Главная Блог Новости До 300 тисяч за хвилину: скільки кандидатам коштуватиме реклама на ТБ

До 300 тисяч за хвилину: скільки кандидатам коштуватиме реклама на ТБ

11.01.2019
Автор:
Просмотров : 2890

Десятки й навіть сотні тисяч гривень лише за одну хвилину політичної реклами на рейтингових національних телеканалах – такі розцінки українські медіа сформували напередодні президентських виборів. Найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі.


Найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК “Україна” Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у Президенти України має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч. Найдешевше на телеканалі “Україна” агітувати о 5:00 ранку. У цей час вартість секунди ефіру становить 366 гривень.

Уточнення. Після публікації матеріалу до редакції Руху ЧЕСНО звернулась PR-менеджерка каналу "112 Україна" із уточненою інформацією щодо вартості реклами на телеканалі.

За інформацією телеканалу "112 Україна", у який входить 6 мовників ("ТРК "112-ТВ", "Аріадна ТВ", "Лідер ТВ", "ТВ Вибір", "Новий Формат ТВ", "Партнер ТВ"), вартість 1 секунди політичної реклами становить 762 грн + ПДВ.

В оголошенні газети "Голос України" від 27 грудня 2018 року були окремо опубліковані розцінки усіх шести мовників –127 гривень у вечірньому праймі. PR-менеджерка пояснила, що остаточна вартість 762 гривні пропорційно поділена між шістьма підприємствами.

Нещодавно Рух ЧЕСНО зафіксував на ТРК “Україна” 20-секундний ролик партії “Основа” з анонсом балотування Сергія Тарути у Президенти. Одна трансляція такого ролика у вечірньому прайм-таймі, згідно з прейскурантом каналу, мала б обійтися Таруті або його партії приблизно у 100 тисяч гривень.

Оприлюднені прайси дають змогу перевірити, чи зазначають партії у своїх звітах реальні витрати на рекламу.

Нижчі розцінки має телеканал “Інтер” Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна.

Секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Інформація про вартість нічної реклами на “Інтері” відсутня. Судячи з доступних даних, найдешевша реклама на цьому каналі – між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру доведеться сплатити 370 гривень, тобто за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст