Головна Юридичний світ ... Події БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ – 3 в 1! Бронювання в ДІЇ + за списками. Критичний статус – як отримати? Алгоритм бронювання. 3 кроки, 3 рішення! Реєстр ПФУ. Відстрочка в ТЦК. Анулювання бронювання. Звітність. Перевірки ТЦК БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ – 3 в 1! Бронювання в ДІЇ +...

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ – 3 в 1! Бронювання в ДІЇ + за списками. Критичний статус – як отримати? Алгоритм бронювання. 3 кроки, 3 рішення! Реєстр ПФУ. Відстрочка в ТЦК. Анулювання бронювання. Звітність. Перевірки ТЦК

10.09.2024
Переглядів : 413
 - e56c7b464d8085728986485894146823.jpg
Дата події
2024-09-16
Час проведення: 12:00-15:00
Записатися на семінар
Задати питання автору
Вартість участі
2150грн
Online

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ: 3 в 1!

Бронювання в ДІЇ: 3 кроки, 3 варіанти готових рішень!
Рестр ПФУ - підводні камені.
Бронювання за списками на папері: кому обовʼязково.
Критичний статус: як отримати, пакет документів і рішення.

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКІВ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ.
Зміни з бронювання від КабМіну. Покроковий алгоритм бронювання - як змінився?
До 1 року. Бронювання дефіцитних ВОС. До 100% військовозобов’язаних без обмежень.
КРИТИЧНИЙ СТАТУС - як отримати та обгрунтувати? Покроковий алгоритм. Пакет документів і рішення.
Відбір критеріїв для статусу Критичного. Розмір середньої з/п. Кому подаємо документи. Строки отримання рішення.
БРОНЮВАННЯ в ДІЇ - 3 кроки, 3 варіанти готових рішень! Рестр ПФУ - підводні камені. Відомості про працівників.
Результат бронювання: QR-код та автовідстрочка. Паперове підтвердження. Коли відмовлять у е-бронюванні.
ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ЗА СПИСКОМ. Пакет документів. Текст обґрунтування. Покроковий алгоритм бронювання.
Кого краще подавати на паперові списки. Дані про чисельність на бронювання 50%-100%. Копії ВОД чи списки.
Отримання рішення (наказ) від Мінекономіки: дії роботодавця в ТЦК. Оформлення Повідомлення про бронювання.
ВІДСТРОЧКА В ТЦК - як оформити на заброньованих. ЗВІТНІСТЬ. Не подання / подання некоректної інформації.
КОЛИ БРОНЮВАННЯ АНУЛЮЄТЬСЯ? Дії роботодавця. • Забронювали - ПЕРЕВІРКА ТЦК: готовність №1.

16 вересня, вебінар (12.00-16.00)

Детально: https://dku.in.ua/SA
Реєстрація: (067) 506-80-61 Viber Tg
Реєстрація

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

МОЙСЕЕНКО Тетяна, Семінар Вебінар онлайн Практикум Конференція

Мойсеєнко Тетяна

Незалежний консультант з оподаткування, кадрового та військового обліку.
Фахівець з трудового права та оплати праці.

Автор численних статей з питань оплати праці та трудового законодавства.
Понад 15 років досвіду авторських семінарів-практикумів.

ПРОГРАМА:

Майстер-клас з бронювання у 2024!

Розділ І. КРИТИЧНИЙ СТАТУС. Як отримати підприємству, установі, організації.

Пакет документів і рішення! Покроковий алгоритм.

1. Які критерії згідно Постанови № 70 для отримання Критичного статусу для економіки та для підтримки ЗСУ:

  • Хто реально може пройти за критеріями?
  • Відбір критеріїв, які підходять для отримання статусу Критичного підприємства.

2. Формуємо ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ.

  • Практичні поради.
  • Середня зарплата - розрахунок.
    Розмір середньої зарплати: як правильно порахувати та як правильно оформити довідку.
  • Як обґрунтувати в листі потребу критичного статусу для підприємства.

3. Подання пакету документів.

  • Спосіб подання пакету документів.
  • Кому подаємо документи для отримання статусу Критичного підприємства.
  • Час очікування. Строки отримання рішення про відповідність статусу Критичного.
  • Готове рішення.
  • Строк дій критичності.

4. Відповіді на запитання.

Розділ ІІ. БРОНЮВАННЯ В ДІЇ. 3 кроки, 3 варіанти готових рішень.

Електронне бронювання на порталі ДІЯ!

1. Практичний кейс з бронювання в ДІІ.

2. Залежність ДІЇ від Реєстру ПФУ:

  • Яскраві приклади повного каламбуру в Реєстрі застрахованих осіб.
  • Коли ПФУ зможе виправити помилкові дані в реєстрі.
    Чи як роботодавцю це зробити самостійно.

3. Відомості про працівників (прийняття, звільнення, переведення):

  • Як подати. Строки подання та їх порушення. А якщо не подати?

4. РЕЗУЛЬТАТ БРОНЮВАННЯ:

  • QR-код та автовідстрочка - це ІТ-круто, звісно!
  • Але паперове підтвердження бронювання хотілось би мати…?!

5. Працівник числиться «як працюючий» не в нашій компанії.

  • Вінегрет даних від Реєстру ПФУ - як забронювати?

6. Заброньований працівник звільнився: що із бронюванням.

7. Кого не можливо взагалі забронювати сьогодні через ДІЮ?

  • Переходимо на паперові списки.

8. Щоквартально звітність про бронювання через ДІЮ. Чи подавати тим, хто бронює?

9. ПЕРЕВІРКИ ТЦК: чи чекати при е-бронюванні?

10. Відповіді на запитання.

Розділ ІІІ. БРОНЮВАННЯ ЗА СПИСКАМИ НА ПАПЕРІ. Кому обовʼязково.

Формуємо пакет документів.

1. ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКА ЗА СПИСКОМ.

  • Кого краще подавати на паперові списки (Додаток 1) для бронювання?
  • Кого обовʼязково подавати на бронювання?

2. Текст обґрунтування до пакету документів для бронювання.
3. Як заповнити дані про чисельність на бронювання 50%-100% (Додаток 2).
4. Копії ВОД чи списки, погоджені від ТЦК - чи потрібні?
5. РЕЗУЛЬТАТ БРОНЮВАННЯ:

  • Додаток 3 (Витяг) та Додаток 5 (Повідомлення).
  • Як оформлюється відстрочка в ТЦК на заброньованих працівників?

6. КОЛИ БРОНЮВАННЯ АНУЛЮЄТЬСЯ?

  • Дії роботодавця.

7. Щоквартальна звітність про бронювання.

  • Строки подання. Наслідки не подання та подання некоректної інформації.

8. ПЕРЕВІРКИ ТЦК: коли чекати?
9. Відповіді на запитання.

Кількість місць на вебінарі обмежена!

Вартість участі

Рахунок без ПДВ:

Вебінар on-line: 2450 грн. (без ПДВ).
При оплаті до 13.09: 2150 грн. ЗНИЖКА! * Знайдете дешевше - подвоїмо знижку!

Рахунок з ПДВ:

Вебінар on-line: 2760 грн. (в т.ч. ПДВ 460 грн. 00 коп.).
При оплаті до 13.09: 2400 грн. (в т.ч. ПДВ 400 грн. 00 коп.). ЗНИЖКА!

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Участь у вебінарі on-line:

  • 3-4 години навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.

Вебінар on-line:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

Реєстрація та більш детальні інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram, МТС (095) 271 45 90, +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua

Реєстрація

413
Переглядів
0
Коментарі

Залиште Ваш коментар:

Додати
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст