і замовник не має претензій щодо якості наданих послуг.

Факт надання позивачем та прийняття відповідачем послуг підтверджується актами здачі-приймання виконаних робіт, а саме: № 219 від 27.12.2017 на суму 4 697,60 грн, 216 від 28.12.2017 на суму 9 216,00 грн, № 225 від 29.12.2017 на суму 6 093,00 грн, № 226 від 31.12.2017 на суму 709,00 грн, № 227 від 31.12.2017 на суму 3 150,00 грн, № 32 від 04.01.2018 на суму 2 859,86 грн, № 33 від 05.01.2018 на суму 5 637,00 грн. Зазначені акти підписані представниками сторін та скріплені печатками, що тим самим підтверджує факт надання позивачем послуг за договором та прийняття без зауважень таких послуг відповідачем, а відтак у відповідача виник обов`язок щодо сплати вартості останніх.

Також позивачем були виставлені відповідачу рахунки на оплату, а саме: № 219 від 27.12.2017 на суму 4 697,60 грн, № 216 від 28.12.2017 на суму 9 216,00 грн, № 224 від 29.12.2017 на суму 6 093,00 грн, № 225 від 31.12.2017 на суму 709,00 грн., № 226 від 31.12.2017 на суму 3 150,00 грн, № 32 від 04.01.2018 на суму 2 859,86 грн, № 33 від 05.01.2018 на суму 5 637,00 грн.

Короткий зміст рішення та постанови судів попередніх інстанцій

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст