Головна Сервіси для юристів ... База рішень" Протокол " Постанова ВГСУ від 27.12.2016 року у справі №905/1887/16 Постанова ВГСУ від 27.12.2016 року у справі №905/1...
print
Друк
search Пошук
comment
КОМЕНТАР від ресурсу "ПРОТОКОЛ":

КОМЕНТАР від ресурсу "ПРОТОКОЛ":

Державний герб України

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 грудня 2016 року Справа № 905/1887/16

Вищий господарський суд України у складі: суддя Палій В.В. - головуючий (доповідач), судді Бондар С.В. і Селіваненко В.П.,

розглянув касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Київ, в особі регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Красний Лиман,

на рішення господарського суду Донецької області від 04.10.2016

та постанову Донецького апеляційного господарського суду від 07.11.2016

у справі № 905/1887/16

за позовом публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" (далі -Товариство), м. Добропілля,

до 1. публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Київ, в особі регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі -Залізниця в особі філії), м. Красний Лиман,

2. державного підприємства "Донецька залізниця" (далі - ДП "Донецька залізниця"), м. Донецьк

про стягнення 22 951,45 грн.

Судове засідання проведено за участю представників сторін:

позивача - не з'явився

відповідача 1. Корсун Ю.Ю. предст. (дов. від 09.12.2016)

2. не з'явився

За результатами розгляду касаційної скарги Вищий господарський суд України

ВСТАНОВИВ:

Товариство звернулося до господарського суду Донецької області з позовом до Залізниці в особі філії про стягнення вартості недостачі вантажу (кам'яне вугілля) в сумі 22 951,45 грн.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 27.07.2016 зі справи № 905/1887/16 залучено до участі у справі другого відповідача - ДП "Донецька залізниця".

Рішенням господарського суду Донецької області від 04.10.2016 у справі № 905/1887/16 (суддя Сажнева М.В.), яке залишено без змін постановою Донецького апеляційного господарського суду від 07.11.2016 (судді Чернота Л.Ф. - головуючий, Стойка О.В., Попков Д.О.) позов задоволено частково, стягнуто з Залізниці в особі філії на користь позивача 18 984, 35 грн. вартості недостачі вантажу. В іншій частині позову відмовлено. В задоволенні позовних вимог до ДП "Донецька залізниця" як другого відповідача по справі відмовлено, оскільки ПАТ "Українська залізниця" є правонаступником прав та обов'язків ДП "Донецька залізниця".

Залізниця в особі філії, посилаючись на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, просить суд касаційної інстанції судові акти попередніх інстанцій зі справи скасувати, прийняти нове рішення, яким у позові відмовити повністю.

Відзиву на касаційну скаргу не надходило.

Сторони у відповідності до статті 1114 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) належним чином повідомлені про час і місце розгляду скарги.

Перевіривши на підставі встановлених попередніми судовими інстанціями обставин справи правильність застосування ними норм процесуального та матеріального права, заслухавши пояснення представника відповідача-1, Вищий господарський суд України дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення касаційної скарги з урахуванням такого.

Місцевим та апеляційним господарськими судами у справі, зокрема, встановлено, що:

- 31.12.2013 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" як замовником та Товариством як виконавцем укладено договір № 13-15/75-У (далі - Договір), за умовами якого замовник зобов'язався передати (поставити) виконавцю вугілля для збагачення, оплатити послуги виконавця пов'язані зі збагаченням вугілля та прийняти концентрат, а виконавець - прийняти вугілля, здійснити його збагачення та передати (поставити) отриманий в результаті збагачення вугілля концентрат замовнику, в строки та на умовах визначені даним договором та/або специфікаціями;

- у специфікації від 30.11.2015 до Договору зазначено наступне: кількість вугілля, що підлягає поставці (передачі) замовником для його збагачення виконавцем згідно з умовами договору, за цією специфікацією 143 000 тон; строк передачі (поставки) вугілля - грудень 2015; передача (поставка) вугілля здійснюється на умовах "СРТ залізнична станція "Добропілля" Донецької залізниці "Укрзалізниці", код станції 493102, в редакції "ІНКОТЕРМС-2000", з урахуванням застережень, вказаних у Договорі та даній специфікації; Товариство зобов'язалось прийняти вугілля, здійснити його збагачення на збагачувальній фабриці та передати (поставити) отриманий в результаті збагачення вугілля концентрат замовнику, на умовах визначених у листах-заявках, в тому числі на адресу вантажоодержувача - ДТЕК Зуївська ТЕС. Поставка концентрата здійснюється на умовах "DDP", місце призначення - залізнична станція "Ладижин" Одеської залізниці та/або залізнична станція Бурштин Львівської залізниці та/або залізнична станція "Енергодар" Придніпровської залізниці та/або залізнична станція "Добротвір" Львівської залізниці та/або залізнична станція "Сороче" Донецької залізниці в редакції "ІНКОТЕРМС-2000" із врахуванням застережень, зазначених в Договорі та даній специфікації;

- на виконання умов договору 04.12.2015 зі станції Добропілля Донецької залізниці Товариством як вантажовідправником на адресу вантажоодержувача - ДТЕК Зуївська ТЕС (власність ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля") на станції Сороче Донецької залізниці у вагонах № № 56955172, 62314463, 52530706, 61298550 за залізничною накладною № 50407774 на перелічену групу вагонів відвантажено вугілля кам'яне, марки г-газовий, марка Г 0-100. У графі 20 "Найменування вантажу" даної залізничної накладної зазначено, зокрема тип пакування - навалом, вантаж навантажено на рівні борту, вологість вантажу - 7%. Вантаж був маркований однією бороздою продольною каткою ущільнювача;

- за залізничною накладною № 50407774 маса вантажу у вагоні № 56955172 становить 68 000 кг (маса нетто), 22 200 кг тара; у вагоні № 62314463 - 69 000 кг (маса нетто), 235 00 кг тара; у вагоні № 52530706 - 92 500 кг (маса брутто), 69 000 кг (маса нетто), 23 500 кг (тара); у вагоні № 61298550 - 92 500 кг (маса брутто), 69 000 кг (маса нетто), 23 500 кг (тара);

- 07.12.2015 на проміжній станції Синельникове-1 Придніпровської залізниці були складені комерційні акти: РА № 012270/203/6 (у вагоні № 5695572 зафіксовано недостачу вантажу в кількості 7300 кг, погрузка у вагоні трапецієвидна, на рівні бортів, над 1-2 люками по ходу потяга поглиблення довжиною 3,5 м на ширину вагону, глибиною 0,5 м, над люками по ходу потяга заглиблення довжиною 2,5 м на ширину вагону, глибиною 0,5 м, а також наявні сліди розкрадання вантажу, в місцях поглиблень маркування відсутнє, вагон бездвірний, люки зачинені, в технічному відношенні справний, течі вантажу не виявлено); РА № 012271/204/7 (у вагоні № 62314463 зафіксовано недостачу вантажу в кількості 4900 кг, над 1-3 люками по ходу потяга заглиблення довжиною 4,5 м на ширину вагону, глибиною 0,3 м, над 6-7 люками по ходу потяга - поглиблення довжиною 2,3 м на ширину вагону, глибиною 0,4 м, а також наявні сліди розкрадання вантажу, в місцях поглиблень маркування відсутнє, вагон в технічному відношенні справний, люки зачинені, течі вантажу не виявлено);

- 08.12.2015 на станції призначення Сороче Донецької залізниці були складені комерційні акти: БИ 570981/82 (у вагоні № 52530706 зафіксовано недостачу вантажу в кількості 3250 кг; по довжині 1 люка по ходу потяга поглиблення вантажу 1400 мм х 500 мм, вздовж 6-7 люків по всій ширині вагону - поглиблення вантажу 1100 мм., маркування порушене, двері та люки зачинені, вагон в технічному відношенні справний, течі вантажу не виявлено); БИ 570982/83 (у вагоні № 61298550 зафіксовано недостачу вантажу в кількості 3 210кг; по довжині 1 люка по ходу потяга по ширині вагону поглиблення вантажу - 600 мм, вздовж 6-7 люків по ширині вагону - поглиблення вантажу 1000 мм, маркування порушене, двері та люки зачинені, вагон в технічному відношенні справний, течі вантажу не виявлено);

- за розрахунком позивача, розмір недостачі вантажу (з урахуванням граничного розходження визначення маси вантажу і норми природної втрати вантажу під час перевезення 1 %) склав 22 951, 45 грн.;

- вантажоодержувач - ТОВ "ДТЕК Східенерго" відповідно до приписів статей 130, 133 Статуту залізниць України передав право пред'явлення позову до Залізниці вантажовідправнику - Товариству, що підтверджується переуступним написом на залізничній накладній № 50407774.

Причиною виникнення спору зі справи стало питання щодо наявності чи відсутності підстав для стягнення саме з ПАТ "Українська залізниця" в особі філії на користь Товариства 22 951, 45 грн. вартості недостачі вантажу.

Відповідно до приписів частини п'ятої статті 307 Господарського кодексу України (далі - ГК України), які кореспондуються з положеннями частини другої статті 908 та статті 920 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб'єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно із статтею 105 Статуту залізниць України залізниці, вантажовідправники, вантажоодержувачі, пасажири, транспортні, експедиторські і посередницькі організації та особи, які виступають від імені вантажовідправника і вантажоодержувача, несуть матеріальну відповідальність за перевезення у межах і розмірах, передбачених цим Статутом та окремими договорами.

Так, як врегульовано статтею 110 Статуту залізниць України, залізниця несе відповідальність за збереження вантажу від часу його прийняття для перевезення і до моменту видачі одержувачу або передачі згідно з Правилами іншому підприємству.

Залізниця звільняється від відповідальності за втрату, недостачу, псування або пошкодження вантажу у разі, коли вантаж надійшов у непошкодженому вагоні (контейнері) з непошкодженими пломбами відправника чи без пломб, коли таке перевезення дозволено Правилами, а також якщо вантаж прибув у непошкодженому відкритому рухомому складі, завантаженому засобами відправника, якщо немає ознак втрати, псування або пошкодження вантажу під час перевезення (пункт "а" статті 111 Статут залізниць України).

За приписами статей 113, 127 Статуту залізниць України залізниця несе матеріальну відповідальність у розмірі фактично заподіяної шкоди зокрема за недостачу прийнятого до перевезення багажу, вантажобагажу, якщо не доведе, що недостача відбулася не з її вини.

При цьому, у випадку недостачі вантажу, залізниця відшкодовує фактичні збитки, що виникли з її вини під час перевезення вантажу, у розмірі дійсної вартості недостачі, яка, як визначено статтею 115 Статуту залізниць України визначається на підставі загальної суми рахунка або іншого документа відправника, який підтверджує кількість і вартість відправленого вантажу.

Водночас, обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць (стаття 129 Статуту залізниць України).

Вантаж вважається доставленим без утрати, якщо різниця між масою, вказаною в пункті відправлення в залізничній накладній, та масою, визначеною на станції призначення, не перевищує норми природної втрати і граничного розходження у визначенні маси нетто. При видачі вантажів, маса яких унаслідок їх властивостей зменшується при перевезенні, норма недостачі (сума норми природної втрати та граничного розходження визначення маси нетто) становить 2 % маси, зазначеної в перевізних документах, зокрема: вантажі рідкі або здані до перевезення в сирому (свіжому) або у вологому стані (абз. 1 і 2 пункту 27 Правил видачі вантажів (статті 35, 42, 46, 47, 48, 52, 53 Статуту, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 № 644).

Суди попередніх інстанцій, з посланням на приписи частини третьої статті 314 ГК України, частини другої статті 924 ЦК України, статті 110, 113, 114, 115, 129 Статуту залізниць України, встановивши, що вина Залізниці у недостачі, яка не забезпечила збереження вантажу на шляху прямування, підтверджена належним чином складеними комерційними актами, у яких зафіксовано відповідний розмір недостачі кам'яного вугілля у спірних вагонах, дійшли обґрунтованого висновку про наявність підстав для відшкодування на користь позивача вартості недостачі вантажу у розмірі 18 984,35 грн. з урахуванням розрахунку вартості недостачі вантажу (за мінусом 2% норми природної втрати маси вантажу), здійсненого судом, з посиланням на підпункт 3 пункту 27 Правил видачі вантажу, згідно якого норма природної втрати мінерального палива, до якого відноситься вугілля кам'яне складає 2%, а не 1% як помилково застосовано позивачем при розрахунку, оскільки кам'яне вугілля було відвантажено у вагони у стані вологості 7% .

Проте, висновки судів попередніх інстанцій, що саме ПАТ "Українська залізниця" в особі філії є належним відповідачем у справі та що з ПАТ "Українська залізниця" в особі філії підлягає стягненню 18 984, 35 грн. вартості недостачі вантажу, оскільки ПАТ "Українська залізниця" є правонаступником ДП "Донецька залізниця", є помилковими з огляду на наступне.

Стаття 104 ЦК України визначає, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади (стаття 106 ЦК України).

За приписами статті 107 цього ж Кодексу після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов'язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.

Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.

Закон України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" № 4442-VI був прийнятий 23.02.2012 та набрав чинності 22.03.2012. При цьому пунктом 2 Перехідних та прикінцевих положень цього Закону передбачено, що Закони та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" від 25.06.2014 № 200 вирішено утворити публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" (100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності) на базі Державної адміністрації залізничного транспорту, підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, які реорганізовуються шляхом злиття, згідно з додатком 1 (у т.ч. державне підприємство "Донецька залізниця" код ЄДРПОУ 01074957). Комісії необхідно у чотиримісячний строк з дати затвердження її персонального складу подати Міністерству інфраструктури: зведений акт оцінки майна, що вноситься до статутного капіталу товариства за формою згідно з додатком 5; зведені передавальні акти майна, земельних ділянок (абз. 2, 3 пункту 4). Міністерству інфраструктури: 1) у двомісячний строк: вжити заходів для реорганізації Укрзалізниці та підприємств, зазначених у додатку 1; 3) до 31 серпня 2015 року затвердити зведений акт оцінки, зведені перелік і передавальний акт майна, що вноситься до статутного капіталу товариства, та майна, яке закріплюється за товариством на праві господарського відання з відображенням вартості, визначеної за результатами незалежної оцінки; 4) вжити до 31 грудня 2015 року заходів для припинення Укрзалізниці та підприємств, зазначених у додатку 1. Установити, що майно (активи, власний капітал та зобов'язання) підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, яке розміщене на тимчасово окупованій території та території проведення антитерористичної операції (далі - майно), не включається до переліків і зведених актів інвентаризації майна, що затверджуються Міністерством інфраструктури відповідно до цього пункту, а відображається в балансі (крім зобов'язань підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, які розташовані на тимчасово окупованій території) і закріплюється в частині активів за публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" на праві господарського відання до проведення його інвентаризації та оцінки відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України № 604 від 12.11.2014 (пункт 5).

Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання інвентаризації майна підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, яке розміщене на тимчасово окупованій території та території проведення антитерористичної операції" від 12.11.2014 № 604 на часткову зміну пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 № 200 "Про утворення публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" установлено, що майно (активи, власний капітал та зобов'язання) підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, яке розміщене на тимчасово окупованій території та території проведення антитерористичної операції (далі - майно), не включається до переліків і зведених актів інвентаризації майна, що затверджуються Міністерством інфраструктури відповідно до пункту 5 зазначеної постанови, а відображається в балансі (крім зобов'язань підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, які розташовані на тимчасово окупованій території) і закріплюється в частині активів за публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" на праві господарського відання до проведення його інвентаризації та оцінки відповідно до пункту 2 цієї постанови.

Комісії з утворення публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" разом з Міністерством інфраструктури: 1) під час проведення інвентаризації та оцінки майна: сформувати окремі акти обліку активів, власного капіталу і зобов'язань державних підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, які розташовані на тимчасово окупованій території та території проведення антитерористичної операції, за даними фінансової звітності за видами активів, власного капіталу та зобов'язань у розрізі статей балансу на останню дату, на яку надавалася фінансова звітність; сформувати окремі акти обліку активів, які розміщені на тимчасово окупованій території і обліковуються на балансах підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, які розташовані на іншій території України; 2) після завершення тимчасової окупації території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та завершення проведення антитерористичної операції провести інвентаризацію та оцінку майна і за результатами подати пропозиції щодо зміни статутного капіталу публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" згідно із законодавством (пункт 2 даної Постанови).

Таким чином, вказана постанова Кабінету Міністрів України фактично передбачає часткове правонаступництво ПАТ "Українська залізниця" (лише в частині активів) щодо ДП "Донецька залізниця", розташованого на території проведення антитерористичної операції, оскільки зобов'язання ДП "Донецька залізниця" не відображаються як в балансі правонаступника, так і не включаються до переліків і зведених актів інвентаризації майна (аналогічна позиція викладена у постанові ВГСУ від 17.10.2016 зі справи № 905/1774/15), що помилково не враховано у вирішенні спору судами попередніх інстанцій.

