Головна Юридичний світ ... Події ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ. ТЕНДЕРИ 2020! Зміни ЗУ «Про публічні закупівлі». PROZORRO. Допорогові. Планування. Договір. ТК чи Уповноважена особа. Організація та проведення. Контроль. Моніторинг. Оскарження. АМКУ, ДАСУ ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ. ТЕНДЕРИ 2020! Зміни ЗУ «Про пу...

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ. ТЕНДЕРИ 2020! Зміни ЗУ «Про публічні закупівлі». PROZORRO. Допорогові. Планування. Договір. ТК чи Уповноважена особа. Організація та проведення. Контроль. Моніторинг. Оскарження. АМКУ, ДАСУ

27.12.2019
Переглядів : 8516
 - 0_15551600_1577360351_5e049bdf26005.jpg
Дата події
2020-01-31
Час проведення: 09:30-18:00
Записатися на семінар
Задати питання автору
Вартість участі
1950грн
Локація : Готель «Козацький», вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. «Майдан Незалежності»).
Показати на мапі

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ
ТЕНДЕРИ 2020: Зміни! Регулювання. Контроль!

/ Для Замовників та Учасників /

НОВА РЕДАКЦІЯ ЗАКОНУ "Про публічні закупівлі"! Закупівельна революція №2.
Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.
Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення.
Нові терміни. «Оскаржувальний тролінг».Неможливість відкликати скаргу.
• Виправлення помилок у тендерних пропозиціях. • Нецінові критерії оцінки.
Prozorro від 50.000 грн. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ.
Тендерний комітет та Уповноважена особа.
Персональна відповідальність ПОСАДОВИХ ОСІБ (керівників). • Штрафи 34.000-170.000 грн.
PROZORRO. Електронні закупівлі: практика. Допорогові закупівлі.

НОВІ ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2020!
• Аналіз змін! • Новий порядок. • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики.
• Новий порядок проведення державних закупівель товарів, робіт, послуг.
• Юридичні, практичні аспекти! • ПРАКТИКА! • "Підводні камені".
Моніторинг. Контроль та перевірки. АМКУ. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)!

31 січня, КИЇВ (9.30-18.00). Детально: www.dku.in.ua/?p=TENDERS
5-8 березня, КАРПАТИ Детально: www.dku.in.ua/?p=CARPATHIANS
Реєстрація: (044) 537-70-10

СПІКЕРИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ в Києві:
Загребельська, Ахундова, Агія

ЗАГРЕБЕЛЬСЬКА Агія (* участь підтверджується),
Державний уповноважений Антимонопольного комітету України, АМКУ (2016-2019).
Агія, як ніхто, знає все про оскарження в сфері публічних закупівель.

Її величезний досвід роботи та юридичної практики вражає.
У 2007 році розпочала приватну юридичну практику.
З 2008 року - заступник директора, а з 2012 року - директор ТОВ «Юридичні традиції».
З 2014 року - заст. нач. Головного управління з питань судоустрою та правової політики Адміністрації Президента України.
З 2014 року - призначена 1 заступником голови Державної виконавчої служби України.
Агія є активним учасником всеукраїнських семінарів, форумів, конференцій з публічних закупівель.

Максименко Зінаїда Володимирівна, Тендери, Державні закупівлі, PROZORRO, допорогові закупівлі

МАКСИМЕНКО Зінаїда Володимирівна,
Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом
в наданні консалтингових послуг.

Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель.

Екс-ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.
Екс-НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.

Автор методичних рекомендацій та посібників в системі державних закупівель товарів, робіт і послуг.

Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.

ПАРФИНЮК Олена,
Експерт по роботі системи PROZORRO.
Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.
Боровик Максим

БОРОВИК Максим,
Тренер по продукту YouControl. YOUCONTROL - Повне досьє на кожну компанію України.

Перевірка замовника на платоспроможність.
Перевірка постачальника на відповідність кваліфікаційним вимогам згідно Закону "Про публічні закупівлі".

Програма в Карпатах ТУТ!

ПРОГРАМА ПРАКТИКУМУ в Києві:

НОВА РЕДАКЦІЯ ЗАКОНУ "Про публічні закупівлі"! Аналіз змін! Покращення ProZorro. Друга закупівельна революція!
1. Нові терміни в новому Законі.
• Аномально низька ціна тендерної пропозиції.
• Вартість життєвого циклу.
• Електронний каталог.
• Спрощена закупівля тощо.
2. Обов’язковість використання Prozorro при закупівлях від 50.000 грн.
• Нова спрощена процедура. Виводить з тіні понад 250 тис. закупівель. Додаткова економія до 9 млрд. грн. на рік.
3. Боротьба з «оскаржувальним тролінгом».
• Можливість впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ постановою Уряду (у % від вартості предмета закупівлі).
• Неможливість відкликати скаргу.
• Для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо.
4. Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.
• Які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції для боротьби з «демпінгом цін», який призводить до закупівель неякісних товарів і послуг, або змушує бюджетні установи погоджуватись на менший об’єм закупівлі.
• Як працюватиме? Аргументи підтвердження аномально низької ціни. Подача підтверджуючих документів. Захист конфіденційності, наприклад, технологій, що дають можливість пропонувати більш низьку ціну...
5. Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення пропозиції постачальників!
6. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ.
• Запровадження електронних каталогів поширених товарів, які адмініструватимуться централізованими закупівельними організаціями.
7. Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ. Мета. Як проводити?
8. Виправлення помилок у тендерних пропозиціях протягом 24 годин.
• Дозволить переможцю не втратити тендер, а держзамовнику зберегти найбільш вигідну пропозицію.
9. Нецінові критерії оцінки пропозиції.
10. АМКУ.
• Можливість впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ.
• Неможливість відкликати скаргу.
11. Оскарження.
• Бізнес може оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій.
Заборонено відміняти процедуру під час оскарження.
• За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85.000 грн.
12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ!
Запровадження ПЕРСОНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПОСАДОВИХ ОСІБ (зокрема, керівників).
• За порушення у сфері публічних закупівель для службових (посадових), уповноважених осіб: штраф 34.000-170.000 грн (від 2 до 10 тисяч неоподаткованих мінімумів).
Підстави складання протоколу.
Строк притягнення до адміністративної відповідальності.
• Які порушення про закупівлі передбачені у прикінцевих положеннях?
Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.
13. Перехідний період.
• Закупівлі за «старим» Законом: як завершуємо?
• Закупівлі за «новим» Законом: коли розпочинаємо.
14. Багато інших змін та доповнень!

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2019! Порядок закупівель з урахуванням нових вимог: правові та організаційні аспекти.

15. Аналіз всіх змін нормативно-правового поля здійснення державних закупівель.
16. Постанова КМУ від 10 липня 2019р. №704, набрала чинності 21.08.2019.
• Регулює порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків.
17. Головне:
Нові тарифи за подачу тендерних пропозицій.
Новий рівень акредитації майданчиків - п’ятий рівень - надання послуг централізованим закупівельним організаціям.
• Надання майданчиками копій Атестата відповідності комплексної системи захисту інформації від Держспецзв'язку (ДСЗІ) (12 місяців).
Переакретизація майданчиків (тестування адміністратором роботи майданчика).


ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.
МОНІТОРИНГ ЗАКУПІВЕЛЬ. Практика Закону "Щодо здійснення моніторингу закупівель", № 2265-VII.

18. Контроль за здійсненням закупівель. Основні аспекти перевірок.
• Застосування економічної класифікації видатків бюджету при формуванні річного плану закупівель та змін до нього
(наказ Мінфіну (зі змінами) №754).
Підозрілі тендери.
19. Повноваження
при проведенні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:
Рахункова палата України;
АМКУ, Антимонопольний комітет України;
Державна казначейська служба.
20. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

Нові права ДАСУ. Функції та повноваження ДАСУ та її територіальних органів під час проведення перевірок публічних закупівель
(Новий Закон + Постанова КМУ №631).
Моніторинг закупівлі. Аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель (Закон Про внесення змін... щодо здійснення моніторингу закупівель № 2265-VIII).
Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
• У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як працює?
Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
Строк здійснення моніторингу закупівлі.
• Рішення про проведення комплексної перевірки.
Перевірка.
• Накладення штрафів за рішенням суду.
• Порядок адміністративного стягнення за вчинення правопорушення: що врахувати Замовникам?
Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.
Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
21. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ.
Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
• Новий порядок здійснення закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції!
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми.
Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
• Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
• Закон «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
22. Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org?
• Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори запроваджені системою?
DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.
• База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів. Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
• Збір інформації для оскарження (в т.ч. сумнівних угод).
• Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та замовників.
Методики виявлення порушень.
23. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства.
Ризики учасників та замовників.
Практичні рекомендації щодо процесу перевірок.
• Стаття 164 прим. 14 Кодексу про адміністративні правопорушення “Порушення законодавства про закупівлі” та практика її застосування.
• Порушення, які можуть становити ознаки кримінальних злочинів згідно Кримінального кодексу України.
• Накладення відповідних штрафів за рішенням суду.

