Головна Блог ... Консультації від юристів Громадяни України, які є власниками ID-карток, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки Громадяни України, які є власниками ID-карток, маю...

Громадяни України, які є власниками ID-карток, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки

Відключити рекламу
 - 75d889b7f09adac9621d90b3df665ac8.jpg

Сьогодні поговоримо про кваліфікований електронний підпис (КЕП) та відповімо на всі ваші запитання!

Громадяни України, які є власниками ID-карток, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки.

Пользуйтесь консультацией: Как оформить электронную подпись и где ее можно использовать

Так що таке КЕП?

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це вид електронного підпису.

Запровадження послуги з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку надає громадянам можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, не виходячи з дому.

Послуга надається безкоштовно та є доступною для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки. Послуга надається безкоштовно.

Для внесення на ID-картку особистих ключів КЕП власник ID-картки може звернутись до найближчого територіального підрозділу ДМС, незалежно від місця реєстрації громадянина-власника ID.

КЕП захищено двома ключами:

особистий ключ – зберігається у підписувача;

відкритий ключ – публікується в загальнодоступному або спеціалізованому довіднику.

Ви питаєте які переваги використання КЕП?

Використання КЕП забезпечує:

  • юридичну силу електронних документів – Закони України прирівнюють за юридичною силою електронні документи, що підписані КЕП, і документи з власноручним підписом або печаткою, а також створюють правову основу для застосування КЕП і здійснення юридично значимих дій шляхом електронного документообігу.
  • конфіденційність – використовуючи КЕП, ви отримуєте додаткові можливості шифрування документів. Завдяки цьому забезпечується конфіденційність інформації, яка унеможливлює доступ до неї будь-якої особи, що не володіє секретним ключем.
  • удосконалення бізнес-процесів на підприємствах – ведення електронного документообігу на підприємствах значно скорочує об'єми паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємств, пов'язані з укладенням договорів, оформленням платіжних документів та їх пересиланням контрагентові.
  • ведення ділових відносин на сучасному рівні.

Використання КЕП значно прискорює проведення численних комерційних операцій, виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів.

Пользуйтесь консультацией: Замена паспорта Украины на ID КАРТУ нового образца

Тому кваліфікований електронний підпис – це ефективне рішення для всіх, хто хоче використовувати новітні технології та бути успішним бізнесменом. Документи, підписані КЕП, можуть бути передані до місця призначення за лічені секунди. Всі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості незалежно від їх фізичного розташування.

Досвід універсального використання електронного підпису на ID-паспорті вже давно існує у таких прогресивних країнах як Німеччина, Естонія, Австралія та Сінгапур.

Тому, шановні друзі, чикаємо вас в територіальних підрозділах Управління ДМС України в Миколаївській області.

Але нагадуємо, що при відвідуванні підрозділів міграційної служби необхідно дотримуватись вимог Міністерства охорони здоровʼя, а саме правильно використовувати засоби індивідуального захисту - одягати маску так щоб вона закривала рот та ніс, змінюйте її кожних 2-3 год.

Також ще раз звертаємось до вас з проханням утриматися від відвідування підрозділів ДМС без нагальної потреби!

Ви завжди можете звернутись за всіма питаннями на сторінку у соціальній мережі Facebook за посиланням https://www.facebook.com/UDMSMykolayiv, або за телефоном гарячої лінії (0512) 37-40-07.

Також слід розуміти, що чим більше людей зроблять щеплення, тим швидше заходи профілактики COVID-19 стануть не потрібні, а всі ми зможе повернутися до звичного життя.

Джерело: Управління ДМС у Миколаївській області

  • 1010

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 1010

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні консультації

    Дивитись всі консультації
    Дивитись всі консультації
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст