Главная Блог Аналитические статьи Статьи Я – проти такого Антикорупційного бюро! Або краще б ми адвокатували Закон про цивільну зброю

Я – проти такого Антикорупційного бюро! Або краще б ми адвокатували Закон про цивільну зброю

29.12.2014
Просмотров : 1726

ДУМКА ЕКСПЕРТУ З ПРИВОДУ ЗАКОНОПРОЕКТУ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА ЮРІЯ ЛУЦЕНКО:
Так, я проти Антикорупційного бюро у такому вигляді, як його запропонував Юрій Луценко в проекті закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо діяльності Національного антикорупційного бюро.

Такий документ може бути прийнято лише в дикій африканській країні, в якій ніким і ніколи не чути було навіть міф про цивілізацію.

Ані про аристотелевську логіку, ані про теорію права і законодавчу техніку, ані про права людини, високий суд, створений для їхнього захисту, та інші моральні, політичні і правові досягнення людства.

Між тим, вже наступного дня після реєстрації цей законопроект – як надзвичайну цінність для народу – включено до порядку денного Верховної Ради України.

Натомість проект розроблений антикорупційною групою РПР "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо уточнення їх окремих положень з питань запобігання і протидії корупції та легалізації (відмиванню) доходів", який потребує невідкладного прийняття – відсунуто в далеку шухлядку.

Що ж такого цінного запропонував суспільству колишній міністр внутрішніх справ.

Стаття 351-1 КК України "Невиконання вимоги Національного антикорупційного бюро України".

Диспозиція і санкція дуже прості: "Невиконання вимоги Національного антикорупційного бюро України або/і його співробітника про надання інформації,– карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років".

Але відповідно до статті 11 та інших статей Кримінального кодексу злочином може бути лише суспільно небезпечне діяння.

Просте невиконання вимоги будь-якого державного органу чи посадової особи не може бути злочином, бо очевидно не є суспільно небезпечним – навіть у разі, якби йшлося про невиконання законної вимоги.

А у статті 351-1 фактично пропонується встановити кримінальне покарання за відмову назвати себе чи показати дорогу до найближчого лікеро-горілчаного.

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст