У Верховній Раді зареєстровано законопроект Кабміну 7648 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення механізму судового контролю за виконанням рішень судів та процедури встановлення або зміни способу виконання судових рішень». ( Джерело: Судебная юридическая газета)
Так, пропонується внести зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, Цивільного процесуального кодексу України, Господарського процесуального кодексу України.
Аналізуйте судовий акт: Санкції, накладені судом у зв`язку з невиконанням судового рішення, не повинні бути надмірними (або рішення про неефективний судовий контроль колегіального органу) (справа №420/177/20 від 01.02.2022р.)
Проектом Закону передбачено впровадження таких змін:
Як зазначається у пояснювальній записці, підписаній міністром юстиції Денисом Малюською, відповідно до щорічного звіту Комітету міністрів Ради Європи (далі – КМ РЄ) за 2019 рік Україна перебуває на третьому місці серед країн з найбільшою кількістю заяв, що надійшли до Європейського суду з прав людини, і справ, що знаходяться під наглядом КМ РЄ.
Аналізуйте судовий акт: Ухвала суду, якою прийнято звіт суб’єкта владних повноважень (в порядку судового контролю) може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від суд.рішення (ВС КАС справа № 200/10018/19-а від 11.08.2021 р.)
«Однією із ключових є група справ Іванов/Бурмич, що перебувають під посиленим наглядом КМ РЄ і стосуються довготривалої структурної проблеми невиконання або несвоєчасного виконання судових рішень національних судів (порушення Україною пункту 1 статті 6 та статті 13 Європейської конвенції з прав людини, статті 1 Протоколу № 1).
З метою вирішення зазначеної проблеми шляхом залучення усіх державних органів та міжнародних організацій до пошуку оптимальних варіантів (шляхів) її вирішення, а також на виконання міжнародних зобов’язань розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 1218-р було схвалено Національну стратегію розв’язання проблеми невиконання рішень судів, боржниками за якими є державний орган або державне підприємство, установа, організація, на період до 2022 року (далі – Стратегія).
Так, однією з причин виникнення системної проблеми невиконання судових рішень Стратегією було визначено недосконалий механізм здійснення судового контролю за виконанням рішень судів щодо стягнення заборгованості, тоді як однією з цілей Стратегії закріплено удосконалення процедури встановлення або зміни способу або порядку виконання судових рішень.
Нове процесуальне законодавство (Кодекс адміністративного судочинства України, Цивільний процесуальний кодекс України, Господарський процесуальний кодекс України в редакції Закону України від 03.10.2017 року № 2147-VIII) окремим процесуальним інститутом виділило судовий контроль за виконанням судового рішення.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.