Главная Блог Новости Вже в цьому році в Україні не буде ні ДАІ, ні МРЄВ

Вже в цьому році в Україні не буде ні ДАІ, ні МРЄВ

04.04.2015
Автор:
Просмотров : 1927

Міністр МВС України Арсен Аваков задовольнив рапорт начальника Державної автомобільної інспекції МВС України генерала міліції Анатолія Сіренко про звільнення. Спілкуючись із ЗМІ Арсен Аваков наголосив на тому, що Сіренко безумовно несе відповідальність за всю ту корупцію, яка існує в ДАі вже після революції Гідності, зокрема і ту, з якою пов‘язанні останні затримання вищих офіцерів МВС України. Цікаво, що генерал Сіренко був призначений Аваковим у лютому 2014 року і, таким чином, повністю не впорався із поставленими завданнями щодо перемоги корупції та реформування ДАІ в Україні.

Нагадаємо, що 2 квітня 2015р. був оголошений у розшук начальник УДАІ ГУМВС України в м. Києві полковник міліції Микола Макаренко та затриманий начальник відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи УДАІ ГУМВС України в м. Києві підполковник Микола Жебель. Макаренко та Жебель підозрюються у вимаганні від підлеглих – керівників центрів надання послуг, пов‘язаних з використанням автотранспорту щомісячних грошових виплат. Окрім цього ці особи підозрюються в отриманні незаконного доходу від реалізації бланків довідок – рахунків МРЕВ, які виготовлювалися в ТОВ «Іннавто».

Міністр МВС України також зазначив, що в Україні взагалі не буде ДАІ та МРЕВ у їх пострадянському вигляді можливо вже до кінця 2015 року.

Така епохальна реформа передбачається законопроектом «Про органи внутрішніх справ України». Втіленням в життя ліквідації ДАІ займається заступник міністра МВС України Ека Згуладзе, яка коментуючи поданий законопроект зазначила наступне: «МРЕВ будуть надавати послуги на місцях. Деякі послуги зроблять електронними, з використанням ІТ технологій… На сьогоднішній день в Україні функціонує 228 центрів МРЕВ. Їх буде скорочено до 64, ми плануємо запровадити ще 15 мобільних центрів.» Наприклад, в Києві з 10 центрів МРЕВ залишиться лише 2. Планується, що всі послуги будуть передані новим центрам до вересня 2017 року.

Кардинально має змінитись також підхід і до притягнення водіїв за порушення Правил дорожнього руху. Ека Гуладзе повідомила ЗМІ про запровадження так званого гібридного підходу, який складається з системи балів та штрафів. Кожне порушення ПДД буде мати свій еквівалент в балах та фіксуватись спеціальними технічними засобами на дорогах. Передбачається, що кожен водій буде мати 150 балів для порушення ПДД. Після вичерпання 150 балів на водія будуть накладатися штрафи. Водій буде мати строк в 10 днів для оскарження штрафу в суді і при несплаті штрафу протягом 30 днів розмір штрафу буде подвоюватись. У випадку несплати подвоєного штрафу протягом 60 днів примусовим стягненням штрафу буде займатися Державна виконавча служба Мінюсту України.

"Пропонуємо прибрати розміри штрафів від мінімального до максимального, оскільки рішення по будь-якому правопорушенню у більшості випадків ухвалюються суб'єктивно. Тому ми залишимо лише один штраф мінімальний розмір з тих, що є на сьогоднішній день", - заявила Згуладзе.

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст