Главная Юридический мир ... События БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - зміни з 1 жовтня! (ДІЯ + за списками). Економічне бронювання-2025. Критерії для роботодавця. Умови захисту від призову. Плата за захист (taх). Обмеження, звітність! Бронювання в ДІЇ - додаткові умови. Без них НЕ забронюєте! Витяги (бронювання, звільнення та розбронювання). БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - зміни з 1 жовтня! (ДІЯ + ...

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - зміни з 1 жовтня! (ДІЯ + за списками). Економічне бронювання-2025. Критерії для роботодавця. Умови захисту від призову. Плата за захист (taх). Обмеження, звітність! Бронювання в ДІЇ - додаткові умови. Без них НЕ забронюєте! Витяги (бронювання, звільнення та розбронювання).

02.10.2024
Просмотров : 1085
 - 25409f2ba5fb1043a19105a26888fe88.jpg
Дата события
2024-10-14
Время проведения: 11:00-14:30
Записаться на семинар
Задать вопрос автору
Стоимость участия
2300грн
Online

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ -
зміни з 1 жовтня!

ЕКОНОМІЧНЕ БРОНЮВАННЯ - 2025: критерії для роботодавця.
Умови захисту від призову. Плата за захист (taх). Обмеження, звітність!
ЕЛЕКТРОННЕ БРОНЮВАННЯ - зміни з 1 жовтня!
Додаткові умови для бронювання в ДІЇ. Без них не забронюєте!

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКІВ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ.

Е-БРОНЮВАННЯ в ДІЇ - з 1 жовтня! 3 кроки, 3 варіанти рішень! Алгоритм бронювання - як змінився?
! НОВІ ДОДАТКОВІ УМОВИ для бронювання в ДІЇ. Без дод. умов – НЕ ЗМОЖЕТЕ ЗАБРОНЮВАТИ!
До 1 року. Дефіцитні ВОС. До 100% без обмежень. Рестр ПФУ - підводні камені. Відомості про працівників.
Результат бронювання: QR-код та автовідстрочка. Паперове підтвердження. Коли відмовлять у е-бронюванні.

ЕКОНОМІЧНЕ БРОНЮВАННЯ - 2025. Які критерії для роботодавця, для ФОП (у кожного свої)!
Критичний статус - чи потрібно мати?
Критерії здійснення економічного бронювання - які роботодавці підпадають?
Які обмеження. Скільки працівників можна забронювати? На який період можна забронювати.
Рівень щомісячної зарплати
для економічного бронювання. Плата за захист (чи TAX за бронювання). Звітність.

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ЗА СПИСКОМ. Пакет документів. Текст обґрунтування. Покроковий алгоритм бронювання.
Кого краще подавати на паперові списки. Дані про чисельність на бронювання 50%-100%. Копії ВОД чи списки.
Отримання рішення (наказ) від Мінекономіки: дії роботодавця в ТЦК. Оформлення Повідомлення про бронювання.

ВІДСТРОЧКА В ТЦК - як оформити на заброньованих. ЗВІТНІСТЬ. Не подання / подання некоректної інформації.
КОЛИ БРОНЮВАННЯ АНУЛЮЄТЬСЯ? Дії роботодавця. • Забронювали - ПЕРЕВІРКА ТЦК: готовність №1.

14 жовтня, вебінар

Детально: https://dku.in.ua/SA
Реєстрація: (067) 506-80-61 Viber Tg, (095) 271 45 90
Реєстрація

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

МОЙСЕЕНКО Тетяна, Семінар Вебінар онлайн Практикум Конференція

Мойсеєнко Тетяна

Незалежний консультант з оподаткування, кадрового та військового обліку.
Фахівець з трудового права та оплати праці.

Автор численних статей з питань оплати праці та трудового законодавства.
Понад 15 років досвіду авторських семінарів-практикумів.

ПРОГРАМА:

Майстер-клас з бронювання у 2024!

Розділ І. ЕЛЕКТРОННЕ БРОНЮВАННЯ – зміни з 1 жовтня!
Нові додаткові умови для бронювання в ДІЇ.

1. Нові додаткові умови для електронного бронювання.

  • Внесення в список ДІІ даних з ВОД - реквізити, спеціальність, дату уточнення даних!

2. Військовий облік на підприємстві обов’язковий для електронного бронювання:

  • Нова вимога до Постанови про електронне бронювання.
  • Кейс з бронювання в ДІІ

3. Результат бронювання або ПРО ВИТЯГ:

  • QR-код та електронне підтвердження бронювання

4. Заброньований працівник звільнився:

  • Що із бронюванням?
  • Як здійснити розбронювання?

5. Залежність ДІЇ від Реєстру ПФУ:

  • Яскраві приклади повного каламбуру в Реєстрі застрахованих осіб.
  • Коли ПФУ зможе виправити помилкові дані в реєстрі чи як роботодавцю це зробити самостійно.

6. Відомості про працівників (прийняття, звільнення, переведення):

  • Як подати?
  • Строки подання та їх порушення. А якщо не подати?

7. Відповіді на запитання.

Розділ ІІ. ЕКОНОМІЧНЕ БРОНЮВАННЯ-2025.
Які критерії для роботодавця, для ФОП (у кожного свої!)

1. Чи потрібно мати критичний статус підприємству для здійснення економічного бронювання?

2. Критерії здійснення економічного бронювання - які роботодавці підпадають?

3. Які обмеження діють для роботодавців:

  • Скільки працівників можна забронювати за програмою економічного бронювання?

4. На який період можна забронювати працівника за програмою економічного бронювання:

  • На місяць? На квартал? На півроку чи на рік?

5. Призовник, військовослужбовець, резервіст:

  • Кого можна економічно забронювати? Що з ВОД та оновленням даних має бути?

6. Рівень щомісячної зарплати для економічного бронювання як умова захисту від призову:

  • Як розрахувати?

7. Плата за захист (чи TAX за бронювання):

  • Кому і скільки.

8. Звітність по зарплаті щомісячно з 1 січня 2025:

  • Яку інформацію міститиме щодо економічного бронювання.

9. Відповіді на запитання.

Розділ ІІІ. БРОНЮВАННЯ ЗА СПИСКАМИ на папері.

1. Кого краще подавати на паперові списки для бронювання (Додаток 1)?

2. Як заповнити дані про чисельність на бронювання 50%-100% (Додаток 2)?

3. Текст обґрунтування до пакету документів для бронювання.

  • Чи потрібні копії ВОД?

4. Результат бронювання.

  • Додаток 3 (Витяг).
  • Додаток 5 (Повідомлення).

5. Анулювання бронювання:

  • (Не) реальний кейс.

6. Щоквартальна звітність про бронювання.

7. Перевірки ТЦК: коли чекати?

8. Відповіді на запитання.

Кількість місць на вебінарі обмежена!

Вартість участі

Рахунок без ПДВ:

Вебінар on-line: 2450 грн. (без ПДВ).
При оплаті до 10.10: 2300 грн. ЗНИЖКА!
* Знайдете дешевше - подвоїмо знижку!

Рахунок з ПДВ:

Вебінар on-line: 2760 грн. (в т.ч. ПДВ 460 грн. 00 коп.).
При оплаті до 10.10: 2400 грн. (в т.ч. ПДВ 400 грн. 00 коп.). ЗНИЖКА!

Знижки: за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Участь у вебінарі on-line:

  • 3-4 години навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.

Вебінар on-line:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

Реєстрація та більш детальні інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram, МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua

Реєстрація

1085
Просмотров
0
Коментарии

Оставьте Ваш комментарий:

Добавить
logo

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст

Приймаємо до оплати