Стаття 11. Маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Предыдущая

16/28

Следующая

{Положення статті 11 щодо нанесення на пачку тютюнових виробів позначення стосовно вмісту смоли і нікотину ввести в дію з 1 січня 1999 року згідно із Законом № 526/97-ВР від 11.09.97 }

1. Маркування алкогольних напоїв (крім продукції, зазначеної у частині другій цієї статті), які реалізуються в Україні, здійснюється відповідно до Закону України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом, та має містити таку інформацію:

{Абзац перший частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3032-III від 07.02.2002 ; в редакції Закону № 2639-VIII від 06.12.2018 }

{Абзац другий частини першої статті 11 виключено на підставі Закону № 2639-VIII від 06.12.2018 }

загальна та власна назви виробу;

найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за інформацію про алкогольний напій, а для імпортованих алкогольних напоїв - найменування та місцезнаходження імпортера (у разі зміни найменування виробника у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство виробник має право зазначати на етикетці своє попереднє найменування протягом 18 місяців з дня зміни його найменування у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство);

{Абзац четвертий частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1983-VIII від 23.03.2017 ; в редакції Закону № 2639-VIII від 06.12.2018 }

знак для товарів і послуг;

географічна назва місця виготовлення виробу, якщо найменування виробника не відображає місця розташування суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

вміст спирту (% об.);

місткість посуду;

{Абзац дев'ятий частини першої статті 11 виключено на підставі Закону № 195-IV від 24.10.2002 - набирає чинності з 01.01.2003 року}

вміст цукру.

{Абзац десятий частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 124-IX від 20.09.2019 }

{Абзац одинадцятий частини першої статті 11 виключено на підставі Закону № 124-IX від 20.09.2019 }

Штриховий код повинен бути нанесений на видиму сторону етикетки, або контретикетки, або пляшки (іншого посуду).

{Частину першу статті 11 доповнено абзацом дванадцятим згідно із Законом № 1685-III від 20.04.2000 , в редакції Закону № 195-IV від 24.10.2002 - набирає чинності з 01.01.2003 року}

На видимій стороні етикетки, або контретикетки, або корка, або пляшки (іншого посуду) виробу повинні бути зазначені дата виготовлення виробу, код суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та номер ліцензії на виробництво.

{Абзац тринадцятий частини першої статті 11 в редакції Закону № 195-IV від 24.10.2002 - набирає чинності з 01.01.2003 року}

Розлив алкогольних напоїв, крім продукції, зазначеної у частині другій цієї статті, здійснюється у виготовлену із матеріалів, дозволених до контакту з алкогольними напоями скляну тару, бляшанки із харчового алюмінію, а також у сувенірні пляшки та художньо оформлений посуд із скла чи глазурованої кераміки. Розлив алкогольних напоїв, крім продукції, зазначеної у частині другій цієї статті, з вмістом спирту етилового понад 8,5% об'ємних одиниць здійснюється виключно у тару (посуд) місткістю 0,05 л, 0,1 л, 0,18 л, 0,2 л, 0,25 л, 0,275 л, 0,33 л, 0,35 л, 0,37 л, 0,375 л, 0,4 л, 0,45 л, 0,5 л, 0,61 л, 0,7 л, 0,75 л, 1,0 л і більше.

{Абзац чотирнадцятий частини першої статті 11 в редакції Закону № 195-IV від 24.10.2002 - набирає чинності з 01.01.2003 року; із змінами, внесеними згідно із Законами № 849-IV від 22.05.2003 , № 2189-IV від 18.11.2004 , № 5503-VI від 20.11.2012 , № 1791-VIII від 20.12.2016 , № 124-IX від 20.09.2019 }

Продукція, призначена для експорту, розливається у тару та маркується згідно з умовами відповідної угоди на експорт.

{Частину першу статті 11 доповнено абзацом згідно із Законом № 3032-III від 07.02.2002 ; із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII від 23.11.2018 }

{Частина перша статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1621-VII від 31.07.2014 }

2. Маркування виноробної продукції, у тому числі сидру і перрі (без додавання спирту), зброджених напоїв, одержаних виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відсотка об’ємних одиниць (без додавання спирту), яка реалізується в Україні, здійснюється відповідно до Закону України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. Маркування виноробної продукції, у тому числі сидру і перрі (без додавання спирту), зброджених напоїв, одержаних виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відсотка об’ємних одиниць (без додавання спирту), яка реалізується в Україні, має містити таку інформацію:

{Абзац перший частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3032-III від 07.02.2002 , № 797-VI від 25.12.2008 , № 1791-VIII від 20.12.2016 ; в редакції Закону № 2639-VIII від 06.12.2018 }

{Абзац другий частини другої статті 11 виключено на підставі Закону № 2639-VIII від 06.12.2018 }

назва держави;

найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за надання інформації про алкогольний напій, а для імпортованих алкогольних напоїв - найменування та місцезнаходження імпортера (у разі зміни найменування виробника у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство виробник має право зазначати на етикетці своє попереднє найменування протягом 18 місяців з дня зміни його найменування у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство);

{Абзац четвертий частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1983-VIII від 23.03.2017 ; в редакції Закону № 2639-VIII від 06.12.2018 }

знак для товарів і послуг;

Предыдущая

16/28

Следующая

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст