Політична, соціальна й економічна ситуація у світі постійно змінюється, і юристи майже щодня стикаються з новими професійними викликами. Вимоги до роботи юристів, які виникли під час пандемії коронавірусу, стали причиною формування нових завдань і розвитку нових тенденцій.
Глобальне дослідження, проведене міжнародною компанією Wolters Kluwer показує, що близько 80% юристів під час пандемії відчули підвищену потребу в технологічних рішеннях. Стає очевидним, що зростання ефективності та продуктивності роботи сучасних юристів безпосередньо пов'язано зі збільшенням обсягу й удосконаленням функціоналу технологічних рішень, які використовуються щодня.
На порозі нових змін
Дослідження Wolters Kluwer показує, що 75–77 % юристів очікує:
збільшення обсягів і складності інформації, з якої їм потрібно буде працювати;
подальшого підвищення важливості використання технологій у повсякденній роботі;
зміни очікувань клієнтів і керівництва;
необхідності підвищення продуктивності діяльності;
отримання можливості пошуку кадрів і збереження їхньої лояльності до компанії.
При цьому лише 33 % опитаних вважають свою компанію дійсно готовою до викликів майбутнього. Водночас очікується, що протягом найближчих 3 років 91 % юридичних відділів компаній цікавитимуться у потенційних партнерів, які технології вони використовують. Уже сьогодні 76–78 % опитаних очікують від компаній колег використання спеціальних технологій.
Як підвищити ефективність роботи юридичних відділів?
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.