05.02.2019 | Автор: Хітько Василь Миколайович
Задать вопрос автору
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

Нарахування штрафних санкцій в період дії мораторію у зв'язку із порушенням справи про банкрутство (6-ААС від 22.01.2019 р. у справі №826/13172/18)

Фабула судового акту: Окружний адміністративний суд м. Києва відмовляючи у задоволенні позову та приймаючи рішення на користь Офісу великих платників податків ДФС дійшов висновку, що дія мораторію у справі про банкрутство ПАТ поширюється лише на задоволення вимог конкурсних кредиторів (вимоги яких виникли до порушення провадження про банкрутство) в тому числі щодо нарахування неустойки (штрафів, пені).

Однак, суд апеляційної інстанціївважає такі висновки помилковими у зв'язку із невірним застосуванням норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»(надалі - Закон) та спростовуються судовою практикою апеляційного суду.

Так, на при кінці лютого 2004 року Господарським судом м. Києва у відношенні ПАТ порушено справу № 15/76-6 про банкрутство і одночасно, відповідно до вимог ст. 12 попередньої редакції Закону, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів до закінчення провадження у справі.

Згідно абз.1 ч.4 ст. 12 Закону мораторій на задоволення вимог кредиторів вводиться одночасно з порушенням провадження у справі про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду.

Згідно до ч.7 ст. 12 Закону дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до абз.4 ч.4 ст.12 Законупротягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів не нараховуються неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші санкції за невиконання чи неналежне виконання грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів).

На даний час, розгляд справи про банкрутство ПАТ триває.

Таким чином, введений судом мораторій діє по сьогоднішній день, а отже і діє заборона на нарахування неустойки (штрафу, пені).

Слід зазначити, що заборона на нарахування неустойки триває протягом дії періоду мораторію та поширюється як на конкурсну заборгованість, що виникла до моменту порушення справи про банкрутство, так і на поточну заборгованість, що виникла після порушення справи про банкрутство.

Аналогічну правову позицію про те, що протягом здійснення провадження у справі про банкрутство встановлюється заборона на нарахування боржнику за поточною заборгованістю неустойки (штрафу, пені), щодо якого порушено справу про банкрутство та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, викладено у ряді постанов Верховного Суду України, зокрема: по справі № 3-71гс12 від 12 березня 2013 року; по справі № 3-27гс13 від 01 жовтня 2013 року; по справі № 3-67гс12 від 18 грудня 2012 року.

Друзі, приєднуйтесь на сторінку у Facebook та Телеграм-канал, де зібрана інформація про податки та судова практика.

Все про податки в Україні

https://t.me/tax_time

Старший юрист ЮФ "П.С.П. ПРАВО" Хітько Василь

  ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД                   

                                           Справа № 826/13172/18                                                                  Суддя (судді) першої інстанції: Кузьменко А.І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 січня 2019 року                                                                                            м. Київ       

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді                               Файдюка В.В.

суддів:                                        Мєзєнцева Є.І.

                                                           Чаку Є.В.

При секретарі:                              Марчук О.О.    

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Центренерго" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 грудня 2018 року у справі за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства "Центренерго" до Державної фіскальної служби України, Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України про скасування рішення про результати розгляду скарги в частині, скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В :

Публічне акціонерне товариство "Центренерго" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної фіскальної служби України, Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України, в якому просило суд:

- скасувати рішення Державної фіскальної служби України №23379/6/99-99-11-03-01-25 від 12 липня 2018 року про результати розгляду скарги Публічного акціонерного товариства «Центренерго» в частині залишення без змін винесеного Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби податкового повідомлення - рішення №0003564105 від 08 травня 2018 року;

- скасувати податкове повідомлення - рішення №0007932803 від 17 серпня 2018 року, винесене Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби в повному обсязі, а саме донарахування штрафу у розмірі 61 727,30 грн, з яких:

за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 466 811,51 грн застосовано штраф у розмірі 10% - 44 995,30 грн;

за затримку реєстрації податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 82 743,10 грн застосовано штраф у розмірі 20% - 16 548,61 грн;

за затримку реєстрації податкових накладних на 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 611,26 грн застосовано штраф у розмірі 30% - 183,38 грн.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 грудня 2018 року у задоволенні даного позову відмовлено.

Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати рішення з мотивів порушення судом норм матеріального та процесуального права та ухвалити нове рішення про задоволення адміністративного позову в повному обсязі.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, 18 квітня 2018 року Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби на підставі пункту 75.1 статті 75 та пункту 76.1 статті 76 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено ПАТ «Центренерго» в Єдиному реєстрі податкових накладних, виписаних податкових накладних з дати виписки за жовтень-грудень 2015 року та січень-листопад 2016 року, за результатами якої складено акт перевірки від 18 квітня 2018 року №1023/28-10-41-05/22927045.

При перевірці використано: реєстр податкових накладних з датою виписки податкових накладних та розрахунків коригування за жовтень-грудень 2015 року та січень-листопад 2016 року, зареєстрованих в базах даних Державної фіскальної служби.

За результатами камеральної перевірки встановлено порушення ПАТ «Центренерго» пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, а саме - несвоєчасна реєстрація податкових накладних з порушенням законодавчо встановлених термінів на загальну суму ПДВ 685 328 335,40 грн.

Публічне акціонерне товариство «Центренерго» 02 травня 2018 року подало до відповідача-2 заперечення до акту перевірки від 18 квітня 2018 року №1023/28-10-41-05/22927045.

За результатами розгляду вказаних заперечень Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби листом від 08 травня 2018 року №19761/04/28-10-41-05-15 «Про надання відповіді на заперечення» у зв'язку з пропуском строку подання заперечень на акт перевірки висновки такого акту перевірки залишено без розгляду.

08 травня 2018 року Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби прийнято податкове повідомлення-рішення №003564105, яким ПАТ «Центренерго»:

- за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 155 313 365,87 грн застосовано штраф у розмірі 10% - 15 531 336,87 грн;

- за затримку реєстрації податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 82 743,10 грн застосовано штраф у розмірі 20% - 16 548,61 грн;

- за затримку реєстрації податкових накладних на 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 172 621 161,31 грн застосовано штраф у розмірі 30% - 51 786 348,39 грн;

- за затримку реєстрації податкових накладних від 61 і більше календарних днів на суму ПДВ 357 311 065,12 грн застосовано штраф у розмірі 40% - 142 924 426,05 грн.

Загальна сума штрафу згідно податкового повідомлення-рішення від 08 травня 2018 року №003564105 становить 210 258 659,77 грн.

17 травня 2018 року позивач подав до Державної фіскальної служби України скаргу на податкове повідомлення-рішення від 08 травня 2018 року №003564105, у якій просив його скасувати.

За результатами розгляду даної скарги Державна фіскальна служба Україна прийняла рішення від 12 липня 2018 року №23379/3/99-99-11-03-01-25, яким податкове повідомлення-рішення від 08 травня 2018 року №0003564105 скасоване в частині застосування штрафу за порушення граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, що входять до переліку податкових накладних, який затверджений постановою №449, а в іншій частині зазначене податкове повідомлення-рішення залишено без змін.

В подальшому 17 серпня 2018 року Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби на підставі акта перевірки від 18 квітня 2018 року №1023/28-10-41-05/22927045 та з урахуванням рішення Державної фіскальної служби України про результати розгляду скарги від 12 липня 2018 року №23379/6/99-99-11-03-01-25, прийняв податкове повідомлення-рішення №0007932803, яким позивачу визначено суму штрафу у розмірі 61 727,30 грн, з яких:

- за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 449 952,97 грн застосовано штраф у розмірі 10% - 44 995,30 грн;

- за затримку реєстрації податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 82 743,10 грн застосовано штраф у розмірі 20% - 16 548,61 грн;

- за затримку реєстрації податкових накладних на 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 611,26 грн застосовано штраф у розмірі 30% - 183,38 грн.

Не погоджуючись з прийнятим оскаржуваним податковим повідомленням - рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Приймаючи рішення про відмову в задоволенні позову, суд першої інстанції дійшов висновку про обґрунтованість прийняття податкового повідомлення - рішення, з посиланням на встановлене право контролюючого органу на проведення камеральної перевірки, що передбачено статтею 75 ПК України, під час якої, у межах повноважень та відповідно до чинного законодавства виявлено порушення позивачем граничного строку реєстрації податкових накладних у ЄРПН, що передбаченого статтею 201 ПК України та є підставою для накладення на платника податку штрафу відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (в редакції на момент проведення перевірки), на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За приписами пункту 201.7 статті 201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

У відповідності з пункту 201.8 статті 201 Податкового кодексу України, право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Згідно приписів пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно абзацу 2 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

В обґрунтування своєї позиції позивач стверджує про існуючу заборону застосування до нього штрафу за таке порушення граничних строків реєстрації податкових накладних.

Суд першої інстанції дійшов висновку, що штрафи за порушення строків реєстрації податкових накладних передбачених статтею 120-1 Податкового кодексу України не застосовуються виключно за умови включення таких накладних до переліку на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 449 від 06 червня 2018 року.

Колегія суддів вважає, що такий висновок суду є помилковим та прийнятим у зв'язку із невірним застосуванням пункту 62 підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Так, 03 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 09 листопада 2017 року №2198-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стабілізації розрахунків на Оптовому ринку електричної енергії України» (далі по тексту - Закон України від 09 листопада 2017 року №2198-VIII).

Пунктом 4 Закону України від 09 листопада 2017 року №2198-VIII підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнено пунктом 62 такого змісту: « 62. Тимчасово, до 1 липня 2018 року, не застосовуються штрафи, передбачені статтею 1201, статтею 126 цього Кодексу (в частині податку на додану вартість), та не нараховується пеня, встановлена підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 цього Кодексу (в частині податку на додану вартість), до виробників електричної енергії, що здійснюють постачання електричної енергії державному підприємству «Енергоринок» та станом на 1 січня 2016 року мали податковий борг з податку на додану вартість, в тому числі розстрочений та/або відстрочений.

Перелік виробників електричної енергії, на яких поширюється дія цього пункту, та Перелік податкових накладних, складених такими виробниками електричної енергії з 1 липня 2015 року та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджуються Кабінетом Міністрів України».

Відповідно до пункту 62 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 06 червня 2018 року №449 (далі по тексту - Постанова №449), якою затверджено:

- перелік виробників електричної енергії, що здійснюють постачання електричної енергії державному підприємству «Енергоринок» та станом на 1 січня 2016 року мали податковий борг з податку на додану вартість, в тому числі розстрочений та/або відстрочений, згідно з додатком 1;

- перелік податкових накладних, складених з 1 липня 2015 року виробниками електричної енергії, що здійснюють постачання електричної енергії державному підприємству «Енергоринок» та станом на 1 січня 2016 року мали податковий борг з податку на додану вартість, в тому числі розстрочений та/або відстрочений, та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно з додатком 2.

Відповідно до вказаної Постанови №449 Публічне акціонерне товариство «Центренерго» включене до переліку виробників електричної енергії, що здійснюють постачання електричної енергії державному підприємству «Енергоринок» та станом на 1 січня 2016 року мали податковий борг з податку на додану вартість.

Крім того, до переліку податкових накладних, складених з 1 липня 2015 року виробниками електричної енергії, що здійснюють постачання електричної енергії державному підприємству «Енергоринок» та станом на 1 січня 2016 року мали податковий борг з податку на додану вартість, в тому числі розстрочений та/або відстрочений, та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі Постанови №449 включено податкові накладні Публічного акціонерного товариства «Центренерго», перелік яких наведено в оскаржуваному рішенні.

При цьому, у абз.1 п.62 підрозділу 2 розділу XX "Перехідних положень" Податкового кодексу України використана синтаксична конструкція, за якої включення підприємства до Переліку виробників електричної енергії є самостійною підставою для не застосування штрафів і пені та не є пов'язаною із Переліком податкових накладних.

Згідно п. 56.21 статті 56 Податкового кодексу України, у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Враховуючи неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платника податків ПАТ «Центренерго», в даному випадку рішення має прийматися на користь платника податків.

Слід наголосити, що ПАТ «Центренерго» повністю підпадає під критерії п.62 підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України:

- станом на 1 січня 2016 року мало податковий борг з податку на додану вартість;

- є виробником електричної енергії;

- здійснює постачання електричної енергії ДП «Енергоринок»;

- ввійшло в Перелік виробників електричної енергії, на яких поширюється дія цього пункту згідно Постанови Кабінету Міністрів України №449.

Таким чином, наразі до Переліку виробників електричної енергії, затвердженого Кабінетом Міністрів України, на законодавчому рівні та у відповідності до п.62 підрозділ 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, встановлена пряма заборона на застосування штрафів, передбачених статтею 120-1 Податкового кодексу України, за порушення строків реєстрації податкових накладних.

Стосовно нарахування штрафних санкцій в період дії мораторію у зв'язку із порушенням справи про банкрутство ПАТ «Центренерго».

Окружний адміністративний суд м. Києва в оскаржуваному рішенні дійшов висновку, що дія мораторію у справі про банкрутство ПАТ «Центренерго» поширюється лише на задоволення вимог конкурсних кредиторів (вимоги яких виникли до порушення провадження про банкрутство) в тому числі щодо нарахування неустойки (штрафів, пені).

Однак такі висновки були прийняті судом у зв'язку із невірним застосуванням норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та спростовуються судовою практикою.

Так, 09 лютого 2004 року Господарським судом м. Києва у відношенні ПАТ «Центренерго» порушено справу № 15/76-6 (далі № справи змінено на 15/76-6-43/624-6) про банкрутство і одночасно, відповідно до вимог статті 12 попередньої редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», введено мораторій на задоволення вимог кредиторів до закінчення провадження у справі.

Згідно абз.1 ч.4 статті 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (попередньої редакції) мораторій на задоволення вимог кредиторів вводиться одночасно з порушенням провадження у справі про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду.

Згідно до ч.7 статті 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до абз.4 ч.4 статті 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів не нараховуються неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші санкції за невиконання чи неналежне виконання грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів).

На даний час, розгляд справи про банкрутство ПАТ «Центренерго» триває, а саме знаходиться на стадії процедури розпорядження майном та оскарження кредиторами затвердженого Ухвалою Господарського суду м. Києва від 17 листопада 2015 року реєстру вимог кредиторів.

Таким чином, введений судом мораторій діє по сьогоднішній день, а отже і діє заборона на нарахування неустойки (штрафу, пені).

Слід зазначити, що заборона на нарахування неустойки триває протягом дії періоду мораторію та поширюється як на конкурсну заборгованість, що виникла до моменту порушення справи про банкрутство, так і на поточну заборгованість, що виникла після порушення справи про банкрутство.

Аналогічну правову позицію про те, що протягом здійснення провадження у справі про банкрутство встановлюється заборона на нарахування боржнику за поточною заборгованістю неустойки (штрафу, пені), щодо якого порушено справу про банкрутство та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, викладено у ряді постанов Верховного Суду України, зокрема: по справі № 3-71гс12 від 12 березня 2013 року; по справі № 3-27гс13 від 01 жовтня 2013 року; по справі № 3-67гс12 від 18 грудня 2012 року.

Таким чином, застосування штрафних санкції за порушення строків реєстрації податкових накладних є незаконним у зв'язку із порушенням справи про банкрутство ПАТ «Центренерго» та прямою забороною протягом часу дії мораторію застосовувати до платника податків штрафи за порушення податкового законодавства у відповідності до норм попередньої редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

За даних обставин, висновки суду першої інстанції є хибними та зроблені у зв'язку із невірним застосуванням норм ч.4 статті 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

З урахуванням наведеного колегія суддів дійшла висновку, що податкове-повідомлення рішення Офісу великих платників податків України № 0003564105 від 08 травня 2018 року є протиправним, а тому підлягає скасуванню в повному обсязі

Враховуючи зазначене, вважаємо, що судом першої інстанції обставини справи було з'ясовані неповно, та як наслідок було прийняте необґрунтоване судове рішення, що є підставою для його скасування апеляційним судом та прийняття нового рішення у справі.

Відповідно до частини першої статті 317 Кодексу адміністративного судочинства України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243246308315317321325329331  КАС України суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Центренерго"  - задовольнити.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 грудня 2018 року - скасувати та ухвалити нову постанову.

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Центренерго" до Державної фіскальної служби України, Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України про скасування рішення про результати розгляду скарги в частині, скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Скасувати рішення Державної фіскальної служби України № 23379/6/99-99-11-03- 01-25 від 12 липня 2018 року про результати розгляду скарги ПАТ «Центренерго» в частині залишення без змін винесеного Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби України податкового повідомлення-рішення № 0003564105 від 08 травня 2018 року.

Скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України про донарахування ПАТ «Центренерго» штрафу у розмірі 61 727,30 грн. № 0007932803 від 17 серпня 2018 року.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків передбачених п. 2 ч. 5 статті 328 КАС України.

Головуючий суддя:                                                                      Файдюк В.В.

                     Судді:                                                                       Мєзєнцев Є.І.

                                                                                                     Чаку                                                                                             

0
Нравится
  
446 Просмотров
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярні судові рішення