0
0
47
Лідер ринку лікарських засобів в Україні* компанія Farmak провела ребрендинг відповідно до нової стратегії, яку було представлено ще до початку повномасштабної війни в Україні. Стратегія розвитку "Farmak 2.0: від локального до глобального успіху" передбачає експансію на зовнішні ринки та трансформацію у міжнародний бренд. Саме тому з’явилася необхідність в уніфікації логотипу та слогану на різних ринках – як на вітчизняному, так і на іноземних.
В рамках ребредингу Farmak змінив фірмові кольори логотипу, використовуватиме власну назву компанії виключно латиницею та переглянув свій слоган.
Основним кольором логотипу став сірий, який символізує високу технологічність компанії. При цьому під час ребрендингу зберегли і традиційний для компанії блакитний – колір чистоти та стерильності фармацевтичного виробництва.
Змін зазнало і коло, яке було невід’ємною частиною логотипу: на заміну йому прийшли дужки. Вони одночасно символізують відкритість Farmak до інновацій, прозорість у діяльності для партнерів та споживачів, а також – захист пацієнтів від хвороб завдяки лікарським засобам компанії.
Виробник представив і новий слоган: "Якісні ліки для всього світу", що підкреслює важливість розвитку експортного потенціалу компанії. На сьогодні – це 60 країн світу, включаючи 15 держав-членів ЄС, країни Центральної та Південної Америки, Близького Сходу, Азії, Африки та Австралію. А також представництва Farmak у 9 країнах – Узбекистані, Казахстані, Киргизстані, ОАЕ, Швейцарії, В’єтнамі, Польщі, Словаччині та Чехії. Наприкінці 2024 року компанія планує завершити будівництво власного виробництва в Барселоні, Іспанія.
Зазначимо, що процес ребрендингу Farmak здійснюватиметься поступово, адже до продуктового портфелю компанії входить понад 450 найменувань лікарських засобів, тож редизайн упаковок займе певний час.
"Новий образ Farmak – це не лише візуальні зміни. Це підтвердження нашої місії – виготовляти для України та світу сучасні, якісні та доступні ліки, дбати про кожного пацієнта і доводити, що українська якість і технологічність відповідає європейському рівню", – зазначає Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій Farmak.
Нову айдентику для Farmak розробила креативна агенція MEX a member of HAVAS. Дослідження сприйняття бренду Farmak серед різних ЦА, яке передувало змінам, здійснила Ukrainian Marketing Group.
*за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research у 2023 році
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
19
Коментарии:
0
Просмотров:
475
Коментарии:
0
Просмотров:
11058
Коментарии:
0
Просмотров:
1500
Коментарии:
0
Просмотров:
1198
Коментарии:
0
Просмотров:
371
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.