Якщо статус заяви в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд» довго не змінюється, це може бути спричинено можливими технічними недоліками, тож користувач має звернутися до служби технічної підтримки.
Роз’яснення щодо функціонування підсистеми «Електронний суд» надало Державне підприємство «Інформаційні судові системи».
Згадайте новину: Електронний суд працює! Хай живе ЄСІТС!
Статус заяви в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд».
Цей статус змінюється в залежності від проходження в системі — від моменту створення заяви в електронному кабінеті до моменту її реєстрації та створення справи в базі даних суду.
Статус заяви «Відправлено» тривалий час не змінюється.
Заява перебуватиме в статусі «Відправлено» до моменту завантаження її до бази даних суду. Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
— технічні недоліки при автоматичному завантаженні заяв до бази даних суду;
— технічні недоліки системи при направленні заяви через електронний кабінет.
У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Відправлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки.
Статус заяви «Доставлено» тривалий час не змінюється.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.