Главная Блог Аналитические статьи Статьи ЯК ОТРИМАТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС

ЯК ОТРИМАТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС

28.07.2016
Просмотров : 10546

Законом України « Про електронний цифровий підпис» передбачено можливість фізичних і юридичних осіб у своїй діяльності використовувати електронний цифровий підпис.
Електронний цифровий підпис — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.

Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами — суб’єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ КЛІЄНТОМ

Для того щоб стати власником сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП) Вам необхідно:
1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП, одним зі способів:
— паперовий договір: підписати з боку Клієнта в двох екземплярах і разом з комплектом документів (перелік документів, для різних категорій та подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ТОВ «ЦСК «Україна».
— «безпаперовий» договір (в електронному вигляді): ознайомитись з Електронним договором, підписаним ЕЦП ТОВ «ЦСК «Україна», на сайті або в системі електронного документообігу «M.E.Doc». Після цього заповнити і підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису і подати її з повним комплектом документів адміністратору реєстрації. Договір підписувати не потрібно. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

2. Сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП згідно прайсу.

3. Сформувати в системі електронного документообігу «М.E.Doc» заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.

4. Подати адміністратору реєстрації ТОВ «ЦСК «Україна» або ВПР (відокремлений пункт реєстрації) комплект необхідних документів.

Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подавати такі комплекти документів:

1. Для юридичної особи:
— паспорт громадянина України (тільки оригінал) або інший документ, що його замінює (закордонний паспорт, тимчасове посвідчення громадянина України,
посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасова або безстрокова), національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, засвідчений нотаріусом чи бюро перекладів, посвідчення біженця;
— оригінал (або нотаріально завірену копію) Статуту юридичної особи або Положення (юридичні особи, що зареєструвалися/внесли зміни до установчих документів, після 01.01.2016 року не мають установчих документів в паперовому вигляді),
— договір про надання послуг ЕЦП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (в паперовому вигляді) — в одному примірнику;
— копія документа, що підтверджує державну реєстрацію (копія свідоцтва про державну реєстрацію, або копія виписки з ЄДР, або копія витягу з ЄДР,
— копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника),
— копії паспортів громадян України (1 – 6 сторінки) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника) або інший документ, що його замінює,
— копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника),
— довіреність – у випадку, коли за сертифікатами звертається не керівник організації,
— платіжне доручення.

2. Для фізичної особи:
— паспорт громадянина України або інший документ, що його замінює (для встановлення особи);
— заповнений та підписаний фізичною особою Договір про надання послуг ЕЦП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (в паперовому вигляді) — в одному примірнику;
— копію паспорта громадянина України (1-6 сторінки та сторінки з адресою останнього місця реєстрації) або іншого документа, що його замінює (приймаються тільки якісні копії паспортів: чіткі фото та читабельний текст),
— копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (приймаються тільки якісні копії: чіткі та читабельні, без виправлень),
— заявка на формування посиленого сертифіката ЕЦП (в тому числі й на сертифікат шифрування), згенерована в системі «M.E.Doc» в електронному (.PCK) та паперовому вигляді (заповнена, перевірена та підписана фізичною особою);
— тільки нотаріально посвідчена довіреність та паспорт представника (для встановлення особи та повноважень представника), якщо за сертифікатами звертається не сама фізична особа (за умови надання повного і відповідно засвідченого комплекту документів);
— платіжне доручення.

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст