Головна Блог Новини До 1400 євро компенсації за скасований авіарейс чи втрачений багаж - сервіс AirLaw.Pro

До 1400 євро компенсації за скасований авіарейс чи втрачений багаж - сервіс AirLaw.Pro

04.01.2020
Автор: AirLaw.Pro
Переглядів : 3774

З давніх давен святкування різдвяних та новорічних свят завжди було пов’язано з дивами. В ці дні діти мріють про подарунки, дорослі з нетерпінням чекають на вихідні та святкові дні, а всі разом сподіваються на щось яскраве, несподіване та незабутнє.

Як організувати святкування, з ким це зробити та в якому куточку планети, кожний обирає самостійно. Для одного найкраще святкування Різдва та Нового року вдома, у колі рідних та близьких людей, а для іншого - подалі від снігу, морозу і поближче до пальм.

Однак, повітряні подорожі у довгоочікувану святкову відпустку не завжди проходять так, як очікується. Затримки, скасування, перепродажі рейсів, проблеми з багажем, і це все неповний перелік проблем з якими стикаються пасажири авіакомпаній під час своїх подорожей.

У грудні 2019 року компанія із захисту прав пасажирів - AirLaw.Pro провела опитування, в результаті якого стали відомі просто шокуючі факти, а саме:

із 55 пасажирів (громадян України)

тільки 5 чули про те, що у них є якісь права, як пасажирів авіарейсів,

і тільки 2 виконали всі необхідні дії, щоб в подальшому отримати фінансову компенсацію від авіакомпанії.

Проте, найсумніше те, що жоден із цих пасажирів не скористався своїм право та не звернувся до авіакомпанії з вимогою про виплату компенсації за неналежне виконання договору перевезення. Адже купуючи квиток на авіарейс, пасажир укладає договір з авіакомпанією на внутрішнє або міжнародне повітряне перевезення, і у сторін виникають, як права, так і обов’язки.

Разом з тим, з незрозумілих причин та обставин громадянам України, в більшості випадків, легше добряче поскаржитися на перевізника-винуватця в соціальних мережах, не жаліючи в коментарях епітетів і порівнянь, ніж підготувати скаргу до авіакомпанії та відстояти свої права.

Спостерігаючи зі сторони, все це може нагадати емоційно-інформаційну хвилю, яка підіймається, збирає «лайки», «репости», «коментарі», а згодом падає, і всі про цю «яскраву» новину дуже швидко забувають.

В той момент як права пасажирів-громадян України порушуються щодня. Тільки за останні місяці 2019 року були широко висвітлені в ЗМІ випадки відмови пасажирам в перевезенні на рейсах в Міжнародному аеропорту міста Рига (близько 40 осіб громадян України), в Міжнародному аеропорту міста Франкфурт (близько 30 осіб), і інших аеропортах Європейського Союзу.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст