Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Ухвала КАС ВП від 20.12.2018 року у справі №826/11478/18

Ухвала КАС ВП від 20.12.2018 року у справі №826/11478/18

01.10.2020
Автор:
Переглядів : 261

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 лютого 2020 року

Київ

справа №826/11478/18

адміністративне провадження №К/9901/67421/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Соколова В.М.,

суддів: Єресько Л.О., Загороднюка А.Г.,

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу ОСОБА_1 на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 серпня 2018 року (суддя - Літвінова А.В.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 06 листопада 2018 року (суддя-доповідач - Троян Н.П., судді: Бужак Н.П., Костюк Л.О.) у справі №826/11478/18 за позовом Приватної консультаційно-впроваджувальної фірми «Прагма - В.К.С.» (далі - ПКВ фірма «Прагма - В.К.С.») та ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України, Державної фіскальної служби України, Державної фіскальної служби у місті Києві, Солом`янського управління поліції Головного управління Національної поліції України в місті Києві, Відділення поштового зв`язку №151 міста Києва Центру поштового зв`язку №3 Київської міської дирекції Публічного акціонерного товариства «Укрпошта», третя особа - Громадська організація «Антикорупційна експертиза», про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

УСТАНОВИВ:

Короткий зміст позовних вимог та їх обґрунтування

У липні 2018 року ПКВ фірма «Прагма - В.К.С.» та ОСОБА_1 звернулися до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом, у якому заявили вимоги:

1) до Кабінету Міністрів України:

- про припинення бездіяльності та гармонізації (приведення) нормативно-правового акту - Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1233 з Податковим Кодексом України так щоб норми вказаної Постанови Кабінету Міністрів України були зрозумілими, прозорими, відповідали нормам Податкового Кодексу України, не містили в собі колізій, протиріч, подвійних тлумачень, оскільки така бездіяльність наносить шкоду матеріальним та нематеріальним інтересам осіб;

- про припинення до моменту гармонізації (приведення) безпідставні штрафи та переслідування з боку органів Державної фіскальної служби України, оскільки бездіяльність Кабінету Міністрів України є підставою для корупційно-кримінальних діянь з боку республіканської Державної фіскальної служби України, регіональних ДФС та кримінально-процесуального переслідування співробітників, службових та посадових осіб ДФС з боку суб`єктів господарювання та громадян;

2) до Державної фіскальної служби України:

- про припинення терористичної, корупційно-кримінальної практики щодо суб`єктів господарювання. (згадати про свої права, обов`язки, повноваження та добросовісно їх виконувати згідно демократичних процедур, встановлених Конституцією, законами, нормативно-правовими актами);

- про відміну листа від 17 січня 2018 №1390/7/99-99-12-02-04-17, який став підставою для створення низки корупційно-кримінальних ситуацій по всій Україні та спонуканню державних службовців до кримінальних дій щодо суб`єктів господарювання;

- про визнання заочного рішення республіканської ДФС щодо результатів розгляду скарги від 15 червня 2018 року №20505/6/99-99-Н-03-01-25 неправомірним, прийнятим з грубим порушенням матеріального та процесуального права по відношенню до позивачів. Рішення, у якому не згадуються аргументи скаржника, викладені на 20 сторінках, що є шкідливою діяльністю, так як демонструє неповагу службовими та посадовими особами Державної фіскальної служби України до статті 40 Конституції України та скаржника. Як посадової особи так і громадянина;

3) до Державної фіскальної служби України у місті Києві:

- про негайне припинення виконування злочинних наказів вищестоячої організації - республіканської ДФС. Зокрема, листа від 17 січня 2018 року №1390/7/99-99-12-02-04-17, який є фактично злочинним наказом, що порушує норми Конституції України та Податковий Кодекс України;

- про визнання податкової вимоги від 08 червня 2018 року №116005-17 Державної фіскальної служби України у місті Києві, як незаконного рішення, дії чи бездіяльності органу державної влади, їх посадовими або службовими особами;

- про визнання рішення Державної фіскальної служби України у місті Києві від 08 червня 2018 року №116005-17 про опис майна у податкову заставу незаконним рішенням, дією чи бездіяльністю органу державної влади, їх посадовими або службовими особами;

- про визнання податкового повідомлення-рішення Державної фіскальної служби України у місті Києві від 05 квітня 2018 року №0209031201 незаконним рішенням, дією чи бездіяльністю органу державної влади, їх посадовими або службовими особами;

- про визнання податкового повідомлення-рішення Державної фіскальної служби України у місті Києві від 19 березня 2018 року №0156431201 незаконним рішенням, дією чи бездіяльністю органу державної влади, їх посадовими або службовими особами;

- про визнання Акту камеральної перевірки Державної фіскальної служби України у місті Києві від 19 березня 2018 року №1094/26-15-12-00-20/01-24729160 незаконним рішенням, дією чи бездіяльністю органу державної влади, їх посадовими або службовими особами;

- про визнання Акту камеральної перевірки Державної фіскальної служби України у місті Києві від 25 січня 2018 року №387/26-15-12-00-20/01-24729160 незаконним рішенням, дією чи бездіяльністю органу державної влади, їх посадовими або службовими особами;

4) до Відділення поштового зв`язку №151 міста Києва Центру поштового зв`язку №3 Київської міської дирекції Публічного акціонерного товариства «Укрпошта»:

- про негайне припинення маніпулювання своїми обов`язками, договірними відносинами у подальшому, утаємничування доставки листів від адресата. Вчасне доставляння повідомлення про рекомендовані листи;

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст