0
0
630
Бельгійський апеляційний суд постановив, що Система прозорості та згоди (Transparency and Consent Framework, TCF), яка є основою для більшості онлайн-реклам – незаконна в Європейському Союзі. Про це повідомляє Engadget.
Це рішення лиш підтверджує попередні висновки бельгійського органу захисту даних від 2022 року про те, що технологія, яка використовується для реклами, порушує кілька принципів європейського "Загального регламенту про захист даних", прийнятого у 2018 році.
Технологія, про яку йде мова, це торги в реальному часі (Real-Time Bidding, RTB). Це метод реклами, де рекламний інвентар купується та продається на аукціонах у режимі реального часу. Рекламодавці роблять ставки на окремі покази оголошень, конкуруючи за право показати власну рекламу певному користувачі на основі таких факторів, як демографічні дані, інтереси та поведінка у мережі. Хто пропонує найбільшу ціну того реклама й відобразиться на вебсторінці.
Водночас TCF це інструмент підзвітності, що опирається на стандартизацію для сприяння дотриманню певних положень "Директиви про електронну конфіденційність" та GDPR. TCF було створено Бюро інтерактивної реклами (IAB) для стандартизації того, як вебсайти запитують у користувачів дозвіл на відстеження. Початкове рішення 2022 року визначило, що як згода, зібрана TCF, так і дані, зібрані в процесі RTB, є незаконними згідно з GDPR.
"Сьогоднішнє рішення суду показує, що система згоди, яку використовують Google, Amazon, X, Microsoft, обманює сотні мільйонів європейців. Технологічна індустрія намагалася приховати свої величезні витоки даних за фіктивними спливаючими вікнами зі згодами. Технологічні компанії перетворили GDPR на щоденну неприємність, а не на щит для людей", - сказав Джонні Райан, директор підрозділу Enforce Ірландської ради з громадянських свобод, який очолював кампанію проти нинішнього підходу до рекламних технологій.
IAB Europe, яка подала апеляцію, здебільшого з полегшенням сприйняла те, що її не визнали відповідальною за збір даних у межах TCF. Організація зазначає, що вже запропонувала зміни до TCF, які точніше відображають її “обмежений контроль”, і передала їх на розгляд бельгійському органу із захисту даних. Первинне рішення передбачало для IAB потенційні штрафи та вимогу кардинально змінити чинну рекламну інфраструктуру.
Автор новини: Дмитро Джугалик, автор новин на Mezha.Media.
Джерело: УП
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
298
Коментарии:
0
Просмотров:
807
Коментарии:
1
Просмотров:
913
Коментарии:
0
Просмотров:
711
Коментарии:
0
Просмотров:
520
Коментарии:
0
Просмотров:
362
Коментарии:
2
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.