Переглядів
Переглядів
1. Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб - підприємців та відокремлені підрозділи юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, з Єдиного державного реєстру.
{Абзац перший частини першої статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3257-IX від 14.07.2023 }
Невід’ємною архівною складовою частиною Єдиного державного реєстру є Реєстр документів дозвільного характеру, Єдиний реєстр громадських формувань, Реєстр громадських об’єднань та Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 1666-VIII від 06.10.2016 ; із змінами, внесеними згідно із Законом № 139-IX від 02.10.2019 }
2. Єдиний державний реєстр ведеться державною мовою з використанням програмного забезпечення, що забезпечує його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави.
{Частина друга статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 124-IX від 20.09.2019 }
3. Програмне забезпечення Єдиного державного реєстру повинно забезпечувати:
1) автоматизацію процесу державної реєстрації та інших реєстраційних дій та відтворення його процедур, у тому числі:
автоматичне формування та присвоєння дати та номера запису в Єдиному державному реєстрі;
відображення відомостей про проведені реєстраційні дії, відмову в їх проведенні, про скасування реєстраційних дій, про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру, про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора;
відображення відомостей про результати розгляду документів, поданих для державної реєстрації, про надання відомостей з Єдиного державного реєстру;
відображення відомостей про документи, подані для проведення реєстраційних дій, у тому числі дату набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію;
автоматичний моніторинг ризикованих реєстраційних дій за критеріями, визначеними Кабінетом Міністрів України;
{Пункт 1 частини третьої статті 7 в редакції Закону № 159-IX від 03.10.2019 }
2) заповнення та друк форми заяви про державну реєстрацію;
3) ідентифікацію заявників, які подають документи для державної реєстрації в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або засобів електронної ідентифікації, що мають високий або середній рівень довіри, відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги";
{Пункт 3 частини третьої статті 7 в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022 }
3 - 1 ) проведення реєстраційних дій виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису;
{Частину третю статті 7 доповнено пунктом 3 - 1 згідно із Законом № 2801-IX від 01.12.2022 }
4) державну реєстрацію за принципом екстериторіальності;
5) контроль за повнотою внесення записів до Єдиного державного реєстру та проведенням реєстраційних дій;
6) пошук взаємозв’язків між юридичними особами та їхніми засновниками (учасниками), кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами), у тому числі кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) засновника, керівниками юридичних осіб, візуалізацію всіх прямих та непрямих зв’язків;
6 - 1 ) пошук взаємозв’язків у структурі власності юридичної особи між всіма особами, які прямо або опосередковано володіють такою юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами (всіма засновниками (учасниками) юридичної особи та кожної особи у кожному ланцюгу володіння корпоративними правами юридичної особи), візуалізацію всіх прямих та непрямих зв’язків;
{Частину третю статті 7 доповнено пунктом 6 - 1 згідно із Законом № 2571-IX від 06.09.2022 }
7) ведення реєстраційних справ в електронній формі та створення їх електронного архіву;
8) передачу державним органам відомостей з Єдиного державного реєстру у випадках, передбачених цим Законом;
9) інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів, у тому числі автоматизований, безпосередній доступ державних реєстраторів до реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, у тому числі до тих, що містять персональні дані особи;
{Пункт 9 частини третьої статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 159-IX від 03.10.2019 }
10) зберігання відомостей про юридичних осіб, інші організації та фізичних осіб - підприємців протягом 75 років з дати внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, іншої організації або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
11) захист даних згідно із законом;
12) виконання в повному обсязі функцій адміністратора бази даних Єдиного державного реєстру (накопичення, аналіз даних, актуалізація та обробка даних, права доступу тощо);
12 - 1 ) інформаційну взаємодію між Державним земельним кадастром, Державним реєстром актів цивільного стану громадян, Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з метою одержання інформації про загальну площу земельних ділянок сільськогосподарського призначення у власності фізичної особи, а також юридичних осіб, учасником (акціонером, членом) яких вона є;
{Частину третю статті 7 доповнено пунктом 12 - 1 згідно із Законом № 552-IX від 31.03.2020 }
13) проведення інших операцій, визначених цим Законом.
4. До Єдиного державного реєстру не вносяться відомості, що становлять державну таємницю.
5. Єдиний державний реєстр та його програмне забезпечення є об’єктом права державної власності.
6. Доступ державного реєстратора до Єдиного державного реєстру здійснюється шляхом багатофакторної автентифікації.
{Статтю 7 доповнено частиною шостою згідно із Законом № 159-IX від 03.10.2019 ; із змінами, внесеними згідно із Законом № 2801-IX від 01.12.2022 }
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.