Головна Блог ... Новини Чому не варто користуватися засобами для гігієни у готелях: експерт назвала неприємну причину Чому не варто користуватися засобами для гігієни у...

Чому не варто користуватися засобами для гігієни у готелях: експерт назвала неприємну причину

  • 0

  • 0

  • 38

Відключити рекламу

Зазвичай під час подорожей у вашому готельному номері є безплатні одноразові речі для особистої гігієни, однак експерт радить не користуватися ними. Зокрема співдиректор Cheap Deals Away Дон Морвуд попередила, що вміст цих пляшок не завжди є тим, чим здається, передає Express. 

"Мандрівники часто вважають, що туалетні приналежності в готелях є безпечними та свіжими, але реальність може бути зовсім іншою", - пояснила вона.

За її словами, однією з головних проблем є не зовсім якісні баночки для різних рідин.

"Я чула від мандрівників, які знаходили баночки з пошкодженими пломбами або продукти, які пахнуть зовсім не так, як зазначено на етикетці. Деякі готелі економлять, наповнюючи фірмові баночки продуктами загального вжитку або, що ще гірше, баночками, які не були належним чином очищені між використаннями", - наголосила Морвуд.

Експерт додала, що практика наповнення баночок розкішних брендів дешевими альтернативами є набагато поширенішою, ніж можна уявити, особливо, якщо ви забронювали недорогий готель. 

Ще одна проблема пов'язана з повторним наповненням та використанням контейнерів. Вона полягає у тому, що вони можуть бути неналежним чином очищені між виїздом гостей та заселенням нових. 

"Ви можете думати, що отримуєте свіжий продукт, але деякі готелі просто доливають баночки, а не замінюють їх повністю. Це створює жахливі умови гігієни", - підкреслила Дон.

Експерт також додала:

"Основна увага приділяється тому, щоб туалетні приналежності виглядали дорогими та розкішними, але їхній вміст може не відповідати вишуканій упаковці. У деяких випадках сам продукт може розшаруватися або змінити консистенцію, що свідчить про те, що він пролежав там набагато довше, ніж повинен був".

Водночас є перелік ознак, які свідчать про те, що слід уникати таких речей у готелі:

пошкоджені або відсутні пломби;незвичайна консистенція та/або колір;дивні запахи;липкі або брудні зовнішні поверхні пляшок;загальні або рукописні етикетки.Інші поради туристам

Раніше лікар пояснив, що робити, якщо ви отримали сонячний опік під час відпочинку. Він поділився шістьма порадами, яких необхідно дотримуватися для безпечної подорожі. 

Також стюардеса розповіла, чому ніколи не варто мінятися місцями в літаку. З власного досвіду вона зрозуміла, що не варто цього робити, адже це може влетіти вам у немаленьку суму. 


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 38

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 38

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати