Головна Блог ... Новини В Україні запустили неостраховий медичний сервіс: вперше не тільки для корпорацій, а й для індивідуальних клієнтів В Україні запустили неостраховий медичний сервіс: ...

В Україні запустили неостраховий медичний сервіс: вперше не тільки для корпорацій, а й для індивідуальних клієнтів

  • 0

  • 0

  • 39

Відключити рекламу

В Україні з'явився повністю диджиталізований медичний страховий сервіс для індивідуальних клієнтів — lilo. Завдяки превентивному та проактивному підходам до турботи про здоров'я сервіс допомагає не лише заощаджувати кошти у разі хвороб, а що важливіше — запобігати їхньому виникненню та підтримувати стан організму належним чином. Запустили сервіс топменеджери платформи Helsi, ексголова Prozorro, eHealth та інші, серед стратегічних партнерів – голова партнерської мережі клінік "Добробут".

Засновники підкреслюють, що в основі продукту — сервісність, зручність та простота. Для кожного клієнта персональний лікар розробляє індивідуальний план підтримки здоров’я залежно від потреб та особливостей організму.

На відміну від класичних медичних страхових, умови яких націлені більшою мірою на корпоративних клієнтів, команда lilo розвиває саме індивідуальне медичне страхування. Сервіс влаштовано так, щоб максимально персоналізувати послуги під запит кожного клієнта і таким чином сприяти постійній підтримці здоров'я, незалежно від того, оформляє підписку окрема людина, чи бізнес для співробітників.

"Всі, хто мали досвід страхування здоров'я, знають, що це заплутана бюрократична система, з купою зідзвонів, уточнень, довгих бланків зі складною термінологією. І це одна з причин низької популярності медичного страхування в нашій країні. В lilo ми хочемо втілити досвід найкращих диджитал-сервісів України в єдиному застосунку — пояснює колишній голова Prozorro Василь Задворний, що доєднався до команди у ролі CPO. – Ми прагнемо змінити підхід українців до медичних послуг та страхового сервісу як такого, де в центрі має постати людина та турбота про здоров’я, а не бездушна система, що розглядає захворювання як випадок, оплачуючи його чи ні".

Нині сервіс пропонує річну підписку із затвердженням всіх документів онлайн за допомогою "Дії", підбір персонального лікаря та перший огляд для формування індивідуально плану здоров’я, цілодобову підтримку команди здоров’я в чаті застосунку та особистий кабінет з історією здоров’я, запланованими візитами до лікарів, процедурами та здачею аналізів. На старті підписка діє тільки в межах Києва, з обслуговуванням в мережі клінік "Добробут". Надалі lilo планують розширення — як географічне, так і сервісне.

"Я давно є амбасадором запровадження добровільного медичного страхування в Україні, тож нам цікаво підтримати новий страховий проєкт. Тим паче, що йдеться про персоналізований та спрощений підхід, який пропонує сервіс lilo. А також — про регулярні візити до лікаря, обстеження й контроль стану здоров'я. Це співзвучно з цінностями "Добробуту" — адже ми прагнемо створити в Україні нову культуру споживання медичних послуг й відповідального ставлення до свого здоров'я. А також допоможе розвантажити державну медицину, що дуже актуально в часи війни", — зазначив CEO партнерської мережі "Добробут" та член наглядової ради lilo Вадим Шекман.

Основні послуги, які покриває lilo – розробка індивідуального плану лікування, постійний моніторинг та корегування стану здоров’я, регулярні чекапи, лабораторні та інструментальні дослідження, забезпечення призначеними ліками та вітамінами, консультації лікарів, виклик швидкої та госпіталізація, лікування в умовах стаціонару, масажі та інші медичні процедури.

Щомісячна оплата річної підписки – 2490* грн із покриттям в 1 млн грн. Завантажити застосунок можна на App Store, пізніше він з’явиться також на Google Play.

*вказана вартість актуальна на момент публікації матеріалу

Довідка

lilo — це перший застосунок персонального медичного neo insurance сервісу в Україні. Це не є класичною страховою, націленою суто на покриття хвороби. Місія lilo — зберегти здоров’я, покращити його та уникнути захворювань, які можливо випередити превентивними кроками. На відміну від класичних страхових компаній, що покривають медичні послуги, сервіс націлено в першу черу на індивідуальних клієнтів, а не тільки на корпоративне страхування.

Ключовою особливістю сервісу є націленість на превенцію, тобто уникнення хвороб, а не суто класичне покриття витрат на захворювання.


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 39

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 39

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст