Главная Юридический мир ... События ОДЕСА + МОРЕ! ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ. ТЕНДЕРИ 2021! / Для Замовників та Учасників /. Підвищення кваліфікації. PROZORRO. Спрощені. Допорогові. Оскарження. АМКУ, ДАСУ. Уповноважена особа. ТК. Штрафи 34000-170.000 грн. ОДЕСА + МОРЕ! ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ. ТЕНДЕРИ 2021! /...

ОДЕСА + МОРЕ! ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ. ТЕНДЕРИ 2021! / Для Замовників та Учасників /. Підвищення кваліфікації. PROZORRO. Спрощені. Допорогові. Оскарження. АМКУ, ДАСУ. Уповноважена особа. ТК. Штрафи 34000-170.000 грн.

04.06.2021
Просмотров : 1371
 - 0_27887800_1622723733_60b8cc95441bc.jpg
Дата события
2021-06-11
Время проведения: 10:00-16:30
Записаться на семинар
Задать вопрос автору
Стоимость участия
2600грн
Локация : Готель
Показать на карте

Курс "Фахівець з піблічних закупівель".
Навчання. Підвищення кваліфікації.

ДЕРЖАВНІ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO!
ТЕНДЕРИ 2021!

/ Для Замовників та Учасників /

АНАЛІЗ ЗМІН! Практика Закону "Про публічні закупівлі"! Поради. Помилки в роботі. PROZORRO.
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА та Тендерний комітет. Комітет з конкурсних торгів. Фахівець з публічних закупівель.
Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.
Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення.
Нецінові критерії оцінки. "Вартість життєвого циклу". Оцінка ТП та кваліфікаційних вимог.
Аналіз ринку. Консультації з бізнесом. • Виправлення помилок (в інформації, документах, ТП). • Prozorro Market.
Персональна відповідальність ПОСАДОВИХ ОСІБ (керівників). • Штрафи 34.000-170.000 грн.

ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Як працюємо по-новому в 2021!?
Аналіз змін! • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики. "Підводні камені".
• Планування закупівель. Предмет. Тендерна документація. Виправлення помилок. Договір. • Зміни до ст. 17.
• Відкриті торги. Спрощені, "допорогові" закупівлі. Торги з обмеженою участю. Переговорна процедура. Конкурентний діалог.
• ОЦІНКА ТП. Нецінові критерії. • Відхилення учасників. • Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ.

КОНТРОЛЬ. МОНІТОРИНГ. ПЕРЕВІРКИ. ОСКАРЖЕННЯ! АМКУ. Суд. ДАСУ.

11 червня, Одеса
Реєстрація: (044) 537-70-10
Детально: https://dku.in.ua/TENDERS
Реєстрація

СПІКЕРИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:

Максименко Зінаїда Володимирівна, Семінар Вебінар Практикум Конференція

МАКСИМЕНКО Зінаїда Володимирівна,

Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.
Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель.
Екс-ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.
Екс-НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.
Автор методичних рекомендацій та посібників в системі державних закупівель товарів, робіт і послуг.
Сертифікати з правил і Свідоцтво про підвищення кваліфікації The World Bank Group, "Державні закупівлі".
ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (за відгуками замовників).

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

Розділ І. ПРОЕКТ ЗАКОНУ № 5309 від 29.03.2021 «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН щодо вдосконалення системи ОСКАРЖЕННЯ»!

1. Новий термін - «Адміністратор електронної системи закупівель»!
2. Уточнення положень щодо забезпечення функціонування електронного каталогу.
3. Можливість придбання замовником товарів (Р, П), вартість яких дорівнює або перевищує 50.000 грн. без застосування порядку проведення спрощених закупівель, якщо:

  • Двічі скасовано не тільки спрощену закупівлю загалом, а й скасовано частково (за лотом).
  • Закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засноване(а) ГО осіб з інвалідністю та отримало(а) дозвіл на право користування пільгами з оподаткування.

4. Уточнено строки оприлюднення інформації про закупівлю під час проведення спрощеної закупівлі.

5. У випадку застосування переговорної процедури замовниками, які зобов’язані здійснювати закупівлі через централізовану закупівельну організацію (ЦЗО), закупівля проводиться самостійно, без передачі потреби про закупівлю таких товарів та послуг до ЦЗО.

6. Уточнено момент початку періоду уточнення інформації про закупівлю (спрощені закупівлі), а також строку для подання пропозицій.

7. Для прискорення процедури спрощеної закупівлі:

  • Передбачено право замовника укласти договір про закупівлю з учасником, що визнаний переможцем на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

8. Включення лізингу до переліку послуг на які поширюється дія Закону «Про публічні закупівлі».
9. Спрощені закупівлі - технічне виправлення посилань на коректні частини статті, які передбачають умови проведення.
10. Уточнено, на які послуги не поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі».

Розділ ІІ. АНАЛІЗ ЗМІН ЗАКОНОДАВСТВА 2020 / 2021!
Практика Закону "Про публічні закупівлі"! Поради роботи. ProZorro.

1. Робота Prozorro Market. Електронні каталоги товарів, послуг «онлайн-магазин».
Як купити товар у кілька кліків! Як продавати товар?

  • Постанова КМУ №822! Проста, швидка, ефективна процедура (альтернатива обов`язковим спрощеним закупівлям).
  • Запит цінових котирувань в Prozorro Маркет від 50 до 200 тис.
    Замовнику доведеться купувати в каталозі шляхом запиту цінових пропозицій, він має бути активним з 1 лютого 2021р.
  • Що таке профіль? Характеристика, яким може відповідати один або кілька товарів.
    Дії Замовника, який хоче купити товар.
    Як вибрати профіль цього товару та вказати його кількість, місце поставки та строк подачі пропозицій?
  • Вартісні межі. Межі сум.
  • Замовник зазначає інформацію про товар, кількість, строк, місце, спосіб поставки, умови оплати, кінцевий строк подання ціни пропозицій.
  • Постачальники, які продають схожий товар у маркеті, можуть подати свої цінові пропозиції.
  • Переможець — той, хто запропонує найнижчу ціну — визначатиметься системою автоматично.
  • Від оголошення до угоди — 1 доба. Без потреби щоразу складати тендерну документацію, оголошувати закупівлі та перевіряти пропозиції.

2. Категоризація замовників. Нові терміни в Законі.
3. Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення
.

  • Як визначити правильно? Критерії.
  • Обґрунтування. Аргументи підтвердження аномально низької ціни. Оцінка достатності обґрунтування.
    Подача підтверджуючих документів (порядок та строк).
  • На понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції для боротьби з «демпінгом цін», який призводить до закупівель неякісних товарів і послуг, або змушує бюджетні установи погоджуватись на менший об’єм закупівлі.
  • Захист конфіденційності, наприклад, технологій, що дають можливість пропонувати більш низьку ціну...
  • Як запобігти безпідставному відхиленню тендерної пропозиції учасника?

4. Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення пропозиції постачальників!
5. Аналіз ринку. Можливість консультацій з бізнесом.

  • Як проводити?
  • Як не порушити Закон та зберегти недискримінаційний підхід до потенційних учасників закупівлі?

6. Виправлення помилок у тендерних пропозиціях.

  • Можливість виправити невідповідність в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної прпопозиції, протягом 24 годин.
  • Дозволить переможцю не втратити тендер, а держзамовнику зберегти найбільш вигідну пропозицію.

7. "Нецінові критерії оцінки" тендерних пропозицій.

  • Новий підхід щодо оцінювання. Чи залишається ціна основним критерієм оцінки тендерної пропозиції?
  • Розширення сфери застосування нецінових критеріїв.
  • Наслідки неврахування нецінових критеріїв при визначенні переможця.

8. "Вартість життєвого циклу" предмету закупівлі.

  • Що таке? Застосування методики оцінки пропозицій.
    Чи визначені чіткі критерії, за якими можуть обґрунтовувати вартість життєвого циклу?
  • За якою методикою розраховується вартість життєвого циклу?
  • Порядок підтвердження учасником процедури закупівлі обґрунтованості розрахунку вартості життєвого циклу?

9. ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПОСАДОВИХ ОСІБ (зокрема, керівників, уповноважених осіб).

  • За порушення у сфері публічних закупівель для службових (посадових), уповноважених осіб: штраф 34.000-170.000 грн.
  • Підстави складання протоколу. Ризики учасників та замовників.
  • Які порушення про закупівлі передбачені у прикінцевих положеннях?
  • Стаття 164 прим. 14 КУАП “Порушення законодавства про закупівлі”. Практика її застосування.
  • Ст. 38 КУАП. Відповідальність.
    Не суттєві порушення/штрафи: стягуються ДАСУ.
    Суттєві порушення/штрафи: стягуються в судовому порядку.
  • Практичні рекомендації щодо процесу перевірок.
  • Строк притягнення до адміністративної відповідальності.
  • Накладення відповідних штрафів за рішенням суду.

Розділ ІІІ. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2021 р.! Ризики при визначенні предмета закупівлі.

10. Планування: аналіз новацій. Ефективна організація закупівель протягом року.
11. Плануємо закупівлі без порушення законодавства.

  • Як здійснювати планування закупівель на початку року при відсутності повного фінансування на рік?
  • Яку процедури обирати (відкриті або спрощені закупівлі) при здійсненні закупівель на початку року?

12. Річний план держ закупівель.

  • Формування. Коли публікувати.
  • Строки оприлюднення Річного плану закупівель.
  • Очікувана вартість предмета закупівлі. Як визначати? Застосування методики HK 024 визначення очікуваної вартості.

13. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.

  • Окремі аспекти складання оголошення про закупівлю.
  • Розміщення інформації англійською мовою.

14. Рамкові угоди.

  • Здійснення закупівель.
  • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
  • Особливості виконання рамкових угод.
  • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

Розділ ІV. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА (УО)! ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ. КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ. Що змінилося?
15. Примірне положення про Тендерний комітет.

  • Воно буде особливо актуальним для нових закупівельних команд, що сформувалися після місцевих виборів.
  • Наказ Мінекономрозвитку №2546 від 7 грудня 2020 року.

16. Хто займається організацією та проведенням закупівель?
17. Перехід від Тендерних комітетів до Уповноважених осіб.

  • Перехід від колективної до персональної відповідальності за організацію та проведення закупівель.

18. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.

  • Чи може бути Уповноважена особа членом Тендерного комітету?
  • Правовий статус. Вимоги до уповноваженої особи замовника. Вимоги щодо уникнення конфлікту інтересів.
  • Призначення (визначення). На підставі яких документів здійснює повноваження.
  • Положення про Уповноважену особу.
  • Як оформлювати рішення Уповноваженої особи?
  • Основні питання функціонування.

19. Тендерний комітет.

  • Новела! Виключення з поняття "пов'язаності осіб" членів тендерного комітету замовника.
  • Проблемні питання.

20. Нова посада - Фахівець з публічних закупівель.
21.
Комітет з конкурсних торгів. Організація діяльності.
22. Хто приймає рішення та їх легітимність.
23. Хто входить до складу.
24. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
25. Корупційні ризики та складові.

Розділ V. ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ.

26. Вибір процедури закупівлі.

  • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.
  • Строки проведення процедур закупівель.

27. "Допорогові" закупівлі.

  • Чим замінили Наказ №35 "Про затвердження порядку здійснення "допорогових" закупівель"?
  • У яких випадках замовник може здійснити "допорогову" закупівлю без застосування спрощеної процедури закупівлі?
  • Нові строки звітування в "допорогах" та спрощених закупівлях.

28. СПРОЩЕНІ ЗАКУПІВЛІ. Нововведення!

  • Цінові межі. При якій вартості предмету закупівлі обов’язкове застосування спрощеної процедури.
  • Вимоги до предмету спрощеної закупівлі - як правильно визначити?
  • Відсутність тендерної документації.
  • Скорочений строк подання учасниками пропозицій та їх розгляду замовником.
  • Можливість визначення переможця за наявності тільки 1 учасника тощо.
  • Обмеження закупівлі додаткового обсягу товару / додаткових аналогічних робіт (послуг) в учасника після укладення з ним договору.

29. Відкриті торги (українських та європейських). Особливості проведення.

  • Нові умови проведення відкритих торгів.
  • Євро торги.

30. Торги з обмеженою участю!

  • Особливості та умови застосування процедури.
  • Етапи проведення. Строки проведення.
  • Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір учасників.
  • Можливість зміни ціни та інших характеристик предмету закупівлі на другому етапі торгів з обмеженою участю?

31. Переговорна процедура.

  • Особливості застосування.
  • Нові підстави, Порядок та Умови застосування переговорної процедури закупівлі.
  • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
  • Які документи вимагати від учасника?
  • Випадки в яких відміняємо переговорну процедури закупівлі.
  • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
  • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
  • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

32. Конкурентний діалог.

  • Процедура. Організація та проведення.

Розділ VI. ОРГАНІЗАЦІЯ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.

ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЕЛЬ.

33. Визначення предмету - новий порядок.

  • Особливості визначення окремих предметів закупівель.

34. Ділення та об’єднання предмета закупівлі.

  • Порушення або правомірне рішення. Можливості.

35. Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015. Особливості роботи.
36. Технічна специфікація до предмету закупівлі.

  • Особливості складання. Особливості формування.

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.

37. Встановлення, Виконання та Перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).

38. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.

  • Роз’яснення та зміна тендерної документації.
  • Наказ Мінекономрозвитку.

39. Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.

40. Забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.

  • Забезпечення тендерної пропозиції.
  • Забезпечення виконання договору про закупівлю.

41. Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.

42. Кваліфікація учасників.

  • Кваліфікаційні критерії відбору учасників або Вартість життєвого циклу.
  • Зміни. Кваліфікація учасників. Акцепт / відхилення. Нові кваліфікаційні критерії та умови їй встановлення.
  • Як вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям? Нові можливості підтвердження.

43. Зміни до статті 17 Закону.

  • Нові підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
  • Коли замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
  • Строки подання документів переможцем.

44. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.

  • Основна пропозиція.
  • Альтернативна пропозиція.
  • Еквівалент та альтернатива.
  • Склад документів в пропозиції.
  • Порядок отримання тендерних пропозицій.
  • Нововведення при проведенні аукціону: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.

45. Етапи участі в аукціоні.

ОЦІНКА тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.

46. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ.

  • Ціна;
  • Вартість життєвого циклу;
  • Ціна або вартість життєвого циклу разом з урахуванням інших критеріїв оцінки.
  • Варіанти та особливості методик оцінки:
    / Застосування"нецінових критеріїв оцінки".
    / Застосування методики оцінки пропозицій як "Вартість життєвого циклу".

47. Порядок ВІДХИЛЕННЯ тендерних пропозицій.

  • Причини відхилення пропозицій конкурсних торгів.

48. Відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

  • Повідомлення про намір укласти договір.
  • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.

49. Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ.

  • Особливості здійснення вибору переможця.
  • Вимоги до переможця для укладання договору про закупівлю.

50. Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
51. Звітування за процедурами закупівлі.

  • Строки рахуємо по-новому.
  • Звіт про результати проведення процедури закупівлі: випадки в яких система публікує автоматично.
  • Коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору.
  • Звіт про виконання договору. Що змінилось?

ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
52. Складання договору. Проблемні питання.
53. Умови договору про закупівлю.

  • Можливість внесення змін в умови договору. Внесення змін до істотних умов договору. Підстави.
  • Коливання ціни, як причина змінити договір.
  • Коливання курсу: захист від фінансових втрат.
  • Краща якість товару або заміна аналогами.
  • Можливість застосування попередньої оплати.
  • Оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, звіту про виконання договору. Строки для оприлюднення.

54. Забезпечення виконання договору про закупівлю.
55. Пролонгування договору на наступний період.
56. Строки на укладання договору за результатами процедури закупівлі. Дотримання. Відповідальність сторін.
57. Публікація договору. Моніторинг і статистика.
58. Зміна статусу платника податків.

59. Недійсність договору про закупівлю.
60. Підстави визнання договору нікчемним.
61. Форс-мажор. КАРАНТИН ТА ФОРС-МАЖОР.
62. Штрафи в договорі.

Розділ VIІ. ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ЕПІДЕМІЇ КОРОНОВІРУСНОЇ ХВОРОБИ.

63. Загальні умови здійснення закупівель за:

  • Постановою КМУ від 20.03.2020р. № 225 та зі змінами згідно Постанови КМУ № 248 від 29.03.2020р.

64. Порядок, організація та проведення закупівель Уповноваженою особою замовника.
65. Складання протоколів закупівель, обгрунтування закупівель, проведення переговорів при здійсненні закупівель та оприлюднення звітів.
66. Особливості укладання договорів.
67. Як опублікувати звіт про укладений договір та опублікувати його згідно вимог статті 10 Закону: до 19 квітня 2020 року та після 19 квітня 2020.
Строки оприлюднення інформації та звітних документів на майданчику для закупівлі товарів для боротьби з COVID-19.

Розділ VІIІ. ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ!
З
акупівля електроенергії 2021 за новим порядком. Від переговорної процедури до відкритих торгів.

68. Закупівлі Електричної енергії та продовження договорів.

69. Закупівля електроенергії після розподілу видів діяльності на ринку.

70. Закон України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII.

  • Регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії.

71. Продовжують діяти і окремі норми Закону України «Про електроенергетику» від 16.10.1997 № 575/97-ВР.

72. При закупівлі електроенергії замовники повинні застосовувати норми Закону України «Про публічні закупівлі».
73. Постачання електроенергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії». Як визначитись?
74. Специфіка форм договорів для закупівлі електричної енергії.

Розділ IX. ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЩОДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ.
75. Участь у закупівлях згідно Закону України «Про публічні закупівлі»:

  • Джерела інформації про торги.
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації.
  • Порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю.
  • Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
  • Підготовка пропозиції.

76. Участь у Спрощених закупівлях. Допорогові закупівлі.

  • Порядок проведення. Правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог. Механізми оскарження дій та рішень замовників.

77. Виконання окремих вимог тендерної документації.

  • Виписка/Витяг з ЄДР юр.осіб, ФОП в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ. Інформація про платника податків.
  • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
  • Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції.
  • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору.
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
  • Подання тендерної пропозиції.
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
  • Розгляд пропозицій. Визначення переможця.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

78. Коригування умов договору:

  • Зміна ціни, номенклатури, обсягу.

Розділ X. ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Особливості розгляду скарг. Нові зміни щодо вдосконалення процедур оскарження АМКУ.

79. АМКУ. Боротьба з «оскаржувальним тролінгом».

  • Можливість впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ постановою Уряду (% від вартості предмета закупівлі).
  • Неможливість відкликати скаргу.
  • Для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо.

80. ЗМІНИ в оскарженні за Законом.

  • Бізнес може оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій.
  • Заборонено відміняти процедуру під час оскарження.
  • За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85.000 грн.

81. Поширені види ПОРУШЕНЬ!
82.
Порядок оскарження процедур закупівлі. Способи оскарження.

  • Функції Колегії АМКУ.
  • Перегляд механізму розгляду скарг запропонований в новому занопроекті № 2652 (Комісія з рогляду скарг).
  • Зміни запропоновані щодо оптимізації процесів процедури оскарження в ел. системі закупівель.
  • Уніфікація рішень органу оскарження.
  • Дискримінаційні вимоги. Їх приклади.
  • Основні вимоги стосовно підстав для подання скарги.

83. ОСКАРЖЕННЯ:

  • Умов тендерної документації. Вимоги.
  • Порушень і дискримінації в проекті договору. Вимоги.
  • Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівель.
  • Рішення замовника за результатами розгдяду процедур закупівель.
  • Особливості оскарження в "євро торгах".
  • Практика АМКУ щодо оскаржень понять "еквівалент" та "аналогічгий договір".
  • Особливості застосування статті 17 Закону та практика АМКУ оскарження щодо "пов'язаних осіб".

84. Скарга.

  • Неможливо відкликати скаргу! Чому?
  • Вартість подання скарги. Чи можливо повернути сплачені кошти?
  • Строки розгляду скарги.

85. Чи може замовник усунути порушення самостійно?
86. Наслідки підписання договору під час оскарження процедури.
87. Участь в засіданні органу оскарження.
88. Оскарження в суді.

  • АМКУ або суд?
  • До якого суду звертатись?

89. Оскарження в АМКУ.

  • Популярні види порушень.
  • Скарга. Строки подання та зміст скарги. Оплата.
  • Порядок розгляду скарги про антиконкурентні узгоджені дії
  • Деталі, які впливають на прийняття та розгляд скарги.
  • Участь в засіданні АМКУ.
  • Практика АМКУ при розгляді справ.
  • Портал DoZorro як інструмент оскарження допорогових закупівель та інструмент впливу на замовників і результати торгів.

90. Відповідальність Замовника у разі оскарження закупівлі.

Розмір штрафів для замовника за невиконання рішення АМКУ як органу оскарження.

91. Антиконкурентні узгоджені дії у вигляді спотворення результатів торгів.

  • Порядок розгляду даних справ.
  • Відповідальність.
  • Як оскаржити рішення АМКУ з таким порушенням.

ТАКОЖ ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ
ПРОВЕДЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО СЕМІНАРУ (з виїздом на Ваше підприємство)!

Вартість участі в залі, м. Одеса (11.06.2021р.): 2600 грн.

Пропонуємо Вам проведення індивідуального семінару (під Вашу специфіку), з виїздом на Ваше підприємство.

Знижки на семінар в залі

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Для учасників:

  • участь у СЕМІНАРІ В ЗАЛІ;
  • 5-6 годин навчання та консультацій;
  • індивідуальні консультації
    (під час та по закінченню вебінару ви зможете поставити питання експертам та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів);
  • відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ добірки матеріалів та презентацій.
  • Приклади (ЗРАЗКИ):
    * Положення про УО (уповноважену особу)
    * Положення про ТК
    * Посадоваінструкція фахівця з публічних закупівель (УО з публічних закупівель)
    * Протокол про розподіл обов'язків
    * Річний план
    * Протокол вибір процедури та затвердження ТД
    * ТД з урахуванням Закону №114
  • сертификат про підвищення кваліфікації (електронна версія).

Для учасників В ЗАЛІ (додатково):

  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава + в кожній перерві);
  • набір ділових аксесуарів;
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом;
  • сертификат про підвищення кваліфікації (друкована версія).

Звертаємо увагу!

  • Реєструйтесь заздалегідь. Бронь місць підтверджується оплатою.
    Всі вимоги дистанції та безпеки будуть дотримані.

Підвищення кваліфікації (з публічних закупівель):

Підвищення кваліфікації Фахівців з публічних закупівель, Уповноважених осіб...
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» та Наказу про «Професійний стандарт фахівця з публічних закупівель».

Підвищення кваліфікації (державних службовців):

Підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад…:
За участь у семінарах, конференціях…(в залі чи онлайн) Ділового Клубу нараховуються кредити ЄКТС:

  • до 20% загальної кількості отриманих кредитів ЄКТС.

Постанова КМУ №106 від 6.02.2019р.

Розклад*:

9.20-9.50 Реєстрація в залі / Вхід на сторінку вебінару
10.00-12.00 Блок 1. Максименко З.
Аналіз змін. Закон "Про публічні закупівлі".
12.00-12.15 Перерва
12.15-14.15 Блок 2. Максименко З.
Уповноважена особа. Тендерний комітет. ЦЗО.
Тендерна документація.
Перевірка замовника на платоспроможність.
Перевірка постачальника на відповідність кваліфікаційним вимогам згідно Закону "Про публічні закупівлі".
14.15-15.00 Обід
15.00-16.30 Блок 4. Максименко З.
Процедури.
Договір.
Контроль.
Оскарження.
16.30- Блок 5. Максименко З.
Відповіді на індивідуальні запитання учасників.
Кількість запитань НЕ ЛІМІТОВАНА!

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний), 235.77.80
Київстар (067) 506 80 61, МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua

Реєстрація

Роз’яснення щодо навчання у сфері публічних закупівель.
Нагадуємо фахівцям з публічних закупівель!

Крок 1. Навчання. Термін – 2021 рік.

  • Згідно ч. 8 ст. 11 Закону «Про публічні закупівлі»:
  • Уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у т.ч. дистанційне в Інтернеті.
  • Підтвердження - Сертифікат або Свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Крок 2. Підвищення кваліфікації. Спеціальне, спеціалізоване навчання.

  • Згідно п. 2.2 та п. 2.3 Наказу про «Професійний стандарт фахівця з публічних закупівель»:
  • Підвищення кваліфікації. Проходження курсів не рідше ніж 1 раз на 3 роки.
  • Спеціальне, спеціалізоване навчання. Згідно потреб та відповідно до змін у законодавстві.

Крок 3. Призначення уповноваженої особи (УО).

  • НАКАЗ про призначення Уповноваженої особи видається відповідним структурним підрозділом організації Замовника.

Крок 4. Тестування. Термін з 2022 року.

  • Уповноважена особа для здійснення своїх функцій… підтверджує свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування.

Отже, до кінця 2021 року достатньо пройти навчання та отримати документ про проходження навчання або підвищення кваліфікації та
Наказом по вашій організації призначити Уповноважену особу з відповідними повноваженнями (функціями у сфері публічних закупівель).
А вже у 2022 році до цих документів ще додатково необхідно буде пройти ТЕСТУВАННЯ з підтвердження, що ви склали ТЕСТИ.

Тому, навчання у сфері публічних закупівель необхідне для володіння базовими знаннями, щоб потім контролюючі та правоохоронні органи не притягали вас до відповідальності щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Готель Гаганінн

1371
Просмотров
0
Коментарии

Оставьте Ваш комментарий:

Добавить
logo

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст