Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Ухвала КАС ВП від 05.02.2019 року у справі №564/588/17

Ухвала КАС ВП від 05.02.2019 року у справі №564/588/17

12.06.2020
Автор:
Переглядів : 81

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 лютого 2019 року

м. Київ

справа № 564/588/17

провадження № К/9901/16826/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Анцупової Т. О.,

суддів: Берназюк Я. О., Кравчука В. М.,

розглянувши у порядку письмового провадження в касаційній інстанції адміністративну справу № 564/588/17

за позовом ОСОБА_2 до Костопільського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про визнання дій неправомірними та зобов'язання поновити виплату пенсії;

за касаційною скаргою ОСОБА_2 на постанову Житомирського апеляційного адміністративного суду (у складі колегії суддів: Бучик А. Ю., Мацького Є. М., Шевчук С. М.) від 18 вересня 2017 року, встановив:

І. РУХ СПРАВИ

1. У березні 2017 року ОСОБА_2 звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління Пенсійного фонду України в Костопільському районі Рівненської області (правонаступник - Костопільське об'єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області), в якому просила:

- визнати протиправними дії Управління Пенсійного фонду України в Костопільському районі Рівненської області, якими ОСОБА_2 тимчасово припинено виплату пенсії по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09 липня 2003 року № 1058-IV (далі - Закон № 1058-IV), з 01 січня 2017 року;

- зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Костопільському районі Рівненської області відновити ОСОБА_2 виплату пенсії, призначеної по ІІІ групі інвалідності відповідно до Закону № 1058-IV з 01 січня 2017 року;

- стягнути з бюджетних асигнувань Управління Пенсійного фонду України в Костопільському районі Рівненської області на користь суму сплаченого судового збору в розмірі 640 грн.

2. В обґрунтування вказаних вимог позивач зазначала, що вона є інвалідом ІІІ групи за загальним захворюванням, у зв'язку з чим з 01 березня 2012 року перебуває на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в Костопільському районі Рівненської області та отримує пенсію по інвалідності відповідно до Закону № 1058-IV. Позивач з 14 січня 2014 року працює на посаді адміністратора сектору (центру) надання адміністративних послуг Костопільської районної держаної адміністрації, яка віднесена до категорії посад державних службовців.

У зв'язку з тим, що позивач працює на посаді, що передбачена Законом України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року № 889-VIII (далі - Закон № 889-VIII), відповідач протиправно припинив її з 01 січня 2017 року виплату призначеної пенсії.

3. Постановою Костопільського районного суду Рівненської області від 19 травня 2017 року позовні вимоги задоволено.

4. Постановою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 18 вересня 2017 року скасовано постанову суду першої інстанції та прийнято нову постанову, якою відмовлено ОСОБА_2 у задоволенні позовних вимог.

5. Не погоджуючись з рішенням суду апеляційної інстанції, 12 жовтня 2017 року ОСОБА_2 звернулася до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення та неправильне застосування норм матеріального права, просить скасувати постанову Житомирського апеляційного адміністративного суду від 18 вересня 2017 року, а постанову Костопільського районного суду Рівненської області від 19 травня 2017 року залишити в силі.

6. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 17 жовтня 2017 року відкрито касаційне провадження за вказаною касаційною скаргою.

7. Вищим адміністративним судом України справа до розгляду не призначалася.

8. 15 грудня 2017 року розпочав роботу Верховний Суд та набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03 жовтня 2017 року.

Відповідно до п. 1 Розділу VII «Перехідні положення» зазначеного закону зміни до Кодексу адміністративного судочинства України вводяться в дію з урахуванням певних особливостей. Зокрема, у пп. 4 передбачено, що касаційні скарги (подання) на судові рішення в адміністративних справах, які подані і розгляд яких не закінчився до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

9. 06 лютого 2018 року касаційну скаргу ОСОБА_2 на постанову Житомирського апеляційного адміністративного суду від 18 вересня 2017 року передано для розгляду до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду.

10. Ухвалою Верховного Суду від 01 лютого 2019 року справу прийнято до провадження та призначено її касаційний розгляд в порядку письмового провадження.

11. Станом на 06 лютого 2019 року заперечення або відзиви на касаційну скаргу до Верховного Суду не надходили.

IІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст