Головна Юридичний світ ... Події ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Зміни в порядку організації, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг. Державні закупівлі за державниі (бюджетні) кошти. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Зміни в порядку органі...

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Зміни в порядку організації, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг. Державні закупівлі за державниі (бюджетні) кошти.

26.03.2021
Автор: Кортекс
Переглядів : 2441
 - 0_00482800_1616585691_605b23db01329.png
Дата події
2021-04-19
Час проведення: 10:00-17:00
Записатися на семінар
Задати питання автору
Вартість участі
2900грн
Локація : Семінар в залі або онлайн
Показати на мапі

19-20 квітня | Конференція онлайн або в залі (на вибір).


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р.

Зміни в порядку організації, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг. Державні закупівлі за державниі (бюджетні) кошти. Як проводити тендери. Взаємовідносини Замовників та Учасників від А до Я. Антиконкурентні узгоджені дії: як виявити змови. Результати в торгах: перемога чи участь.

Детальна програма та умови участі тут >>>


Спікери:

Тетяна Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.

Ольга Нечитайло - Державна уповноважена Антимонопольного комітету України.

Наталя Заєць - Досвід роботи: ГоловКРУ (нині Держаудитслужба) Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель) КМДА (як орган оскарження) ДП НАК "Нафтогаз".


Програма:

1. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Як реалізувати механізми передбачені Законом "Про публічні закупівлі". Державні закупівлі : проведення тендерів в 2021р. Організація закупівельної роботи з урахуванням змін.

  • Правове регулювання публічних закупівель в 2021р.
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції.
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Як організувати закупівлі у Замовника що має тендерний комітет та Уповноважену особу.
    • Кілька Уповноважених осіб.
    • Одну Уповноважену особу.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощені (допорогові закупівлі ). Як застосовувати нові механізми в допорогових та спрощених закупівлях.
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.

2. Планування закупівель в 2021р.

  • Особливості формування річного плану закупівель.
  • Відшкодування , "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.

3. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

4. Як розрахувати очікувану вартість предметів закупівель. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

5. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв за новим Законом.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

6. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Доцільність розроблення порядку спрощених закупівель Замовником.
  • Вимоги, які може втсанивлювати Замовник.
  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях.
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі.

7. Процедури закупівель: практика та особливості проведення.

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів.
  • Переговорна процедура та її застосування. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування.
  • Відмова участі в торгах.
  • Участь нерезидентів.
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.
  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни.
  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

8. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону: дуже детально по кожній частині статті 23.
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг, зокрема розробки автоматизованих систем суто під потреби замовника.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення учасника чи самостійно.

9. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

10. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання. "Прямий" договір (випадки застосування, Звіт про договір, укладений без використання електронної системи).

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону.
  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.
  • Укладення "прямого" договору: випадки застосування. Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі Закупівель. Строк оприлюднення. Наслідки порушення строку. Відповідальність.

11. Закупівля електроенергії та інших комунальних послуг в 2021р. Як має закуповуватись електроенергія. Тендери чи прямі договори з постачальниками?

  • Особливості укладання договорів з постачальникам універсальних послуг та постачальниками «останньої надії». Чи встановлюються кваліфікаційні критерії по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» при закупівлі електроенергії.
  • Ризики відкритих торгів.
  • Демпінг на торгах: як можна запобігти.
  • Особливості укладання договорів з постачання універсальних послуг та постачальниками «останньої надії».

12.Тендерний комітет та його діяльність. Уповноважені особи (УО) згідно Закону «Про публічні закупівлі».

  • Склад тендерного комітету. Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики. Складання протоколу засідання Тендерного комітету з поіменним голосуванням, оформлення рішень уповноважених осіб.
  • Випадки, коли Замовник не створює тендерний комітет.
  • Рішення про створення тендерного комітету/призначення Уповноваженої особи. Положення про тендерний комітет та Уповноважену особу.
  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП.
  • Звітність роботи тендерного комітету/Уповноваженої особи.

13. Участь у закупівлях - все що потрібно знати Учасникам. Як виграти тендер.

  • Джерела інформації про торги.
  • Закупівлі через каталоги (PROZORRO market).
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату).
  • Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників. Подання пропозиції. Аукціон. Визначення переможця. Наслідки невиконання для Учасника.
  • Виконання окремих вимог тендерної документації. Чи потрібно надавати інформацію яка міститься у відкритих джерелах.
  • Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції та забезпечення виконання умов договору
  • Можливість використання покритої банківської гарантії.
  • Подання тендерної пропозиції.
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
  • Розгляд пропозицій та визначення переможця.
  • Новий порядок відмови в участі у процедурі закупівлі: на які процедури поширюється. Які документи/інформацію має право вимагати Замовник від Учасника (Переможця).
  • Які документи, в який спосіб та строк повинен надати Учасник (Переможець) для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі.
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі у разі не виконання вимог статті 17 Закону України.
  • Чи повинен Замовник інформувати Учасників про результати проведення процедури закупівлі.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

14. Застосування ст. 17 Закону. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону. Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

15. Антиконкурентні узгоджені дії: як боротися та виявляти.

  • Що може замовник щоб захиститись від недобросовісних конкурентів.
  • Як не постраждати від змов конкурентів. .

16. Публічні закупівлі в 2021р. Державне регулювання та контроль.

  • Уповноважений орган та його функції і повноваження.
  • Державна Казначейська служба України та обслуговуючф банки: функції та повноваження.
  • Функції ДАСУ у сфері закупівель.
  • Випадки повернення оплати за скаргу.
  • Громадський контроль щодо публічних закупівель.

17. Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівель. Моніторинг закупівель. Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель.

  • Оскарження процедур закупівель в АМКУ. Готуємо документи для органу оскарження у разі скарги Учасника.
  • Вносимо зміни до тендерної документації за рішенням органу оскарження.
  • Які процедури можуть потрапити під моніторинг закупівель?
  • Як проводиться моніторинг закупівель?
  • Ризик індикатор як машинний контроль
  • Які права у замовника в ході моніторингу закупівель?
  • Що робтити Замовнику коли за результатами моніторингу виявлено порушення.
  • Що робити замовнику коли за результатами моніторингу встановлено порушення?
  • Надаємо роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівель.
  • Які штрафи можуть бути у разі якщо замовником допущено порушення та не виправлено його за вимогою результатів моніторингу?
  • Судовий позов щодо результатів моніторингу: коли є сенс?
  • Як накладаються штрафи за результатами моніторингу закупівлі?
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
  • Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.

Детальна програма та умови участі тут >>>

2441
Переглядів
0
Коментарі

Залиште Ваш коментар:

Додати
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст