Сьогодні, 1 квітня, Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ. Зараз відбувається наповнення реєстру інформацією. Згідно з законодавством (Постанова КМУ №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість), він буде доступним в перший робочий день квітня, 3 числа. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж.
У чому суть?
В кінці 2016 року був прийнятий антикорупційний Закон 1797, спільно розроблений з депутатами, бізнесом та громадськістю. Міністерство фінансів зараз активно працює над імплементацією цього закону. Одним з найважливіших кроків в цьому процесі є запуск електронного реєстру відшкодування ПДВ. Розуміючи, що непрозора система відшкодування є однією з найбільших проблем в адмініструванні податків, Мінфін послідовно втілює зміни, спрямовані на її покращення.
Згадайте новину: Доступ до реєстрів про відшкодування ПДВ передається Мінфіну і відшкодування стає автоматичним – Порошенко підписав зміни до Податкового кодексу
Як працюватиме новий реєстр:
Всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку.
Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.
Що це дає?
Прозорий та автоматичний реєстр унеможливлює корупцію при відшкодуванні ПДВ, відновлює довіру бізнесу, створює рівні умови для кожного підприємця та полегшує ведення бізнесу в Україні.
Уряд забезпечив нормативно-правове регулювання реалізації Податкового кодексу України стосовно прозорого порядку бюджетного відшкодування платникам податку на додану вартість. Кабінет Міністрів затвердив Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Це створить сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки передбачає безумовний механізм бюджетного відшкодування ПДВ усім без виключень платникам податку. Зокрема постановою, з урахуванням норм Податкового кодексу України, передбачено: формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства; визначення чітких даних, які відносяться до такого реєстру; автоматичне внесення заяв до реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку їх надходження;
Текст документа:“Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість ” № 26 — редакція від 25.01.2017
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 січня 2017 р. № 26
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.