"Від початку літа рух автотранспорту загальною масою понад 24 тонни з навантаженням 7 і більше тонн на вісь за температури повітря +28ºС і вище заборонено всіма українськими автомобільними дорогами державного значення", - сказано в повідомленні.
"Заборона діятиме протягом усього літнього періоду в денну пору доби з 10:00 до 22:00", - додали в "Укравтодорі".
У підприємстві пояснили, що такі заходи необхідні для забезпечення як безпеки водіїв, так і збереження українських автошляхів.
"Бо саме висока температура та велика вага вантажу призводить до найбільших руйнувань асфальтобетонних покриттів: на дорогах утворюється колійність, напливи, зсуви та інші деформації. Загальний обсяг збитків, що завдають недобросовісні перевізники, щорічно сягає близько 2,5-3 млрд. грн", - зазначили в "Укравтодорі".
Згадайте новину: Україна заборонить проїзд фур вагою понад 40 тонн
У повідомленні також додали, що понад 97% доріг загального користування потребують поточного середнього та капітального ремонту.
Тому, через вкрай обмежене фінансування дорожньої галузі та незадовільний стан мережі доріг, Держагенство не може собі дозволити виділяти кошти на ремонт наслідків вантажного транспорту.
Для тимчасового відстою великогабаритних транспортних засобів вздовж доріг підготовлено понад 800 майданчиків.
Від початку літа рух автотранспорту загальною масою понад 24 тонни з навантаженням 7 і більше тонн на вісь за температури повітря +28ºС і вище заборонено всіма українськими автомобільними дорогами державного значення. Заборона діятиме протягом усього літнього періоду в денну пору доби з 10:00 до 22:00.
Такі заходи необхідні для забезпечення як безпеки водіїв, так і збереження українських автошляхів. Бо саме висока температура та велика вага вантажу призводить до найбільших руйнувань асфальтобетонних покриттів: на дорогах утворюється колійність, напливи, зсуви та інші деформації. Загальний обсяг збитків, що завдають недобросовісні перевізники, щорічно сягає близько 2,5-3 млрд. грн.
На сьогодні, ми маємо вкрай критичну ситуацію зі станом українських автошляхів – понад 97% доріг загального користування потребують поточного середнього та капітального ремонту. Тому, через вкрай обмежене фінансування дорожньої галузі та незадовільний стан мережі доріг, Держагенство не може собі дозволити виділяти кошти на ремонт наслідків вантажного транспорту.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.