При цьому, за змістом зведеного передавального акту від 06.08.2015, затвердженого Міністром інфраструктури України 18.08.2015, комісією з утворення ПАТ "Українська залізниця" (до складу якої входив голова комісії з реорганізації ДП "Донецька залізниця") на підставі статті 107 ЦК України складено та підтверджено вартість і склад активів та зобов'язань. У акті зазначено, що майно, яке розташовано на тимчасово окупованій території та території проведення антитерористичної операції не включено до переліків і зведених актів інвентаризації майна, а відображено в балансі (крім зобов'язань підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, їх структурних підрозділів, які розташовані на тимчасово окупованій території) і закріплюються в частині активів за Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" на праві господарського відання до проведення його інвентаризації та оцінки, відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.11.2014 № 604.

Відповідно до Указу Президента України № 405/2014 від 14.04.12014 "Про рішення Ради національної безпеки та оборони України від 13.04.2014 "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" антитерористичну операцію розпочато з 14.04.2014 на території Донецької та Луганської областей.

Згідно з приписами статті 1 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" період проведення антитерористичної операції триває до дати набрання чинності Указу Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Таким чином, враховуючи, що ДП "Донецька залізниця" знаходиться в зоні проведення антитерористичної операції, процедура реорганізації цих підприємств і передача всіх прав і обов'язків ПАТ "Українська залізниця" призупинена до завершення проведення антитерористичної операції (що передбачено спеціальним підзаконним нормативно - правовим актом - постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2014 № 604, яка фактично передбачає часткове правонаступництво ПАТ "Українська залізниця" щодо ДП "Донецька залізниця"), зобов'язання ДП "Донецька залізниця" не відображаються як в балансі правонаступника, так і не включаються до переліків і зведених актів інвентаризації майна, ДП "Донецька залізниця" самостійно здійснює свою господарську діяльність та не передавало ПАТ "Українська залізниця" свої зобов'язання і документи на їх підтвердження, а тому саме ДП "Донецька залізниця" несе самостійну відповідальність за своїми зобов'язаннями перед позивачем, у той час як ПАТ "Українська залізниця" не стало правонаступником в частині зобов'язань ДП "Донецька залізниця".

Згідно з приписами частини першої статті 11110 ГПК України підставами для скасування або зміни рішення місцевого чи апеляційного господарського суду або постанови апеляційного господарського суду є порушення або неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Оскільки фактичні обставини, які входять до предмета доказування у цій справі, з'ясовані судами попередніх інстанцій з достатньою повнотою, однак допущено помилки у застосуванні норм матеріального права, у зв'язку з чим висновки суду першої і апеляційної інстанції не відповідають цим обставинам, Вищий господарський суд України вважає за можливе прийняти нове рішення у зазначеній справі про часткове задоволення позову до ДП "Донецька залізниця", та відмову у задоволенні позову до ПАТ "Українська залізниця" в особі філії.

Відповідно до приписів статті 4 Закону України "Про судовий збір" підлягають перерозподілу і судові витрати зі справи.

Керуючись статтями 49, 1117, 1119-11111, 122 ГПК України, Вищий господарський суд України

ПОСТАНОВИВ:

1. Касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" задовольнити частково.

2. Рішення господарського суду Донецької області від 04.10.2016 та постанову Донецького апеляційного господарського суду від 07.11.2016 у справі № 905/1887/16 скасувати.

3. Прийняти нове рішення, яким позов публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" до державного підприємства "Донецька залізниця" задовольнити частково.

4. Стягнути з державного підприємства "Донецька залізниця" на користь публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" 18 984, 35 грн. вартості недостачі вантажу, 1139,82 грн. - судового збору.

У іншій частині позову публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" до державного підприємства "Донецька залізниця" - відмовити.

5. У задоволенні позову публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" до публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" - відмовити.

6. Здійснити поворот виконання рішення господарського суду Донецької області від 04.10.2016 у справі № 905/1887/16 про стягнення з публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" на користь публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" 18984,35 грн. вартості недостачі вантажу та 1 139,88 грн. судового збору, - у разі подання Залізницею заяви і довідки про списання зазначених сум.

7. Стягнути з публічного акціонерного товариства "ДТЕК ДОБРОПІЛЬСЬКА ЦЗФ" на користь публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" 1515,80 грн. судового збору за розгляд апеляційної скарги та 1653, 60 грн. судового збору за розгляд касаційної скарги.

8. Видачу відповідних наказів доручити господарському суду Донецької області.

Суддя В. Палій

Суддя С. Бондар

Суддя В. Селіваненко

logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст