Інтернет-магазини пропонують товари дешевше, бо в їхню ціну не входять додаткові нарахування, наприклад, витрати на оренду приміщення. На покупку онлайн знадобиться менше часу: можна миттєво порівняти ціни в різних магазинах. А ще не потрібно стежити за графіком роботи — купити можна в будь який час доби і з будь-якої точки світу. Але попри все, є ризик отримати неякісний товар. Пояснюємо, як правильно повернути телефон, якщо з ним щось не так.
Телефон не працює. Я можу його повернути?
Так. Це гарантує «Закон про захист прав споживачів».
Якщо знайдете дефекти, які з’явились не з вашої вини, то протягом гарантійного строку можна отримати свої гроші назад або вимагати замінити товар. Якою буде компенсація за покупку — обирає споживач. Продавець обов’язково повинен вказати, де саме можна обміняти такий товар.
Хочу обміняти телефон на такий самий, але належної якості. Як довго потрібно чекати?
Якщо товар є в магазині або на складі, то його мають замінити якнайшвидше. Коли треба перевірити його якість, то протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Якщо такого ж телефону немає в магазині, то замінити його повинні не більше, ніж за 2 місяці. У разі, якщо вартість телефона зміниться протягом цього часу, це не означає, що потрібно доплачувати.
Телефон працює, але мені не сподобався. Чи можу я його повернути?
Так, звичайно. Телефон можна повернути впродовж 14 днів після покупки, не пояснюючи причину. Щоб повернути телефон, на ньому не має бути подряпин, сколів, потертостей, а на лічильнику має бути не більше за 5 хвилин розмов. Програмне забезпечення телефону не можна змінювати, він має бути повністю укомплектований, а упаковка — цілою.
Планую розпакувати телефон на пошті. Що треба перевірити і як повертати?
У поштовому відділенні вам повинні запропонувати оглянути посилку. Не варто відмовлятися. Її розпаковує працівник, а тоді віддає покупцеві. Оглянути товар можна просто там: для цього в відділенні є стіл з розеткою.
Перш за все, звертайте увагу на зовнішній вигляд телефона: чи є на ньому подряпини, потертості, тріщини. Варто перевірити, чи працює зарядний пристрій. А ще ввімкнути телефон, перевірити, як він працює, чи є «биті пікселі», чи працюють динаміки та навушники. Якщо вам щось не подобається — можете сміливо повертати телефон. Працівники пошти допоможуть заповнити документи, але доведеться вказати, чому ви відмовляєтеся заплатити.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.