Головна Сервіси для юристів Постанови КМУ Деякі питання реалізації Закону України “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг”

Деякі питання реалізації Закону України “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг” | від 23-07-2024

Деякі питання реалізації Закону України “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг”

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 562 від 17.05.2024
№ 795 від 05.07.2024
№ 837 від 12.07.2024}

Відповідно до частини першої статті 9, статті 12 Закону України “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг” Кабінет Міністрів України постановляє :

1. Затвердити такі, що додаються:

перелік публічних послуг, що надаються на підставі заяви (звернення, запиту), поданої виключно в паперовій формі;

перелік публічних послуг, результати надання яких оформлюються виключно в паперовій формі;

перелік електронних публічних послуг, що надаються в автоматичному режимі;

перелік випадків надання публічних (електронних публічних) послуг без подання заяви (звернення, запиту) про надання публічної (електронної публічної) послуги;

перелік випадків, у яких суб’єкт надання публічних (електронних публічних) послуг може надавати електронні публічні послуги за замовчуванням.

2. Центральним органам виконавчої влади, зазначеним в переліку електронних публічних послуг, що надаються в автоматичному режимі, затвердженому цією постановою, разом із Міністерством цифрової трансформації вжити заходів до запровадження надання таких послуг в автоматичному режимі.

3. Центральним органам виконавчої влади, які забезпечують формування та/або реалізацію політики у сферах надання публічних послуг, вжити заходів до забезпечення можливості для подання документів в електронній формі для отримання послуг, які не включені до переліку публічних послуг, що надаються на підставі заяви (звернення, запиту), поданої виключно в паперовій формі, затвердженого цією постановою, та отримання в електронній формі результатів надання публічних послуг, які не включені до переліку публічних послуг, результати надання яких оформлюються виключно в паперовій формі, затвердженого цією постановою.

4. Центральним органам виконавчої влади, зазначеним у переліках, затверджених цією постановою, забезпечити подання щороку до жовтня Міністерству цифрової трансформації інформації про зміни форм надання (отримання результатів надання) публічних (електронних публічних) послуг, включених до переліків, затверджених цією постановою.

ПЕРЕЛІК
публічних послуг, що надаються на підставі заяви (звернення, запиту), поданої виключно в паперовій формі

ПЕРЕЛІК
публічних послуг, результати надання яких оформлюються виключно в паперовій формі

{Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 562 від 17.05.2024 , № 837 від 12.07.2024 }

ПЕРЕЛІК
електронних публічних послуг, що надаються в автоматичному режимі

{Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 795 від 05.07.2024 }

ПЕРЕЛІК
випадків надання публічних (електронних публічних) послуг без подання заяви (звернення, запиту) про надання публічної (електронної публічної) послуги

ПЕРЕЛІК
випадків, у яких суб’єкт надання публічних (електронних публічних) послуг може надавати електронні публічні послуги за замовчуванням


Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст