Головна Блог Новини Авіалінії Антонова планують закріпитися на американському ринку

Авіалінії Антонова планують закріпитися на американському ринку

30.09.2016
Переглядів : 1518

Департамент транспорту США дав дозвіл компанії "Авіалінії Антонова" вільно літати в Америку і назад для виконання чартерних вантажних авіаперевезень.

Це стало можливим завдяки Угоді про повітряні перевезення, яку було укладено між Україною та США влітку 2015 року, що набула чинності 8 серпня 2016 року.

"Авіалінії Антонова" спеціалізуються на повітряних перевезеннях важких і негабаритних вантажів по всьому світу. Флот авіакомпанії на сьогодні складається з одного літака Ан-225 Мрія, семи Ан-124-100 Руслан, одного Ан-22 Антей, двох Ан-12, одного Ан-26 і одного Ан-74Т.

Вспомните новость: «Антонов» требует в российском суде у ОАО "Авиакор - авиационный завод" $5 млн за товарный знак «Ан-140»

Компанія вже довгий час літає і доставляє вантажі в США, говорить керівник прес-служби "Антонов" Оксана Трофимчук. Раніше перед кожним польотом у США потрібно було отримувати дозвіл від Департаменту транспорту США, а також від інших авіакомпаній США, що вони не проти прильоту літака Антонов в Америку. Це істотно знижувало оперативність виконання перевезень, оскільки процедура отримання дозволу займала до декількох днів. "Вільне сполучення з Америкою дозволить нам возити вантажі нарівні з американськими перевізниками", - говорить Трофимчук.

Дозвіл вільного польоту в Америку сприятиме посиленню компанії на міжнародній арені вантажоперевізників, зазначає Партнер юридичної фірми Анте (з питань авіації) Андрій Гук. "Це позитивний сигнал для нас від найбільшого ринку вантажоперевезень - США", - констатує він.

Гук також додає, що це відмінний приклад дії дозволу про відкрите небо, підписаного колишнім міністром інфраструктури Андрієм Пивоварським.

Таким чином США і Україна повністю лібералізували доступ до своїх ринків авіаперевезень, зазначає експерт авіаринку Сергій Хижняк. Раніше у "Авіаліній Антонова" не було перешкод з отриманням цих дозволів. За словами експерта, по-перше, це були поодинокі чартери. А по-друге, це був нішевий сегмент, коли вантажовідправники були зацікавлені, щоб Антонов цей рейс міг виконати і доставити вантаж. "Тобто тут навпаки сприяли цим перевезень, а не ставили палки в колеса", - пояснює Хижняк.

Вспомните новость: Удивительно, но "Антонов" выиграл в первой инстанции спор на 2.9 млн. долларов на территории РФ

"Оскільки це не регулярні перевезення, а чартерні, то вони залежать винятково від замовлення вантажовідправника", - пояснює Хижняк. За його словами, найімовірніше у них висока маржа, тому вони заробляють не від кількості замовлень, а виключно на маржі. Тобто рейсів небагато, але вони дорого коштують.

З ним погоджується Гук і додає, що "Авіалінії Антонова" планують закріпи тися на американському ринку і їм є з чим це зробити. "Оскільки літаки Антонов унікальні і це відкриває певні можливості для компанії", - констатує він.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст