Дедлайн оновлення даних військовозобов’язаними українцями — 16 липня.
“Інформація про вас неповна, зверніться до ТЦК” — таке повідомлення бачать багато військовозобов’язаних, які оновлюють свої дані у застосунку "Резерв+".
Чи обов’язково потрібно йти до ТЦК у такому разі, в ексклюзивному інтерв’ю TSN.ua розповіла адвокатка у сфері військового права та медицини Анастасія Кондрась.
“Досить часто ми спостерігаємо ситуацію, коли людина оновила дані через ЦНАП або через "Резерв+" і, наприклад, у військовому квитку вона перебуває на обліку, а в "Резерв+" вона не перебуває на обліку — або навпаки. Буває таке, що людина за висновком ВЛК виключена з військового обліку, тобто вона не є військовозобов’язаною, її не можуть мобілізувати, а в "Резерв+" написано, що вона перебуває на обліку. Буває таке, що взагалі не можуть знайти інформацію про людину”, — розповіла адвокатка.
За її словами, якщо застосунок "Резерв+" або Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) просить людину звернутися до ТЦК та СП, такі дані не є уточненими.
“Дійсно, для того, щоб завершити цю процедуру, потрібно звернутися до ТЦК та СП. Оскільки в нас зараз тільки відбувається створення і наповнення цього реєстру призовників, військовозобов’язаних і резервістів, то ми можемо спостерігати деякі збої із наповненням цього реєстру. Для того, щоб дані актуалізувати, потрібно все ж таки з’явитися до ТЦК та СП”, — зазначила Анастасія Кондрась.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.