Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для інформаційного забезпечення системи управління державними фінансами та електронної верифікації і моніторингу
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для інформаційного забезпечення системи управління державними фінансами та електронної верифікації і моніторингу, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для інформаційного забезпечення системи управління державними фінансами та електронної верифікації і моніторингу
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою “Інформаційне забезпечення системи управління державними фінансами та електронної верифікації і моніторингу” (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінфін.
Одержувачем бюджетних коштів є державна установа, що належить до сфери управління Мінфіну (далі - Установа), яка відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2021 р. № 1467 “Про схвалення Стратегії здійснення цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації системи управління державними фінансами на період до 2025 року та затвердження плану заходів щодо її реалізації” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 92, ст. 5987) визначена відповідальною за технічну реалізацію Стратегії здійснення цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації системи управління державними фінансами на період до 2025 року та адміністратором інформаційних систем, баз даних, інформаційних ресурсів і реєстрів, серверного та мережевого обладнання, інших елементів ІТ-інфраструктури та ІТ-ресурсів у системі управління державними фінансами, що належать до сфери управління Мінфіну та центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів, та відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 р. № 101 “Деякі питання адміністрування та підтримки функціонування Інформаційно-аналітичної платформи електронної верифікації та моніторингу” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 16, ст. 660; 2017 р., № 84, ст. 2570) визначена адміністратором Інформаційно-аналітичної платформи електронної верифікації та моніторингу.
3. Бюджетні кошти спрямовуються на виконання робіт та надання послуг, пов’язаних з:
аналізом технічних вимог та бізнес-аналізом ділових процесів системи управління державними фінансами та здійсненням інших заходів, передбачених Стратегією здійснення цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації системи управління державними фінансами на період до 2025 року;
адмініструванням, супроводженням та обслуговуванням (у тому числі навчанням користувачів) інформаційно-аналітичних систем Мінфіну;
адмініструванням (обслуговуванням) ІТ-інфраструктури Мінфіну;
установленням (інсталяцією), розробкою та модернізацією програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, веб-сторінок/сайтів/порталів), подальшим його використанням, супроводженням та обслуговуванням (у тому числі шляхом навчання користувачів);
розробленням аналітичних моделей та налаштуванням програмного забезпечення для їх функціонування;
підтримкою систем інформаційної безпеки програмно-апаратного комплексу Мінфіну;
створенням систем технічного захисту інформації (з урахуванням видатків на їх атестацію) від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до неї шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;
придбанням програмно-апаратних ресурсів, необхідних для побудови, модернізації, адміністрування, супроводження та обслуговування інформаційно-аналітичних систем Мінфіну;
організацією та проведенням заходів щодо підвищення рівня кваліфікації працівників.
4. Розподіл бюджетних коштів здійснюється Мінфіном відповідно до поданих Установою обґрунтувань потреби в коштах і детальних розрахунків витрат.
Установа використовує бюджетні кошти відповідно до плану використання бюджетних коштів, погодженого з Мінфіном.
5. Установа забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Бюджетні кошти використовуються з урахуванням узятих на облік органами Казначейства бюджетних зобов’язань відповідно до паспорта бюджетної програми.
6. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється відповідно до вимог законодавства.
Остаточні розрахунки за товари, роботи і послуги здійснюються згідно з умовами договору про їх закупівлю на підставі актів приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг.
Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється в установленому законодавством порядку.
7. Відкриття та закриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних із використанням бюджетних коштів, а також відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи здійснюються в установленому законодавством порядку.
8. Одержувач бюджетних коштів надсилає щокварталу до 20 числа наступного місяця Мінфіну інформацію про використання бюджетних коштів для її узагальнення.
9. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність