Главная Сервисы для юристов Постанови КМУ Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти | від 28-04-2022 - 530-2019-п

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 769 від 28.07.2021}

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 769 від 28.07.2021
№ 483 від 26.04.2022}

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, що додається.

{Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 769 від 28.07.2021}


ПОРЯДОК
організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

{Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 769 від 28.07.2021}

1. Цей Порядок визначає організацію інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти.

Дія цього Порядку не поширюється на заклади дошкільної освіти (ясла-садки) компенсуючого типу, будинки дитини, заклади дошкільної освіти (дитячі будинки) інтернатного типу, структурні (дошкільні) підрозділи спеціальних закладів загальної середньої освіти.

У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

рівні підтримки - обсяг тимчасової або постійної підтримки в освітньому процесі дітей, які цього потребують, відповідно до їх індивідуальних потреб;

ресурсна кімната - частина кімнати, що має відповідний розподіл функціональних зон, призначена для розвитку дітей, зокрема з особливими освітніми потребами, гармонізації їх психоемоційного стану та психологічного розвантаження, надання (проведення) індивідуальних та/або групових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (занять).

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту” і “Про дошкільну освіту”.

{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 769 від 28.07.2021}

2. Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти, переведення та відрахування, формування груп здійснюється відповідно до Положення про заклад дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305 (Офіційний вісник України, 2003 р., № 11, ст. 476; 2021 р., № 13, ст. 535).

{Абзац перший пункту 2 в редакції Постанови КМ № 769 від 28.07.2021}

Порядок зарахування, відрахування та переведення вихованців до приватних і корпоративних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти визначається засновником (засновниками).

{Абзац третій пункту 2 виключено на підставі Постанови КМ № 769 від 28.07.2021}

За наявності інвалідності в дитини до заяви додається копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, надана лікарсько-консультативною комісією, або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю.

Під час організації інклюзивного навчання висновки інклюзивно-ресурсних центрів, видані до 1 січня 2022 р., є дійсними до закінчення строку їх дії або до видачі інклюзивно-ресурсним центром в установленому порядку нового висновку.

{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 483 від 26.04.2022}

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (зокрема з числа тих, що вимушені були змінити своє місце проживання (перебування) внаслідок збройної агресії Російської Федерації) до закладу освіти подаються копії документа, що посвідчує особу (в разі наявності) та висновку.

{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 483 від 26.04.2022}

Керівник закладу дошкільної освіти на підставі заяви батьків (одного з батьків) або інших законних представників (одного законного представника) дитини з особливими освітніми потребами та висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі - висновок) приймає рішення про утворення інклюзивної групи. Інклюзивна група утворюється в обов’язковому порядку за наявності однієї такої заяви.

{Абзац пункту 2 в редакції Постанови КМ № 769 від 28.07.2021}

3. Керівник закладу дошкільної освіти несе відповідальність за організацію та якість освіти, зокрема інклюзивної.

{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 769 від 28.07.2021}

4. Засновник (засновники) закладу дошкільної освіти за умови утворення інклюзивної групи має забезпечити в установленому законодавством порядку:

приведення території закладу, будівель та приміщень у відповідність із вимогами державних будівельних норм щодо закладів дошкільної освіти та інклюзивності;

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст