0
0
994
Комітет Верховної Ради з питань правоохоронної діяльності рекомендував парламенту прийняти в цілому як закон законопроект 11387, який передбачає зміни до Кодексу про адміністративні правопорушення Кримінального кодексу і Кримінального процесуального кодексу. (Джерело : Судово-юридична газета )
Зокрема, ч. 4 статті 95 «Показання» КПК доповнюється новим реченням, відповідно до змісту якого прокурор зобов’язаний забезпечити прибуття до суду свідків обвинувачення, викликаних у судове засідання.
Як зазначають у Головному юридичному управлінні парламенту, за предметом регулювання зазначена новела не охоплюється ні предметом регулювання наведеної частини четвертої, ні статті 95 КПК в цілому. Крім того, відповідно до положень статті 66 КПК прибути за викликом до слідчого, прокурора, слідчого судді чи суду – це обов’язок свідка.
Статтями 140 та 143 КПК України визначено, що привід полягає у примусовому супроводженні особи, до якої він застосовується, особою, яка виконує ухвалу про здійснення приводу, до місця її виклику в зазначений в ухвалі час. Рішення про здійснення приводу приймається: під час досудового розслідування – слідчим суддею за клопотанням слідчого, прокурора або з власної ініціативи, а під час судового провадження – судом за клопотанням сторони кримінального провадження, потерпілого, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, або з власної ініціативи.
Виконання ухвали про здійснення приводу може бути доручене відповідним підрозділам органів Національної поліції, органів безпеки, органів Бюро економічної безпеки України, Національного антикорупційного бюро України або Державного бюро розслідувань.
З огляду на наведене, в ГЮУ ВР зауважили, що наразі невизначеним залишається питання, якими саме правовими інструментами та механізмами прокурор повинен забезпечувати прибуття до суду свідків обвинувачення, викликаних у судове засідання.
Також, цим законопроектом також підвищуються розміри штрафів за прояв неповаги до суду, посилюється відповідальність прокурора за неприбуття в судове засідання без поважних причин, встановлюється адміністративна відповідальність за невиконання законних вимог комітету Верховної Ради, тимчасової слідчої комісії чи тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради, а також за неявку без поважних причин на пленарне засідання Верховної Ради.
Автор новини: Наталя Мамченко
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
257
Коментарии:
0
Просмотров:
715
Коментарии:
0
Просмотров:
249
Коментарии:
0
Просмотров:
1110
Коментарии:
0
Просмотров:
771
Коментарии:
1
Просмотров:
564
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.