Головна Блог Аналітична стаття Статті На що звернути увагу адвокату, який хоче розвивати свій бренд

На що звернути увагу адвокату, який хоче розвивати свій бренд

29.08.2023
Переглядів : 2766

Різноманітні інструменти просування спокушають адвокатів якомога яскравіше заявити про себе на юридичному ринку. Як навчитись працювати на розвиток свого бренду і рекламувати його гідно та професійно?

Усе йде за планом

В Національній асоціації адвокатів України провели круглий стіл «Актуальні питання розвитку бренду адвоката», ініціатором якого виступив молодіжний комітет НААУ — UNBA NextGen. Тут намагались знайти основні інструменти на шляху до розвитку та застерегти від помилок, які можуть коштувати репутації.

Голова комітету UNBA NextGen Сергій Барбашин зазначив, що поняття бренду ми можемо зустріти у багатьох книжках з маркетингу, просування, однак кожен все одно розуміє це поняття по-своєму. Сам С.Барбашин для себе запозичив певне визначення зі сфери інтелектуальної власності. Тут вживається поняття «торговельна марка» — це по суті те, чим одні відрізняються від інших.

Що таке бренд адвоката? Можливо в певній мірі це те, чим одні колеги відрізняються від інших. До важливих складових бренду адвоката можна віднести: репутацію, досвід, відгуки, відповідність Правилам адвокатської етики, сюди ж можна віднести громадську діяльність. Однак, за словами спікера, цей перелік не є вичерпним. Окрім того, кожне і зазначених понять може включати десятки інших складових.

У своїх рекомендаціях молодим адвокатам щодо розвитку власного бренду С.Барбашин зупинився на двох принципах — послідовності та плані. І хоча, за словами адвоката, вони видаються на перший погляд очевидними, при їх постійному застосуванні призводять до класних результатів.

Тож для початку йдеться про постійну визначену діяльність для розвитку. Для того, аби рухатись у такому напрямку, сам голова молодіжного комітету планує свою діяльність на кожен рік, місяць, тиждень та день. Для цього можна використовувати планери або ж спеціальні програми — це дозволяє планувати робочі задачі, просування та особисті справи.

Також С.Барбашин додав кілька внутрішніх інсайтів з планування. Як правило, наприкінці поточного року адвокат готує плани на наступний рік, орієнтуючись на цілі, яких хочете досягти, та на цікаві заходи, які відбуватимуться. На початку року слід провести звірку цих планів — чи актуальні вони, можливо щось змінилось. Після цієї звірки план на поточний рік майже не змінюється.

Протягом року слід щомісяця повертатись до цього плану і оцінювати, що із зазначеного вдалося реалізувати. Так, пункт за пунктом логічно виконуються, а якщо якийсь пункт не в пріоритеті, він зміщується.

Ще одна порада, яка мотивує: це винагорода для себе за виконання окремих пунктів плану. Наприклад, відвідати заклад, забронювати квитки, придбати щось приємне для себе.

Як правило, для участі у рейтингах чи подіях є заздалегідь визначені дедлайни щодо подачі заявок. «Звісно, війна внесла свої корективи, тепер ми не можемо планувати так якісно і без такого відсотку змін, як це було раніше, однак третина чи навіть половина плану зберігається, тому стовпи залишаються», — прокоментував С.Барбашин.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст