Можливо ця стаття ніколи б не побачила світ, якби на очі не потрапило інтерв’ю одного видатного інтернет видання з керівником української авіакомпанії.
Звичайне інтерв’ю про сьогодення авіаційних перевезень, логічні питання інтерв’юера про наслідки коронавірусної кризи для авіакомпаній, строки відновлення авіасполучення, порядок повернення коштів за квитки і інші питання, відповіді на які цікавлять багатьох пересічних громадян України.
СТАРТАП: AirLaw.Pro - Мы помогаем пострадавшим пассажирам получить положенную компенсацию от авиакомпаний
Все було добре, цікаво і інформативно рівно до того моменту, коли керівник авіакомпанії повідомив, що у випадку скасування рейсу через форс-мажорні обставини, пасажир може розраховувати на повернення вартості придбаних авіаквитків згідно з правилами тарифу, за яким був придбаний квиток.
Ось тут вже вийшла «помилочка», і просто змовчати не можна. Дуже дивно чути від керівної особи авіакомпанії твердження, яке суперечить чинному законодавству України. Більш того, ця позиція українських авіакомпаній все більше і більше з’являється в мережі, у вигляді офіційних відповідей авіакомпаній пасажирам, які захотіли повернути кошти за свої квитки. Так казати, а тим більше робити не можна, оскільки пасажир має право на повернення коштів за невикористаний квиток, через скасування рейсу авіакомпанією, у повному обсязі.
Дійсно в 2020 році сталося те, чого не можна було уявити навіть у самому страшному сні. Через стрімке розповсюдження коронавірусної інфекції була зупинена діяльність більшості авіакомпаній світу. Країни закривали свої кордони, авіакомпанії скасовували рейси, аеропорти припиняли свою діяльність, а пасажири втрачали надію.
Згадайте новину: Карантин. Коронавирус. Отмена рейсов. Что делать?
В інтернеті всі більше почало з’являтися запитів та питань: «Мій рейс скасували через коронавірус! Що робити?», «Авіакомпанія скасувала рейс через те, що країна закрила кордони! Як повернути кошти?». Чіткого розуміння як діяти і що робити не було, так як людство вперше стикнулося з такими непередбаченими труднощами і вимушено було застосовувати непередбачені міри захисту.
За таких обставин, кожна авіакомпанія розробила власний алгоритм взаємодій зі своїми клієнтами та порядок повернення коштів за невикористані квитки. Деякі авіакомпанії запропонували пасажирам безкоштовне переоформлення квитків на іншу дату вильоту, після закінчення терміну дії карантину. Інші ж запропонували пасажирам повернення коштів у вигляді електронного ваучера на суму вартості квитка або навіть трохи більше, а саме до 30 відсотків додаткових електронних коштів. Але деякі авіакомпанії почали прямо порушувати закон та повертати пасажирам кошти не в повному обсязі, а лише невикористані аеропортові збори.
За короткий час спостережень за діями авіакомпаній, які прямо порушують закон та безпідставно відмовляють у поверненні коштів або частково повертають кошти за невикористані квитки, стало зрозуміло, що далі так не може продовжуватись.
Тому, команда юристів компанії AirLaw.Pro, яка займається захистом прав пасажирів, запустила проект під назвою DavaiDengi.com, щоб за допомогою юридично обґрунтованих шаблонів-звернень до авіакомпанії, допомогти пасажирам повернути кошти за невикористаний квиток на рейс, який було скасовано авіакомпанією через карантин.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.