"Законопроект готовий і готовий саме з тією ідеологією, яку проговорювали з активістами і без них. Я думаю, що суспільство також очікує, яке рішення може прийняти влада. Я намагаюся зараз зібрати керівників із виконавчої гілки влади і з законодавчої для того, щоб востаннє проговорити концепцію законопроекту, який ми будемо пропонувати. Вона відмінна від того, що говорили ми з учасниками акції", – заявила Южаніна.
Вспомните новость: В Украине подготовили законопроект об авто на еврономерах
"У чому відмінність? Я просила б нас зрозуміти. Тому що ми не можемо зараз проводити акцію для тих людей, які скористалися прогалинами в митному законодавстві, порушили законодавство існуюче і використали цю систему незаконного ввозу в режимі тимчасового ввезення або режимі транзиту. Мені здається, що інша частина платників, які сплачували всі податки і не в акцизному податку гори криються, не в ньому вся причина, чому не хочуть офіційно розмитнювати ці автомобілі, бо ще є сплата ввізного мита – 8,5%, ПДВ – 20% від вартості автомобіля. Тому ми маємо підійти зважено і на якийсь період часу прийняти таку шкалу акцизного податку, щоб кожен громадянин захотів, зміг привезти вживаний автомобіль", – зазначила голова комітету.
Вспомните новость: Закон о легализации авто на иностранных номерах: Каким он должен быть
За її словами, лібералізація має застосовуватися з підвищуючим коефіцієнтом залежно від віку автомобіля.
Джерело: 5 канал
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.