Головна Блог Консультації від юристів Поради від Протоколу: Як боротися з поганим сервісом у кафе

Поради від Протоколу: Як боротися з поганим сервісом у кафе

27.07.2018
Автор: Alex Ander
Переглядів : 4084

Крім харчового отруєння, відвідувачі кафе і ресторанів можуть зіткнутися і з іншими неприємностями. Наприклад, Ви випадково розбили тарілку або чашку, за що адміністрація вимагає сплатити велику суму грошей.

Чи є законною така вимога?

Ні. При цьому Ваші аргументи можуть бути наступними:

«Я розумію, що я розбив Вашу тарілку, але вважаю, що ціна, встановлена ​​Вашим закладом за це, є непомірно високою. Я готовий відшкодувати вартість посуду, але не в такому розмірі, в якому вимагаєте Ви».

Адміністрація закладу громадського харчування ні в якому разі не має права утримувати Вас, поки не розрахуєтеся за розбиту чашку або тарілку. Якщо ж на Вашу адресу лунають погрози, викликайте поліцію. Платити за розбитий посуд Ви будете змушені в тому разі, коли адміністрація кафе чи ресторану повідомила Вас про його вартість. Якщо інформації про це немає в меню і Вас з нею не ознайомили працівники закладу до початку трапези, можете не платити - закон на Вашому боці.

Справжньою несподіванкою при відвідуванні ресторану або кафе може стати крадіжка Ваших речей. Виникає логічне запитання: чи повинна адміністрація закладу компенсувати їхню вартість?

Повинна, якщо речі були здані в гардероб. У разі, якщо Ви втратили гаманець або телефон в залі ресторану, викликайте поліцію. Допомогти правоохоронцям знайти Вашу пропажу з великою ймовірністю допоможуть камери відеоспостереження.

Що робити, якщо необачний офіціант зіпсував Ваше дорогу сукню або костюм?

Відповідь проста: відразу ж звертайтеся до адміністрації закладу громадського харчування і намагайтеся вирішити питання компенсації вартості одягу. Якщо керівництво на контакт не йде, зберіть доказову базу: збережіть чек, запишіть номери телефонів свідків, ім'я працівника, який зіпсував одяг, і подавайте позов до суду.

Пам'ятайте: за якісну і смачну їжу повинні платити Ви, а ось за неякісну і невчасно приготовлену - заклад. Якщо Вам принесли страву, яку Ви не замовляли - її повинні замінити. Якщо замість обіцяних 20 хвилин Ви чекали замовлення годину або півтори - сміливо можете відмовлятися від їжі і не платити за неї.

У будь-якому випадку, при порушенні Ваших прав не залишайтеся байдужим до самого себе - вимагайте Книгу скарг і пропозицій та записуйте в неї всі порушення і зловживання, свідками яких Ви стали. Згідно з Наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України №349 від 24.06.96, така книга повинна бути в кожному закладі громадського харчування та надаватися на першу вимогу клієнта. При цьому ніяких документів з Вас вимагати не повинні. А ось розглянути запис і відповісти на нього зобов'язані протягом 7 днів: для цього Вам слід залишити свій телефон, адресу. Якщо від адміністрації кафе чи ресторану відгуку немає - звертайтеся до місцевої інспекції з захисту прав споживачів. За цей заклад буде оштрафовано.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст