Постанова
Іменем України
01 липня 2020 року
м. Київ
справа № 712/9107/18
провадження № 61-9877св19
Верховний Суд у складі колегії суддів Першої судової палати Касаційного цивільного суду:
Усика Г. І. (суддя-доповідач), Гулейкова І. Ю., Ступак О. В.,
учасники справи:
позивач - ОСОБА_1 ,
відповідач - Публічне акціонерне товариство Комерційний банк «ПриватБанк»,
розглянув у попередньому судовому засіданні у порядку письмового провадження касаційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Соснівського районного суду м. Черкаси від 13 лютого 2019 року у складі судді Романенко В. А. та постанову Апеляційного суду Черкаської області від 16 квітня 2019 року у складі колегії суддів: Нерушак Л. В., Бородійчука В. Г., Василенко Л. І.,
ВСТАНОВИВ:
Короткий зміст позовних вимог
У серпні 2018 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Публічного акціонерного товариства Комерційного банку «ПриватБанк» (далі - ПАТ КБ «ПриватБанк») про захист прав споживачів, стягнення коштів та відшкодування моральної шкоди.
На обгрунтування позовних вимог зазначала, що 22 березня 2018 року у вечірній час у неї перестав працювати номер телефону НОМЕР_1 . 23 березня 2018 року вона дізналася про те, що 22 березня 2018 року у її доньки
ОСОБА_2 не працював номер оператора стільникового зв`язку «Lifecell» та за цей час відбулося заволодіння грошовими коштами, що знаходились на її карткових рахунках у ПАТ КБ «ПриватБанк». З метою перевірки стану своїх рахунків вона звернулася до ПАТ КБ «ПриватБанк», на її звернення служба безпеки банку повідомила про факт переказу коштів з її карткового рахунку, після чого вона одразу зателефонувала на номер клієнтської підтримки 3700 та повідомила про несанкціоноване списання коштів з її рахунку. Від представників банку їй стало відомо, що в ніч з 22 на 23 березня 2018 року з її карткового рахунку декілька разів були перераховані грошові кошти на картку № НОМЕР_2 , яка 22 березня 2018 року була перевипущена невідомими особами на ім`я її дочки ОСОБА_2 через програму «Приват24». Крім того, невідомим їй чином на її ім`я було взято кредит MoneyWeo, кредитні кошти було зараховано на її картку і в подальшому переведено на картку, перевипущену на ім`я її дочки, з якої вони були зняті. Загалом шахрайським шляхом з її карткового рахунку було списано грошові кошти у розмірі 12 977,12 грн. У відділенні оператора мобільного зв`язку « Lifecell » за адресою
АДРЕСА_1 їй повідомили, що її номер дійсно був заблокований 22 березня
2018 року у зв`язку зі зверненням сторонньої особи щодо заміни sim-карти.
Вказувала, що ПАТ КБ «ПриватБанк», як суб`єкт, що надає банківські послуги, порушив її права як споживача зазначених послуг, оскільки за відсутності її волі та розпорядження був здійснений переказ коштів з її рахунку без законних підстав. Будь-яких дій, що могли б призвести до списання та зняття грошових коштів вона не вчиняла, платіжних доручень у електронному вигляді з використанням електронної системи «Приват 24», або будь-якої іншої клієнтської системи банку не давала, операції із зняття грошових коштів через мережу банкоматів з використанням картки чи без її використання не виконувала, про несанкціоноване списання та зняття коштів повідомила банк та просила заблокувати картки, відкриті на її ім`я, а також повідомила про вчинений злочин правоохоронні органи.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.