Стаття 3. Основні засади функціонування системи 112

Предыдущая

3/11

Следующая

1. Система 112 забезпечує організацію надання екстреної допомоги населенню у разі загрози виникнення або виникнення екстрених ситуацій.

2. До суб’єктів системи 112 належать Служба 112, оперативно-диспетчерські служби та підрозділи екстреної допомоги населенню.

{Частина друга статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1089-IX від 16.12.2020 , № 2228-IX від 21.04.2022 ; в редакції Закону № 2581-IX від 07.09.2022 }

3. Служба 112 є точкою приймання безпекових викликів (PSAP) та структурним підрозділом установи, що належить до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України.

{Статтю 3 доповнено новою частиною згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

4. Для екстрених комунікацій використовується єдиний телефонний номер 112 і телефонні номери екстрених служб 101, 102, 103 та 104.

{Частина четверта статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

5. Екстрена комунікація здійснюється безоплатно.

6. Система 112 забезпечує доступ до єдиного телефонного номера 112 та телефонних номерів екстрених служб 101, 102, 103 та 104 всім особам, які перебувають на території України, у тому числі особам з інвалідністю та особам, які не володіють державною мовою, за допомогою голосових дзвінків та інших технічних засобів електронних комунікацій.

{Статтю 3 доповнено частиною шостою згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

Предыдущая

3/11

Следующая

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст