Главная Блог Новости Вас обкурюють в ресторані - напишіть скаргу до Держпродспоживслужби

Вас обкурюють в ресторані - напишіть скаргу до Держпродспоживслужби

18.11.2016
Просмотров : 3488

Курити в закладах ресторанного господарства в Україні заборонено. Відповідне законодавче обмеження почало діяти ще в грудні 2012 р.

За цей час не курити у приміщеннях стало соціальною нормою, яка позитивно сприймається у суспільстві.

За результатами всеукраїнського громадського моніторингу кафе, барів і ресторанів 2015 р. щодо виконання закону про повну заборону куріння в приміщеннях та на робочих місцях 84% відвіданих кафе, барів та ресторанів є вільними від тютюнового диму й повністю дотримуються законодавства. Моніторинг проводила коаліція «За вільну від тютюнового диму Україну» в 17 містах України й перевірила 753 закладів ресторанного бізнесу наприкінці 2015 р.

Згадайте новину: ЩО РОБИТИ, КОЛИ ПРОДАВЕЦЬ КАЖЕ, ЩО НЕ МАЄ ЗДАЧІ (РЕШТИ)?

Стан виконання «бездимного» законодавства в Києві на найнижчому рівні. Тут зафіксовано майже 30% порушень закону, а минулого року цей показник складав 24%. У той же час у Житомирі та Івано-Франківську порушень взагалі не виявили.

Дієвим способом захисту споживчих прав є написання скарг на заклади-порушники до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Отже, щоб захистити своє право на чисте повітря, пропонуємо таку схему дій.

По-перше, вимагайте книгу скарг і запишіть свою пропозицію або скаргу на те, що у приміщенні курять. Книга скарг є офіційним документом, але вона не є підставою для накладання штрафу. Через книгу скарг можна домогтися спілкування з адміністрацією.

Згадайте новину: Невірні ціни на цінниках? Які ваші права та відповідальність магазину

По-друге, напишіть скаргу у Держпродспоживслужбу. Зразок скарги за посиланням: http://bit.ly/2fASyrm

Нещодавно було надано можливість споживачам подавати скарги в електронному форматі, і скарга, надіслана з комп’ютера або мобільного, має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ. Це нововведення значно полегшує комунікацію споживачів, клієнтів і контролюючих органів. Тобто звернутися до контролюючих органів зі скаргою можна такими шляхами:

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст