Якщо раніше пошук підходящого місця роботи коштував сил і нервів насамперед бажаючим знайти роботу, то тепер сушити голову доводиться саме працедавцям, котрі хочуть найняти професіоналів, повідомляє dw.com
Строкатий світ стартапів уже привчив нас до нових реалій праці. Ти не просто працюєш - на відстані витягнутої руки від робочого місця маєш заповнений пляшками з водою, пивом та вином холодильник, поруч - стіл для настільного футболу і кошик зі свіжими фруктами, а в сусідній кімнаті пропонують масажні послуги. Працедавці нині пропонують своїм працівникам одночасно і принаду, і компенсацію. Це - свого роду джентльменський набір стимулів для насамперед піонерів світу цифрових технологій, які шукали для себе щось особливе і були готові викладатися на повну, а заробляти натомість порівняно небагато.
Однак уже й іменитим компаніям доводиться вигадувати дедалі креативніші ідеї та підходи, щоб залучити або втримати кваліфіковані кадри. У всіх галузях промисловості спостерігається брак кваліфікованих працівників, тож запекла боротьба точиться вже не лише за найкращі голови. "З ринку роботодавців став ринок працівників", - так оцінює нинішню ситуацію президент ІТ-асоціації Bitkom Ахім Берґ (Achim Berg).
Згадайте новину: Роботодавці повідомлятимуть ДПС про військові квитки працівників
Feel-Good-Manager або менеджери доброго настрою
Оголошення про вакансії, де містяться лише вимоги до майбутнього працівника, - вчорашній день. "Крім обов'язкового вже футбольного столу, симуляторів водіння і столу для настільного тенісу, ми маємо ще двох Feel-Good-менеджерів, завдання яких - зробити так, щоб наші колеги мали добрий настрій", - йдеться в актуальному оголошенні про пошук фахівця в галузі комп'ютерних технологій для роботи в компанії з прокату автомобілів. "Зокрема, вони підтримуватимуть Вас під час переїзду, пошуку житла, вирішення візових питань, а також в організації й проведенні командних заходів, зборів і нарад", - пояснюється в оголошенні.
У деяких компаніях вже говорять про "конкурс компаній для кандидата на посаду". Принаймні саме так висловлюється Фрідеріке Шредер (Friderike Schröder), котра очолює відділ кадрів розташованої у Берліні компанії Ratepay, що спеціалізується на наданні фінансових послуг. Головна сфера діяльності компанії - проведення й супровід оплат клієнтів торговельних онлайн-платформ. Колись стартап Ratepay нині розрісся в компанію, що налічує 250 працівників. А тепер тут нарахували ще й понад 60 вакантних посад. Компанії конче потрібні саме фахівці з інформаційних технологій зі спеціалізацією "комп'ютерне навчання" та "штучний інтелект" (ШІ).
Що молодше, то вимогливіше
У берлінських офісах компанії працюють вихідці з 28-и країн, їхній середній вік - близько 30 років. Для роботи - оснащені письмовими столами кімнати різної площі, але є ще головна вітальня, обставлена зручними кріслами і столами, де стоять місткі кошики з яблуками, бананами і мандаринами. Хто хоче, той вільно собі пригощається. Напої можна замовити в барі. До послуг працівників також три кавових автомати. Ну і, звісно ж, кікер.
Фрідеріке Шредер знає, що кожен випускник університету, який нині виходить на ринок праці, сприймає сучасну культуру праці з її набором зручностей і пільг як зрозумілу й належну річ: "Ті, хто тільки виходить на ринок праці, вимагають ще гнучкішого графіку роботи, значно меншої тривалості робочого часу й більше дозвілля". Одне з перших запитань зазвичай звучить так: "Який зарплатний пакет і які пільги надаються?"
Індивідуальний підхід
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.