2
0
1307
Roshen вступила в інтелектуальну суперечку з українською "дочкою" Auchan Group.
Корпорація Roshen Петра Порошенка вимагає у суді заборонити мережі гіпермаркетів Ашан Україна використовувати торгові марки Київський торт і торт Київський, а також графічні елементи у вигляді листя каштана. Позов корпорацією поданий у кінці січня до Господарського суду Києва. Справу буде розглянуто 15 лютого.
Відповідач не тільки Ашан, але й виробник Белларія, яка також, як і Roshen випускає ці торти в Україні. Roshen вимагає вивести з обороту і ліквідувати всі упаковки і етикетки тортів з відповідними написами і зображеннями.
Вспомните новость: Киевхлеб проиграл Roshen дело о схожести упаковки тортов
Рецептура і технологія торта була розроблена ще у 1956 році на Київській кондитерській фабриці імені Карла Маркса (нині Київська кондитерська фабрика Roshen).
Бренди, за які сперечається у суді корпорація дісталися їй разом з київською фабрикою. У Roshen є право на виробництво продукції під торговими марками Київський торт і торт Київський, а у Ашана або якоїсь іншої компанії, такого права немає, заявив у розмові з НВ Бізнес В'ячеслав Москалевський, президент кондитерської корпорації: "Ми будемо вимагати, щоб Ашан припинив продавати ці торти".
В Ашані на запит НВ Бізнес на момент публікації матеріалу, відповіді не надали. Отримати коментарі компанії Белларія не вдалося.
У минулому році під каток Roshen потрапив інший виробник - столична компанія Київхліб. Напередодні Нового року корпорація президента України домоглася у суді перемоги. Київхлібу заборонили випускати торти в упаковці, яка повністю або частково нагадує упаковку продукції Roshen.
Вспомните новсть: Глава Roshen Москалевский: Когда Порошенко стал президентом – это был один из худших дней в моей жизни
Опитані НВ Бізнес юристи вважають, що на сьогоднішній день торгова марка Київський торт або торт Київський, не може належати одному виробникові. Ашан і Белларія можуть наполягати на тому, що позначення втратило розрізняльної здатності, оскільки довгий час використовувалося великою кількістю різних виробників, зазначає Юлія Шаповалова, керівник департаменту інтелектуальної власності МЮК KODEX.
Відповідно до ст. 5 Закону України Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, термін дії Торгової марки (знака для товарів і послуг), становить 10 років. "Назва стала загальновживаною і не може охоронятися як чийсь знак", - вважає Віктор Мороз, керуючий партнер адвокатського об'єднання Suprema Lex. І додає: якщо відповідачі подадуть зустрічний позов про визнання позначення, що не підлягає правовій охороні, то шанси обійти у суді Roshen значно зростуть.
Фахівці вважають судові випади Roshen усвідомленою стратегією корпорації у боротьбі з конкурентами на ринку. Мовляв, продаж тортів сильно підкосило. За останні кілька років ця ніша просіла на 50-70%. А Roshen таким чином, намагається потіснити конкурентів, затягати їх по судах, використовуючи різні інструменти, вважає Вадим Пустотін, засновник і директор бренд-консалтингової компанії Слідопит.
З ним погоджується і Олексій Дорошенко, гендиректор Української асоціації постачальників торговельних мереж. За його словами, користуючись адміністративним впливом корпорація буде використовувати тиск на інших конкурентів, а також на судові органи. "Це тільки початок. Roshen буде виштовхувати всіх конкурентів з ринку", - упевнений Дорошенко.
Вспомните новость: Рошен БЕЗ земельного аукціону отримав ділянку 7,5 га для будівництва об’єкту «Бісквітний комплекс «Рошен» у Бориспілі в Київській області
Він додає, що багато регіональних виробників цукерок бояться виходити на столичний ринок через те, що власником корпорації є президент України: "Ситуація може змінитися, якщо хтось виграє у Roshen", - говорить Дорошенко.
Джерело: biz.nv.ua
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
154
Коментарі:
0
Переглядів:
125
Коментарі:
0
Переглядів:
193
Коментарі:
0
Переглядів:
202
Коментарі:
0
Переглядів:
564
Коментарі:
0
Переглядів:
950
Коментарі:
1
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.