Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, в частині організації велосипедного руху вводить обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва та реконструкції доріг. Відповідна норма міститься у новому ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», повідомляє minregion.gov.ua. Фото: Zik
Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
«В усіх цивілізованих країнах Європи і світу велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту або авто. У Нідерландах взагалі хочуть ввести грошову доплату тим працівникам, які добираються на роботу на велосипедах, щоб ще більше популяризувати цей рух та зменшити кількість машин на дорогах. У нас можливо теж чимало людей хотіли би так їздити на роботу, але через відсутність організованого велосипедного руху, окремих велодоріжок та смуг, це не тільки незручно, а ще й небезпечно. Тому в новому ДБН щодо вулиць і доріг ми ввели обов’язкове проектування велодоріжок і смуг на дорогах та прописали чіткі вимоги щодо їх влаштування та параметрів», — сказав він.
Згідно з новим ДБН, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
— Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.
— За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні.
— За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.
Читайте статтю:Правила поводження у наземному міському транспорті
У залежності від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах:
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.