Хмельницьким міськрайонним судом розглянуто справу стосовно депутата Хмельницької міської ради, якому ставиться в вину вчинення адміністративних правопорушень, передбачених частиною першою статті 172-7, частиною другою статті 172-7 (порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів)Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі- КУпАП) . Про це йдеться на сайті court.gov.ua.
Так, як слідує з матеріалів справи посадовець обвинувачується в тому, що він, будучи депутатом Хмельницької міської ради VII скликання, являючись відповідно пп. «б» пункту першим частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», примітки до статті 172-7 КУпАП суб’єктом правопорушень, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», в порушення вимог п.п. 1, 2 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» 22 березня 2017 року під час розгляду на пленарному засіданні тринадцятої сесії Хмельницької міської ради VII скликання питання про надання земельної ділянки в оренду терміном на 10 років одному із ТОВ для обслуговування приміщення майнового комплексу, засновником якого він є, не повідомив у встановленому законом порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів та в порушення вимог пункту третього частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, взявши участь в голосування по вказаному питанні у той же день.
Частиною третью статті 38 КУпАП визначено, що адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Читайте статтю: Адміністративна відповідальність за порушення ПДР. Чи є справедливість?
Як встановлено судом, протоколи про адміністративні правопорушення складені в березні 2018 року, а усі документи з приводу вчинення посадовцем інкримінованих йому правопорушень, пов’язаних з корупцією, одержані Національним агентством з питань запобігання корупції ще в жовтні 2017 року. Тобто, визначений частиною третью статті 38 КУпАП строк накладення адміністративних стягнень збіг ще на момент складення протоколів про адміністративні правопорушення, що й стало підставою для закриття провадження в зв’язку зі спливом строків накладення адміністративного стягнення.
Фото: Судова влада України
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.