ДОПОРОГОВІ ЗАКУПІВЛІ. Чим замінили Наказ №35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель";
24. Нововведення! Особливості участі в «допорогових закупівлях».
25. Види процедур закупівель та цінові межі.
26. Уточнення до процедур закупівель.
27. Склад документів в пропозиції.
28. Етапи участі в аукціоні.
29. Кваліфікація учасників.
30. Складання договору.
31. Електронні каталоги товарів, послуг
для закупівлі при допорогах в ProZorro як пілотний проект по Києву та Київській області.

ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ 2020! PROZORRO – законодавчі та технічні аспекти роботи.
Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

32. Робота з електронними майданчиками PROZORRO в режимі он-лайн (для Учасників і Замовників).
• Регламент роботи системи електронних закупівель майданчиків та системи Prozorro.
• Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
• Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок. Тендерний комітет.
• Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
• Кваліфікація учасників. Акцепт / відхилення.
• Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
• Публікація договору. Моніторинг і статистика.
• Розгляд прикладів завершених закупівель.
• Порядок проведення електронних закупівель.
33. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
• Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юр.особи та ФОП через Інтернет.
34. Організація та проведення відкритих торгів.
35. Нові доповнені сервіси в ProZorro:
• Договір з ПДВ / без ПДВ;
• Тип бізнесу: великий, середній, малий, мікро.

ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ. КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА. Що змінилося?
36. Новели організації закупівельної діяльності замовника за новим Законом "Про публічні закупівлі".
37. Перехід від тендерних комітетів до уповноважених осіб.
38. Хто займається організацією та проведенням закупівель?
39. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
40. Уповноважена особа
в організації щодо проведення запівель.
• Вимоги до уповноваженої особи замовника.
• Положення про Уповноважену особу.
• Як оформлювати рішення Уповноваженої особи?
• Основні питання функціонування.
41. Нова посада - фахівець з публічних закупівель.
42. Хто приймає рішення та їх легітимність.
43. Хто входить до складу.
44. Проблемні питання.
45. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
46. Корупційні ризики та складові.
47. Новела! Виключення з поняття "пов'язаності осіб" членів тендерного комітету замовника.

ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Чи все буде так, як є зараз?
48. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.
49.
Річний план держ закупівель.
• Формування. Коли публікувати.
• Необхідність оприлюднення додатку до Річного плану. Строки оприлюднення.
Очікувана вартість предмета закупівлі. Як визначати? Застосування методики HK 024 визначення очікуваної вартості.
50. Предмет закупівель. Новий порядок визначення.
Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015. Особливості роботи.
• Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
• Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
51. Вибір процедури закупівлі.
• Проведення закупівель наприкінці та на початку року.

52. Загальні умови здійснення закупівель.
• Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.
• Розміщення інформації англійською мовою.
• Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації.
Строки проведення процедур закупівель.
• Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих майданчиках.
53. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
• Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
• Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
54. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
• Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
• Особливості виконання рамкових угод.
• Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.

55. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
Наказ Мінекономрозвитку.
Роз’яснення та зміна тендерної документації.
56. Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
• Зміни за новим Законом!
• Нові кваліфікаційні критерії та умови їй встановлення.
• Як вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям?
• Нові можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
57. Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
58. Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
59. Забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю.
• Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.
60. Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант методик оцінки.
61. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).
• Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.
• Інформація з ЄДРПОУ.
• Інформація про платника податків.
• Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
• Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
62. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).

ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
63. Проблемні питання складання договору.
64. Строки на укладання договору за результатами процедури закупівлі.
65. Умови договору про закупівлю.
• Можливість внесення змін в умови договору. Внесення змін до істотних умов договору. Підстави.
Коливання ціни, як причина змінити договір.
Коливання курсу: захист від фінансових втрат.
Краща якість товару або заміна аналогами.
• Можливість застосування попередньої оплати.
66. Забезпечення виконання договору.
67. Пролонгування договору на наступний період.
68. Зміна статусу платника податків.
69. Недійсність договору про закупівлю.
70. Підстави визнання договору нікчемним.
71. Форс-мажор.
72. Штрафи в договорі.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ.
73. Окремі етапи.
74. Спрощена закупівля!
Новий спосіб придбання товарів робіт та послуг?
• Вартісні межі. Принцип проведення спрощеної закупівлі.
• Чи обов'язково проводити спрощену закупівлю через електронну систему?
• Умови придбання товарів робіт та послуг без застосування спрощеної процедури закупівлі.
75. Торги з обмеженою участю!
• Нова процедура. Строки проведення торгів з обмеженою участю.
• Етапи проведення торгів з обмеженою участю.
• Особливості застосування процедури закупівлі.
76. Зміни до статті 17 Закону.
Нові підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
• Коли замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
• Строки подання документів переможцем.
77. Порядок отримання тендерних пропозицій.
Нововведення при проведенні аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.
78. ОЦІНКА тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
• Особливості здійснення вибору переможця.
• Виправлення арифметичних помилок.
Запровадження "Нецінових критеріїв оцінки в публічних закупівлях"!
Новий підхід щодо оцінювання пропозицій і доповнений перелік товарів та послуг для визначення переможців.
79. Порядок відхилення тендерних пропозицій.
• Причини відхилення пропозицій конкурсних торгів.
80. Визначення переможця.
• Вимоги до переможця для укладання договору про закупівлю.
81. Відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

• Повідомлення про намір укласти договір.
Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
82. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
83. Переговорна процедура закупівлі.
• Нові підстави, порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
• Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
• Які документи вимагати від учасника?
• Стаття 17 Закону: випадки в яких вимагаємо.
• Випадки в яких відміняємо переговорну процедури закупівлі.
• Порядок проведення.
• Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
• Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
• Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
84. Звітування за процедурами закупівлі.
• Строки рахуємо по-новому.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі: випадки в яких система публікує автоматично.
• Коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору.
Звіт про виконання договору. Що змінилось?

YOUCONTROL - Повне досьє на кожну компанію України.
85. Перевірка Замовника на платоспроможність.
86. Перевірка Постачальника на відповідність кваліфікаційним вимогам згідно Закону "Про публічні закупівлі".

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ! Здійснення закупівлі по-новому. Від переговорної процедури до відкритих торгів.

ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЩОДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ.
87. Участь у закупівлях згідно Закону України «Про публічні закупівлі»:
• Джерела інформації про торги.
Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації. Порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю.
• Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
Підготовка пропозиції.
88. Участь у допорогових закупівлях.
• Порядок проведення. Правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог. Механізми оскарження дій та рішень замовників.
89. Виконання окремих вимог тендерної документації.
• Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ. Інформація про платника податків.
Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції.
• Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору.
Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
Подання тендерної пропозиції.
• Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
Розгляд пропозицій. Визначення переможця.
Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.
90. Коригування умов договору: зміна ціни, номенклатури, обсягу.

ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Особливості розгляду скарг.

91. Поширені види ПОРУШЕНЬ!
92.
Порядок оскарження процедур закупівлі. Способи оскарження.
91. Скарга.

3 Неможливість відкликати скаргу!
• Вартість подання скарги. Чи можливо повернути сплачені кошти?
• Строки розгляду скарги.
94. Чи може замовник усунути порушення самостійно ?
95. Участь в засіданні органу оскарження.
96. Наслідки підписання договору під час оскарження процедури.
97. Оскарження в суді. АМКУ або суд?
98. Оскарження в АМКУ.
• Популярні види порушень.
• Скарга. Строки подання та зміст скарги. Оплата.
• Порядок розгляду скарги. Деталі, які впливають на прийняття та розгляд скарги.
• Участь в засіданні АМКУ.
• Практика АМКУ при розгляді справ.
• Портал DoZorro як інструмент оскарження допорогових закупівель та інструмент впливу на замовників і результати торгів.
99. Антиконкурентні узгоджені дії у вигляді спотворення результатів торгів
• Порядок розгляду даних справ.
• Відповідальність.
• Як оскаржити рішення АМКУ з таким порушенням.
100. Відповідальність Замовника у разі оскарження закупівлі.

Інші питання, актуальні на день семінару +
Очікувані та актуальні зміни, огляд документів: законодавчі акти, постанови тощо.

Вартість участі 1950 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Знижки За 2-х учасників знижка – 5%, за 3-х та більше – 10%.
Знижки для постійних клієнтів! При реєстрації через сайт знижка 3%!
До вартості
входить:

участь у заході,
консультації кваліфікованих експертів,
відповіді на питання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні),
добірки аналітики та нормативних документів,
можливість спілкування з колегами, обмін досвідом,
обід в ресторані,
кава-брейки (вранішня кава + в перервах),
набір ділових аксесуарів (ручка, блокнот для запису),
сертификат про підвищення кваліфікації.

Місце проведення:

Київ, готель «Козацький», вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. «Майдан Незалежності»).
Для учасників конференції Ділового Клубу: знижка на поселення 15%.

Регистрация на семинар

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний), 235.78.05
Київстар (067) 506 80 61, МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua

8516
Переглядів
0
Коментарі

Залиште Ваш коментар:

Додати
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст