Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Ухвала КГС ВП від 02.04.2018 року у справі №911/662/17

Ухвала КГС ВП від 02.04.2018 року у справі №911/662/17

05.06.2020
Автор:
Переглядів : 131

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 серпня 2018 року

м. Київ

Справа № 911/662/17

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

Ткач І.В. - головуючий, Вронська Г.О., Стратієнко Л.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Футбольний клуб "Арсенал-Київ"

на постанову Київського апеляційного господарського суду від 13.02.2018

(головуючий - Пашкіна С.А., судді: Сітайло Л.Г., Калатай Н.Ф.)

та рішення Господарського суду Київської області від 04.12.2017

(суддя Щоткін О.В.)

у справі № 911/662/17

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробниче підприємство "ПМК-1"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Футбольний клуб "Арсенал-Київ"

про стягнення 181 015, 45 грн,

ВСТАНОВИВ:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

1.Короткий зміст позовних вимог

1.1. У березні 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче підприємство "ПМК-1" (далі - Товариство, ТОВ "ВП "ПМК-1", підрядник) звернулося до Господарського суду Київської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Футбольний клуб "Арсенал-Київ" (далі - ТОВ "ФК "Арсенал-Київ", замовник) про стягнення 169 000 грн заборгованості за укладеним між сторонами договором №02/02-2016-МП від 02.02.2016, 9 945,78 грн інфляційних втрат та 3% річних у сумі 2069,67 грн.

2. Короткий виклад обставин справи, встановлених судами попередніх інстанцій

2.1. 02 лютого 2016 року між ТОВ "ВП "ПМК-1" (виконавець) та ТОВ "ФК "Арсенал-Київ" (замовник) було укладено договір №02/02-2016-МП (далі - договір), за умовами якого замовник доручає, а виконавець зобов'язується на свій ризик виконати відповідно до умов цього договору поставку металевої конструкції (МК) модульного приміщення під роздягальню розміром 8,0Х14,0х3,5м (далі - товар) та виконати монтажні роботи, а замовник зобов'язується прийняти товар та роботи та оплатити їх.

2.2. Згідно з п.2.1 договору виконавець приймає на себе зобов'язання виконати роботи згідно з Робочою документацією, узгодженою із замовником. Детальне описання МК визначається в Технічному завданні (Додаток №1) та Ескізах (Додаток №2), що додаються до даного договору і є його невід'ємною частиною.

2.3. Умовами п.3.1 договору визначено, що загальна вартість Товару з урахуванням транспортних послуг та монтажу становить 917 000 грн. Оплата здійснюється наступним чином: перша частина 150 000 грн вноситься на рахунок виконавця не пізніше 3 робочих днів після підписання даного договору; друга частина 250 000 грн - не пізніше 10 робочих днів після підписання даного договору; третя частина 250 000 грн - не пізніше 20 робочих днів після підписання даного договору; четверта частина 150 000 грн - не пізніше 27 банківських днів після підписання даного договору; п'ята частина 117 000 грн не пізніше 3-5 банківських днів після отримання товару та підписання Акта прийому-передачі виконаних робіт. Таким чином, авансові платежі за договором будівельного підряду встановлені у сумі 800 000 грн.

2.4. У п.п. 3.6, 3.7 договору сторони погодили, що зміна вартості робіт або матеріалів, вказаних у додаткових угодах, можлива тільки у разі внесення замовником змін до робочого проекту або дизайн-проекту або подорожчання матеріалів, виробів і конструкцій, підтвердженого документально, та оформляється додатковою угодою до цього договору. У разі необхідності проведення робіт, не врахованих при складанні цього договору, перелік таких робіт, їх вартість будуть зафіксовані у додаткових угодах, які є невід'ємною частиною цього договору.

2.5. Згідно з п.4.1 договору виконавець поставляє товар за адресою: с. Щасливе Бориспільського району Київської області, вулиця Фестивальна, 6. Прийомка товару по кількості та якості здійснюється на складі замовника в присутності повноважних представників замовника та виконавця.

2.6. Пунктами 5.1 та 5.5 договору сторони погодили, що товар за цим договором повинен бути поставлений замовнику, а монтажні роботи завершені не пізніше 35 робочих днів після підписання даного договору. По закінченню виконання робіт сторони підписують Акт прийому-передачі виконаних робіт. За наявності зауважень зі сторони замовника сторони підписують додатковий Акт недоліків та визначають термін їх усунення. Додатковий акт (дефектовочний акт) формується тільки після підписання основного Акту прийому-передачі. Виконані роботи вважаються прийнятими, а товар поставленим замовнику після підписання сторонами Акту прийому-передачі.

2.7. 08 лютого 2016 року сторонами укладено додаткову угоду №1 до цього договору, в якій вони визначили, що на дату укладання Угоди вартість робіт з урахуванням ПДВ становить 63 700 грн (пункт 2 Угоди).

2.8. Пунктом 3 цієї додаткової угоди встановлено, що 100% оплата здійснюється протягом 3-х банківських днів після підписання даної Угоди.

2.9. Графіком виконання поетапних робіт по об'єкту (додаток №3) до договору передбачено, що кінцевим терміном здачі об'єкту є 13-15.04.2016 в разі своєчасної оплати, оскільки деякі елементи для монтажу конструкції виготовляються іншими підприємствами.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст