1. Регуляторний орган забезпечує відкритість своєї діяльності шляхом:
1) прийняття рішень на засіданнях, які проводяться у формі відкритих слухань, і надання можливості представникам від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань та інших заінтересованих осіб для їх вільного доступу на такі засідання;
2) інформування громадськості про плани та результати своєї роботи;
3) створення умов для участі громадськості у розробленні проектів нормативно-правових актів;
4) дотримання порядку оприлюднення проектів нормативно-правових актів та проведення консультацій, передбачених частиною другою цієї статті;
5) проведення громадських обговорень та громадських слухань;
6) залучення представників громадськості до підготовки річного та фінансового звітів та проведення громадського обговорення цих звітів до подання Кабінету Міністрів України;
7) забезпечення доступу до інформації і надання інформації за запитами відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";
8) оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті у формі відкритих даних, у тому числі:
а) порядку денного засідання регуляторного органу;
б) проектів рішень регуляторного органу разом з додатками до них та обґрунтуванням;
в) прийнятих регуляторним органом рішень разом з додатками до них;
г) результатів моніторингу;
ґ) результатів аналізу ринків електронних комунікацій;
д) актів перевірки суб’єктів господарювання та наданих суб’єктами господарювання зауважень, пояснень та обґрунтувань;
е) проекту та затвердженого кошторису регуляторного органу (змін до нього);
є) річного звіту про роботу регуляторного органу;
ж) звіту про виконання кошторису регуляторного органу;
9) оприлюднення на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних публічної інформації у формі відкритих даних, що була отримана для здійснення моніторингу рівня тарифів (цін) на універсальні послуги та їх доступності споживачам;
10) забезпечення можливості перегляду на офіційному веб-сайті регуляторного органу онлайн-трансляції засідань регуляторного органу, що проводяться у формі відкритих слухань, та доступу до архіву їх записів;
11) обов’язкового письмового запрошення уповноваженого представника суб’єкта господарювання на розгляд питань щодо актів індивідуальної дії стосовно його діяльності;
12) застосування інших заходів, передбачених законами України "Про електронні комунікації", "Про поштовий зв’язок", "Про доступ до публічної інформації".
2. Кожний проект нормативно-правового акта регуляторного органу, що має ознаки регуляторного акта, разом з матеріалами, що обґрунтовують необхідність його прийняття, та аналізом регуляторного впливу оприлюднюється на офіційному веб-сайті регуляторного органу з метою проведення консультацій, одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань та інших заінтересованих осіб.
Повідомлення про оприлюднення проекту акта повинно містити:
зміст проекту акта;
поштову та електронну адреси розробника проекту акта та інших органів, до яких за ініціативою розробника надсилаються зауваження і пропозиції;
інформацію про спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу (адреса сторінки в мережі Інтернет, де опубліковано чи розміщено проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу);
інформацію про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта;
інформацію про спосіб надання зауважень і пропозицій до проекту акта.
Регуляторний орган проводить консультації щодо розроблених ним проектів регуляторних актів з органами державної влади та місцевого самоврядування з питань, що належать до сфери їх повноважень, та іншими зацікавленими сторонами. Для цього регуляторний орган направляє письмовий запит до відповідного органу разом з проектом нормативно-правового акта та аналізом регуляторного впливу до нього. Пропозиції та зауваження до проекту акта надсилаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими зацікавленими сторонами протягом 30 календарних днів з дня одержання запиту від регуляторного органу.
Оприлюднення проекту нормативно-правового акта регуляторного органу з метою одержання зауважень і пропозицій не є перешкодою для проведення громадських слухань та будь-яких інших форм відкритих обговорень цього проекту.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.