Главная Юридический мир ... События ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2022р. Нові зміни. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2022р. Нові зміни. Закупівлі...

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2022р. Нові зміни. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу.

02.12.2021
Автор: Кортекс
Просмотров : 885
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2022р.  Нові зміни. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. - 0_48636400_1638433646_61a8836e76c2a.png
Дата собития
2021-12-16
Время проведения: 10:00-16:00
Записаться на семинар
Задать вопрос автору
Стоимость участия
Бесплатно
Локация : Семінар в залі або онлайн
Показать на карте

16 - 17 грудня | 10:00 - 16:00

2 дні досвіду найкращих експертів України.


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2022р.

Нові зміни. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. Організація діяльності та відповідальність Уповноважених осіб. Проходження тестування: алгоритм дій Уповноваженої особи.


Спікери:

Тетяна Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.

Наталя Заєць - Досвід роботи: ГоловКРУ (нині Держаудитслужба) Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель) КМДА (як орган оскарження) ДП НАК "Нафтогаз".

Наталя Шимко - заступник генерального директора ДП "Прозорро". Екс-заступник Директора Департаменту регулювання публічних закупівель МЕРТУ. Один з найкращих експертів у сфері публічних закупівель.


Детальніше >>>


Програма навчання:

1. Підготовка до тестування. Порядок проходження тестування в системі. Алгоритм дій Уповноваженої особи (Уповноважених осіб) при проходженні тестування.

  • Аналіз порядку проходження тестування УО. Хто зобов’язаний пройти тестування для того щоб мати можливість проводити закупівлі в Прозорро, а хто може цього не робити.
  • Порядок проходження тестування в системі. Як реєструватись в системі для проходження тестування.
  • Який електронний підпис застосовувати для реєстрації.
  • Які персональні дані Уповноваженої особи вносити в систему.
  • До чого прив'язується система при ідентифікації сертифікатів.
  • Що дає проходження тестування УО та як використовувати отриманий сертифікат.
  • Розгляд питань тестів та стратегія підготовки відповідей у ході тестування. Коли тест буде пройдено та коли його можна перездати у разі якщо тест не пройдено.
  • Розгляд впливу результатів проходження тестування: хто і як може перевірити кількість правильних відповідей, що надала УО. Чи потрібно перездавати тест при зміні робочого місця.

2. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2022р. Державні закупівлі: проведення тендерів в Україні. Нові практики та тенденції в закупівельній роботі товарів, робіт та послуг.

  • Нові законодавчі зміни в сфері публічних закупівель. Новий функціонал PROZORRO.
  • Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами.
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля.
  • Аномально низька ціна (АНЦ). Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Як обґрунтувати аномально низьку ціну. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Електронна версія ст. 17 Закону. Наслідки для Учасника та Замовника.
  • Закупівлі на тимчасовий кошторис.
  • Зустрічаємо 2022р: звітування щодо проведення закупівель.
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч. Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції. Успішні практики оскарження.
  • Електронний підпис/кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис: що є правильним. Електронна печатка. Особливості підписання ФОП. За щ будуть відхилені пропозиції Учасників.
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Як організувати роботу Уповноваженої особи. Організація тестування Уповноважених осіб (УО).
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощена закупівля. Строки проведення закупівлі, укладення договору .
  • Застосування переговорної процедури.
  • Укладення "прямих" договорів без використання електронної системи PROZORRO.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Нові практики та тенденції в закупівлях в 2021 - 2022р.

3. Публічні (Державні) закупівлі. Організація діяльності Уповноваженої особи в 2022р. Обов'язки та відповідальність. Навчання (підвищення кваліфікації) Уповноважених осіб та підготовка до тестування.

  • Розгляд поняття Уповноваженої особи (УО), її повноважень та відповідальності. Інструменти роботи УО. Вимоги до освіти та досвіду УО, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
  • Рішення про призначення Уповноваженої особи. Положення про Уповноважену особу.
  • Оформлення рішень Уповноваженої особи.
  • Розмежування повноважень закупівельників в організації Замовника.
  • Сфери обов'язків особи, що відповідає за проведення публічних закупівель. Кваліфікаційні вимоги до знань та професійних компетенцій. Способи призначення Уповноважених осіб. Порядок організації тестування.
  • Відповідальність УО: адміністративна та кримінальна. Моніторинг закупівлі як головний інструмент притягнення до адміністративної відповідальності УО.
  • Підстави для накладення штрафу на УО. Детальний аналіз кожного порушення та чого слід уникати щоб не отримати штраф.
  • Яку лінію захисту обрати та як реагувати УО на протокол про адміністративне порушення.
  • Чи несе відповідальність УО за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП / Кваліфікований електронний підпис.
  • Звітність роботи Уповноваженої особи.

5. Планування та організація закупівель для забезпечення потреб 2022р. з урахуванням змін.

  • Правильно завершуємо 2021р.
  • Правомірність планування Тендерним комітетом закупівель на 2022 рік.
  • Особливості формування річного плану закупівель.
  • Коли розпочинати закупівлі.
  • Практика застосування окремих норм для забезпечення безперервного процесу закупівель.
  • Відшкодування, "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.

6. Особливості закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. Проекти договорів.

  • Варіанти змін ціни. Формула ціноутворення.
  • Оформлення договору для закупівель з коливанням ціни.
  • Можливість застосування ст. № 631 ЦКУ.
  • Закупівлі у постачальиків "останньої надії", у постачальників універсальних послуг

7. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

8. Як розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

9. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Варіанти розрахунків строків для проведення спрощених закупівель.
  • Вимоги, які може встановлювати Замовник.
  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях.
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі.

10. Укладання "Прямого" договору

  • Випадки застосування.
  • Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.
  • Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі.
  • Строк оприлюднення. Наслідки порушення.

11. Процедури закупівель: практика та особливості проведення.

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів.
  • Затосування переговорної процедури. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування.
  • Відмова участі в торгах.
  • Участь нерезидентів.
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.
  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни.
  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

12. COVIDні закупівлі в 2022р. Закупівля товарів, робіт та послуг, прямі договори, спрощені закупівлі.

13. Вимоги тендерної документації: формування, встановлення, застосування. Внесення змін та порядок надання роз'яснень. Формування тендерної документації у формі електронних полів.

14. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація? Який договір є аналогічним?
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Наявність фінансової спроможності. Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

15. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції. Технічні специфікації, сертифікати, маркування та інші засоби підтвердження відповідальності.

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону.
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції Учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення Учасника чи самостійно? Вибір оптимального способу і розміру забезпечення.

16. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

17. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону.
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції в різних валютах до співвідносного вигляду.
  • Зміна ціни за одиницю товару. Як Учаснику врахувати у договорі зміну ціни.
  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.

18. Застосування ст. 17 Закону та її електронна версія. Робота з відкритими реєстрами. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону. Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

19. Публічні закупівлі. Державне регулювання та контроль в 2022р.

  • Уповноважений орган та його функції і повноваження.
  • Державна Казначейська служба України та обслуговуючф банки: функції та повноваження.
  • Функції ДАСУ у сфері закупівель.
  • Випадки повернення оплати за скаргу.
  • Громадський контроль щодо публічних закупівель.

20. Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівель в 2022р. Моніторинг закупівель. Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель.

  • Оскарження процедур закупівель в АМКУ. Готуємо документи для органу оскарження у разі скарги Учасника.
  • Вносимо зміни до тендерної документації за рішенням органу оскарження.
  • Які процедури можуть потрапити під моніторинг закупівель?
  • Як проводиться моніторинг закупівель?
  • Ризик індикатор як машинний контроль
  • Які права у замовника в ході моніторингу закупівель?
  • Що робтити Замовнику коли за результатами моніторингу виявлено порушення.
  • Що робити замовнику коли за результатами моніторингу встановлено порушення?
  • Надаємо роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівель.
  • Які штрафи можуть бути у разі якщо замовником допущено порушення та не виправлено його за вимогою результатів моніторингу?
  • Судовий позов щодо результатів моніторингу: коли є сенс?
  • Як накладаються штрафи за результатами моніторингу закупівлі?
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
  • Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.

Детальніше >>>

885
Просмотров
0
Коментарии

Оставьте Ваш комментарий:

Добавить
logo

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст