0
0
31
Ми звикли, що автомобілі треба регулярно мити, адже вони іздять по землі, через що на них осідає пил і бруд. Але навіщо мити літаки, якщо вони літають високо в небі? Причини є, і неабиякі, пише AviationPros.
Як зазначає видання, насправді літаки теж поступово вкриваються пилом. Деякі авіакомпанії насправді недооцінюють важливість регулярного зовнішнього миття своїх повітряних суден і тим самим втрачають низку очевидних переваг.
Чистий літак як складова іміджу компаніїПерш за все, чистий літак справляє зовсім інше візуальне враження, ніж брудний. Провідні світові перевізники, зокрема Lufthansa, American Airlines, Delta Airlines, United Airlines та інші, витрачають неабиякі гроші на те, щоб доглядати за зовнішнім виглядом свого флоту.
Коли клієнт бачить блискучий, доглянутий літак, у нього формується відчуття безпеки та впевненості в якості сервісу. Натомість забруднені елементи — навіть дрібні, як от пил на ілюмінаторах — можуть стати причиною негативного враження, особливо у світі, де фото з перельотів швидко поширюються в соцмережах.
"Чистий літак є обов’язковим для будь-якої авіакомпанії, яка піклується про свою репутацію та візуальне представлення. Навіть сама наявність бруду на ілюмінаторах може завдати величезного удару по іміджу авіакомпанії", – каже експерт галузі Ян Брунштедт.
Фінансовий аспект чистотиОкрім репутаційної складової, миття літаків має і прямий економічний ефект. Забруднення корпусу збільшує аеродинамічний опір, що веде до додаткового споживання палива. Згідно з даними Дейва Андерсона, інженера Boeing, лише 1% збільшення опору у Boeing 737 спричиняє перевитрати близько 56 700 літрів авіапального на рік. За середньою ціною пального 66,6 дол. за барель це понад 23 000 доларів додаткових витрат щороку на один літак.
Навіть якщо регулярне очищення знижує опір на 0,1%, це все одно дає економію близько 2300 доларів на літак щорічно. У масштабах флоту з кількох десятків чи сотень бортів — це десятки або сотні тисяч доларів економії.
Фактор безпекиОкрема причина підтримувати чистоту — можливість своєчасно виявляти дефекти. Навіть незначні відколи чи порушення лакофарбового шару стають "точкою входу" для корозії. Регулярне миття дозволяє вчасно помітити проблемні ділянки і усунути їх до появи серйозних проблем.
Інші цікаві матеріали про авіаціюЯк писав УНІАН, авіадиспетчер спростувала поширений міф про те, що літаки буцімто не літають над Тихим океаном, та розповіла, чому літаки "не літають по прямій".
Крім того ми розповідали, куди діваються відходи з туалету в літаку, та чи правда, що змивати унітаз в літаку не можна.
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
241
Коментарі:
0
Переглядів:
519
Коментарі:
0
Переглядів:
581
Коментарі:
0
Переглядів:
1090
Коментарі:
0
Переглядів:
833
Коментарі:
0
Переглядів:
887
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.